Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 130 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego” 1. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08113 Domanice, Domanice
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 312 982 , fax. 256 312 982
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Domanice 52
    08113 Domanice, woj. mazowieckie
    tel. 256 312 982, fax. 256 312 982
    REGON: 71000394800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.domanice.eu , www.domanice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 130 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego” 1. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 66113000 – 5 – usługi udzielania kredytu Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu w wysokości 130 000,00 PLN (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. Planowany termin uruchomienia kredytu w jednej transzy od dnia 24 .10.2017 r. Dokładny czas uruchomienia i kwota kredytu zostaną określone przez zamawiającego w oparciu o pisemną dyspozycję o uruchomienie kredytu, która zostanie złożona wykonawcy za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną, na numer faksu lub adres e-mail wskazany w umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Uruchomienie kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu trzech dni następujących po dniu, w którym zostanie złożona wykonawcy pisemna dyspozycja zamawiającego o uruchomienie kredytu. Poprzez uruchomienie kredytu rozumie się wpływ środków finansowych na rachunek bankowy zamawiającego. Kredyt zaciągnięty będzie na okres od 24 października 2017 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. Spłata kredytu nastąpi w kwartalnych ratach na koniec każdego kwartału, począwszy od 2018 roku w następujący sposób:  rok 2018 - równe raty kwartalne po 6.500 zł, łącznie spłata kwoty w roku 2018 - 26.000 zł  rok 2019 - równe raty kwartalne po 6.500 zł, łącznie spłata kwoty w roku 2019 - 26.000 zł  rok 2020 - równe raty kwartalne po 6.500 zł, łącznie spłata kwoty w roku 2020 - 26.000 zł  rok 2021 - równe raty kwartalne po 6.500 zł, łącznie spłata kwoty w roku 2021 - 26.000 zł  rok 2022 - równe raty kwartalne po 6.500 zł, łącznie spłata kwoty w roku 2022 - 26.000 zł Inne warunki dotyczące spłaty:  Zmiana wysokości odsetek w okresie kredytowania dopuszczalna w przypadku zmiany WIBOR 3 M  Oferent określa w ofercie stopę procentową odsetek na dzień otwarcia ofert składającą się z ogłoszonej przez Prezesa NBP stawki WIBOR 3 M za ostatni roboczy dzień sierpnia 2017 r., tj. 1,72% oraz stałej, w całym okresie kredytowania marży banku.  Odsetki miesięczne w okresie spłaty składać się będą ze stawki WIBOR 3 M za ostatni roboczy dzień miesiąca poprzedzającego miesiąc aktualny oraz stałej, w całym okresie kredytowania marży banku.  Nie przewiduje się prowizji i innych opłat, na rzecz Wykonawcy, od udzielenia kredytu.  Prowizja od niewykorzystanej kwoty kredytu: niedopuszczalna.  Odsetki od zadłużenia przeterminowanego nie mogą być wyższe niż odsetki podstawowe + 3 punkty procentowe.  Żądanie wcześniejszej spłaty kredytu dopuszczalne tylko w przypadku podziału lub likwidacji Kredytobiorcy  Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszego spłacania rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, tj. prowizji, abonamentów, opłat, odsetek itp. Zabezpieczeniem kredytu i odsetek wynikających z kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Żądanie przez wykonawcę wcześniejszej spłaty kredytu jest niedopuszczalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 128, z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tej ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy -Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 ze zm.). 7.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. 7 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach