Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu na 2009 r. i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

Burmistrz Gminy Paczków ogłasza przetarg

  • Adres: 48-370 Paczków, ul. Rynek 1/3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4316791 , fax. 077 4316797
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Paczków
    ul. Rynek 1/3 1/3
    48-370 Paczków, woj. opolskie
    tel. 077 4316791, fax. 077 4316797
    REGON: 00052937353321
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu na 2009 r. i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu na 2009 r. i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredyt długoterminowy w wysokości 1.800.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100 groszy) na następujących warunkach: - waluta kredytu: PLN, - oprocentowanie kredytu zmienne, - karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2009 r., - spłata kredytu w ciągu 6 lat tj. 72 malejące raty miesięczne, - termin płatności pierwszej raty kapitałowej wraz z odsetkami: 31.01.2010 r. - spłata pozostałych rat kapitałowych wraz z odsetkami będzie następować w ostatnim dniu każdego miesiąca, - zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco do kwoty udzielonego kredytu. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych lub innych form zabezpieczenia przedmiotowego kredytu, - prowizja. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia kredytu w całości, zaraz po podpisaniu umowy. Niezależnie od okresu trwania kredytu prowizja jest jednorazowa i płatna na początku umowy, po otrzymaniu środków kredytowych. Planowany termin podpisania umowy kredytowej: 06.07.2009 r. Prowizja winna obejmować: prowizję z tytułu rozpatrzenia wniosku o kredyt, prowizję przygotowawczą i inne, jeżeli wynikają one z tabeli opłat i prowizji pobieranych przez Wykonawcę za czynności bankowe. Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte na stawce WIOBOR 1M dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych w PLN z pierwszego dnia każdego miesiąca powiększone o marżę banku. Marża i prowizja Wykonawcy podana w ofercie jest stała i nie podlega żadnym zmianom podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Odsetki spłacane będą przez cały okres trwania umowy na koniec każdego miesiąca za ten miesiąc. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu przez Zamawiającego bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat. Liczba mieszkańców gminy: 13523 (stan na dzień 20.04.2009 r.). Oferta przetargowa winna być przygotowana na podstawie obowiązującej w dniu 01.06.2009 r. stawki WIBOR 1M (4,01 %)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. b) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli działa w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami). c) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie każdego Wykonawcy odrębnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców. Oświadczenie składa Pełnomocnik wskazany w pełnomocnictwie lub wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną. 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców. Oświadczenie składa Pełnomocnik wskazany w pełnomocnictwie lub wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną. 3. zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe lub Rozporządzenie odpowiednich organów w sprawie utworzenia banku wydane przed dniem wejścia w życie ustawy prawo bankowe, lub też inne dokumenty potwierdzające odpowiednio uprawnienia Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokument powinien być złożony przez każdego z Wykonawców. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokument powinien być złożony przez każdego z Wykonawców. 5. harmonogram spłaty kredytu, 6. projekt umowy na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu na 2008 r. i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 7. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt III.2). 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8. Dokument, o których mowa w pkt III.2). 7 ppkt 1 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokumenty o których mowa w pkt III.2) składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2). 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.paczkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach