Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego w 2019 roku w kwocie 1.125.119,06 zł”

Gmina Miasteczko Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-350 Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 873 196, , fax. 672 873 197
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Krajeńskie
    ul. Dąbrowskiego 16
    89-350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
    tel. 672 873 196, , fax. 672 873 197
    REGON: 57079145400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego w 2019 roku w kwocie 1.125.119,06 zł”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego kredytu długoterminowego w 2019 r. w kwocie 1.125.119,06 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2019 r. związanego z realizacją zadania inwestycyjnego „Przebudowa drogi gminnej Grabionna – Okaliniec” 2. Do wyliczeń ceny oferty należy przyjąć uruchomienie kredytu w jednej transzy – 1.125.119,06 zł w dniu 7 sierpnia 2019 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu i wysokości uruchomienia transzy oraz prawo wcześniejszej, częściowej lub całkowitej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 4. Informacje szczegółowe: 1) okres kredytowania: 2019 – 2027 r. 2) przewidywana kwota kredytu – 1.125.119,06 zł 3) zapłata kapitału i odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych, ostatniego dnia danego kwartału kalendarzowego, a jeżeli ostatnim dniem kwartału będzie dzień wolny od pracy, zapłata następować będzie w ostatnim dniu roboczym, po uprzednim uzyskaniu pisemnej informacji od Kredytodawcy o wysokości odsetek, 4) pierwsza płatność odsetek na ostatni dzień kwartału, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu, 5) do wyliczeń ceny oferty jak i do umowy kredytowej należy zastosować kalendarz rzeczywisty (365/366) z uwzględnieniem lat przestępnych, 6) oprocentowanie kredytu oparte o stawkę WIBOR 3M wg formuły stosowanej w banku wybranym w procedurze przetargowej. UWAGA: Spłata kredytu następować będzie z dochodów własnych Gminy, poczynając od I kwartału 2023 r. do IV kwartału 2027 r. Spłata kapitału będzie realizowana przez Kredytobiorcę w okresach kwartalnych w następujących ratach i terminach: do dnia 31 marca 2023 r.: 56.250,00 zł, do dnia 30 czerwca 2023 r.: 56.250,00 zł, do dnia 30 września 2023 r.: 56.250,00 zł, do dnia 31 grudnia 2023 r.: 56.250,00 zł, do dnia 31 marca 2024 r.: 56.250,00 zł, do dnia 30 czerwca 2024 r.: 56.250,00 zł, do dnia 30 września 2024 r.: 56.250,00 zł, do dnia 31 grudnia 2024 r.: 56.250,00 zł, do dnia 31 marca 2025 r.: 56.250,00 zł, do dnia 30 czerwca 2025 r.: 56.250,00 00 zł, do dnia 30 września 2025 r.: 56.250,00 zł, do dnia 31 grudnia 2025 r.: 56.250,00 zł, do dnia 31 marca 2026 r.: 56.250,00 zł, do dnia 30 czerwca 2026 r.: 56.250,00 zł, do dnia 30 września 2026 r.: 56.250,00 zł, do dnia 31 grudnia 2026 r.: 56.250,00 zł, do dnia 31 marca 2027 r.: 56.250,00 zł, do dnia 30 czerwca 2027 r.: 56.250,00 zł, do dnia 30 września 2027r.: 56.250,00 zł, do dnia 31 grudnia 2027 r.: 56.369,06 zł _____________ razem: 1.125.119,06 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187), chyba że przepisy stanowią inaczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wzór (projekt) umowy pomiędzy Bankiem a Zamawiającym zawierający wszelkie wymogi określone w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach