Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2018 w wysokości 2.000.000,00 zł

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38460 Jedlicze, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 352 207 , fax. 134 352 025
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6
    38460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 134 352 207, fax. 134 352 025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2018 w wysokości 2.000.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. 1 Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2018 w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu Gminy Jedlicze. 3. 2 Kredyt będzie pobierany transzami na pisemny wniosek zamawiającego kierowany na adres Wykonawcy w terminie do ….. dni (wg oferty Wykonawcy) maksymalnie do 6 dni od otrzymania wniosku. Przewiduje się uruchomienie pierwszej transzy do 31 lipca 2018 r. w kwocie 1.000.000,00 zł oraz dugą transzę w terminie 30 września 2018r. w kwocie 1.000.000,00 zł. Przewiduje się wykorzystanie kredytu wg potrzeby Zamawiającego w terminie do 30 listopada 2018 r. 3. 3 Każde spłacenie całości lub części kredytu powodować będzie odnowienie wolnego kredytu o spłaconą kwotę, ale tylko do dnia 31.12.2018r. 3. 4 Okres spłaty kapitału (proponowany): jednorazowo dnia 28 grudnia 2018 r., a spłata odsetek od kapitału do 31grudnia 2018 roku. 3. 5 Odsetki naliczone od miesiąca wypłaty kredytu w 2018 roku. Pierwsze odsetki płatne 15 dnia miesiąca następnego po uruchomieniu kredytu. 3. 6 Odsetki płatne będą do 15 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni pod warunkiem przesłania Zamawiającemu przez Wykonawcę stosownego wyliczenia odsetek. Przesłanie wyliczenia nastąpi najpóźniej na 5 dni przed terminem płatności. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu doręczenia wyliczenia odsetek ( na 5 dni przed terminem płatności) termin ich płatności nastąpi w ciągu 5 dni od daty doręczenia wyliczenia. Wyliczenie odsetek powinno pokazać w sposób szczegółowy sposób ich wyliczenia tj. kwotę wykorzystanego kredytu, za jaką liczbę dni, zastosowaną stopę procentową. Odsetki będą wnoszone przez Zamawiającego na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Przy naliczaniu odsetek Wykonawca przyjmuje, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, a rok 365 dni. 3. 7 Oprocentowanie kredytu będzie liczone według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będą odsetki, powiększoną o marżę banku. 3. 8 Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej ( koszty prowizji należy skalkulować w kwocie marży banku). 3. 9 Zakłada się możliwość przesunięcia terminu uruchomienia kredytu oraz możliwość dokonania podziału na inne transze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości postawionego do jego dyspozycji kredytu bez podania przyczyn do dnia 31 grudnia 2018 roku a Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat z tego tytułu. W przypadku wykorzystania kredytu w zmniejszonej wysokości spłata kredytu na wniosek Zamawiającego zostanie ustalona w nowej wysokości. Spłata kredytu dokonana zostanie na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Zamawiający ma prawo wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu każda z wypłat powoduje zmniejszenie zadłużenia pod datą jej wpływu do Wykonawcy. 3. 10 Podczas trwania umowy kredytowej każde spłacenie przez Zamawiającego całości lub części wykorzystanego wcześniej kredytu niesie za sobą odnowienie wolnego limitu kredytu o spłaconą kwotę, umożliwiając Zamawiającemu wielokrotne wykorzystanie limitu. 3. 11 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny „in blanco” wraz z deklaracją wekslową chyba że wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty rezygnację z zabezpieczenia kredytu. 3. 12 Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji dołącza następujące dokumenty : 1. Kopia sprawozdania Rb-Z za I kwartał 2018 r., 2. Kopia sprawozdania Rb-N za I kwartał 2018 r., 3. Kopia sprawozdania NDS za I kwartał 2018 r., 4. Kopia sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych samorządowej jednostki budżetowej Rb- 27S za I kwartał 2018 r., 5. Kopia sprawozdania z wykonania planu wydatków budżetowych samorządowej jednostki budżetowej Rb- 28S za I kwartał 2018 r Dostępne pod linkiem http://jedlicze.bip.gov.pl/sprawozdania-za-2018-r/ 6. Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu Gminy Jedlicze za 2017 r Dostępne pod linkiem http://jedlicze.bip.gov.pl/sprawozdania-za-2017-r/sprawozdanie-z-wykonania-budzetu-za-2017-rok.html 7. Uchwała Nr 6/31/2018 z dnia 25 kwietnia 2018 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie: sprawozdania rocznego Burmistrza Gminy Jedlicze z wykonania budżetu gminy za 2017 r. Kserokopia w załączeniu. 8. Uchwała Nr LI/396/2017 Rady Miejskiej w Jedliczu z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Jedlicze na rok 2018, 9. Uchwała Nr VI/49/2018 z dnia 2 lutego 2018 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego przez Gminą Jedlicze w uchwale budżetowej na 2018 rok. 10. Uchwała Nr VI/50/2018 z dnia 2 lutego 2018 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Jedlicze wynikającej z planowanych i zaciągniętych zobowiązań. Dostępne pod linkiem http://jedlicze.bip.gov.pl/budzet-2018-r/budzet-gminy-jedlicze-2018-r.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz.1988 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.9 INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126) 1) Formularz ofertowy, 2) Oświadczenie; 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach