Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego obrotowego w kwocie 3 500 000 PLN

Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-607 Radom, ul. Krychnowicka 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (048) 332-45-00 , fax. (048) 3321508
  • Data zamieszczenia: 2013-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
    ul. Krychnowicka 1 1
    26-607 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (048) 332-45-00, fax. (048) 3321508
    REGON: 67020453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego obrotowego w kwocie 3 500 000 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kwota kredytu - 3 500 000,00 zł. 2. Okres kredytowania - 72 miesiące. 3. Spłata kredytu nastąpi w 72 ratach: - kwota 71 rat kapitałowych wynosi 48 611,11zł. ( słownie złotych: czterdzieści osiem tysięcy sześćset jedenaście złotych, 11/100), kwota ostatniej 72 raty kapitałowej wynosi 48 611,19 zł. ( słownie złotych: czterdzieści osiem tysięcy sześćset jedenaście złotych, 19/100) określonych w Harmonogramie spłaty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1A do Oferty, płatnych miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego (a jeżeli ostatni dzień przypadnie w sobotę, niedzielę lub inny dzień ustawowo wolny, to płatność następować będzie w terminie pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym), począwszy od 31.10.2013 r. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane od malejącego kapitału w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne będą nie później niż ostatniego dnia miesiąca za miesiąc, za który zostały naliczone: 1) pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, 2) ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu; 4. Spłata całkowitego kosztu kredytu, tj. oprocentowania stanowiącego cenę oferty nastąpi w 72 miesięcznych ratach, płatnych miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego ( a jeżeli ostatni dzień przypadnie w sobotę, niedzielę lub inny dzień ustawowo wolny, to płatność następować będzie w terminie pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym), począwszy od 30.09.2013 r. płatne wraz z ratami kapitałowymi, naliczanymi od wartości zaangażowanych środków pieniężnych pozostałego do spłaty kapitału, zgodnie z Harmonogramem spłaty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 A do Oferty. 5. Oprocentowanie w okresie obowiązywania umowy: - zmienna stopa procentowa, równa stopie WIBOR 1M (dla depozytów 1-miesięcznych), ustalona z ostatniego dnia roboczego miesiąca i mającego zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania od 1 dnia następnego miesiąca,- powiększona o stałą marżę wskazaną przez Wykonawcę, wyrażoną w (%) Oprocentowanie płatne w 72 ratach jest jedynym wynagrodzeniem Wykonawcy, Zamawiający nie poniesie jakichkolwiek innych opłat. 6. Sposób wyliczenia stopy WIBOR 1M: Dla kolejnych okresów rozliczeniowych przyjmuje się wartość stopy WIBOR 1M ustaloną na ostatni dzień roboczy miesiąca i mający zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania od 1 dnia następnego miesiąca. Stopa procentowa o której mowa wyżej, liczona od pozostającego do spłaty kapitału. Do wyznaczenia wysokości oprocentowania dla celów porównania ofert przyjmuje się wartość stopy zmiennej WIBOR 1M na dzień 31.07.2013 r. Oprocentowanie, o których mowa powyżej stanowią całkowity koszt kredytu w całym okresie spłaty, który obejmuje i wyczerpuje wszystkie koszty związane z obsługą i spłatą kredytu. 7.Odsetki od kredytu przeterminowanego będą naliczane wg stopy odsetek ustawowych. 8.Spłata kredytu następuje z chwilą spłaty całego kapitału i kosztów. 10.Zabezpieczenie kredytu - w postaci hipoteki na nieruchomości przy ul. Mikołaja Reja 30 w Radomiu 11.Składanie ofert na całość przedmiotu zamówienia. 12.Posiadanie uprawnienia tj. złożenie Zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe(Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z poźń. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe). 12.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej. 13. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi być wyrażona w złotych polskich (PLN). 14. Cena podana w formularzu ofertowym musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy. 15.Bank odpowiada za przygotowanie i złożenie wniosku o wpis hipoteki. 16.Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy i złożeniu wniosku o wpis hipoteki. 17.Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania, 18.Wykorzystanie pełnej kwoty kredytu - w 7 miesięcznych transzach, 19.Kredyt będzie wykorzystany w transzach w formie bezgotówkowej, przez realizację dyspozycji Zamawiającego w ciężar rachunku kredytowego. Na wniosek Zamawiającego wykorzystanie kredytu może również nastąpić w formie przelewu na rachunek bieżący Zamawiającego. Zamawiający przedłoży Wykonawcy dyspozycje (podmiot, nr rachunku bankowego, tytuł płatności oraz kwotę wyrażoną w PLN) na 3 dni robocze przed terminem realizacji dyspozycji, 20.Do wyliczenia ceny ofertowej przyjmuje się, że uruchomienie kredytu nastąpi w siedmiu transzach: 1) transza w wysokości 500 000,00 zł. w dniu 30.09.2013 r. 2) transza w wysokości 500 000,00 zł. w dniu 31.10.2013 r. 3) transza w wysokości 500 000,00 zł. w dniu 30.11.2013 r. 4) transza w wysokości 500 000,00 zł. w dniu 31.12.2013 r. 5) transza w wysokości 500 000,00 zł. w dniu 31.01.2014 r. 6) transza w wysokości 500 000,00 zł. w dniu 28.02.2014 r. 7) transza w wysokości 500 000,00 zł. w dniu 31.03.2014 r. 21.Termin uruchomienia ostatniej transzy kredytu może zostać przesunięty na wniosek Zamawiającego o 90 dni. 22.Dla celów przygotowania oferty przyjmuje się, że uruchomienie I transzy kredytu nastąpi 30.09.2013 r. 23.Harmonogram spłaty kredytu będzie stanowić integralną część umowy kredytowej, 24.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu (bez ponoszenia dodatkowych kosztów), 25.Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu (bez ponoszenia dodatkowych kosztów np. prowizji za wcześniejszą spłatę). 26.Propozycję umowy kredytowej przygotowuje Wykonawca uwzględniającą istotne postanowienia umowy zawarte w Załączniku nr 6 do SIWZ i załącza do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 72 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 6 000,00 zł. ( słownie złotych: sześć tysięcy złotych) w terminie do dnia 27.08.2013 r. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz. 1158, z późń. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach