Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

Gmina Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38-213 Kołaczyce, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4460258 , fax. 13 4460258
  • Data zamieszczenia: 2014-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczyce
    Rynek 1 1
    38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 13 4460258, fax. 13 4460258
    REGON: 37044032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie przez Gminę Kołaczyce kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 zł /słownie: dwa miliony sto tysięcy złotych groszy 00/100/, z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu w kwocie 954 424,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 1 145 576,00 zł. 2. Warunki zamówienia: a) Kredyt w PLN, b) Środki pieniężne w kwocie 2.100.000,00 zł udostępnione będą przez bank w transzach ustalonych w umowie na podstawie dyspozycji płatniczych Zamawiającego w formie bezgotówkowej, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2014 r., bez dodatkowych opłat od wykorzystanej transzy kredytu, c) Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte o stopę WIBOR M1 (średnio miesięczny) z miesiąca poprzedzającego i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej. d) Odsetki płatne miesięcznie, do ostatniego dnia miesiąca za dany okres. e) Termin płatności pierwszych odsetek do 31.12.2014 r. f) okres kredytowania i data spłaty całości kredytu - od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r. g) Spłata kredytu w ratach miesięcznych, h) okres karencji przy spłacie kredytu do 31.01.2015 r. i) Ilość rat kapitałowych -120- ( raty w pełnych złotych); j) Sposób ściągania odsetek - według salda kredytu (formuła 365/365) - (ilość dni w miesiącu = realna ilość dni w danym okresie obrachunkowym, ilość dni w roku -365). k) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach