Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego złotowego na finansowanie i refinansowanie wydatków poniesionych w ostatnich 24 miesiącach na realizację projektu Budowa i Modernizacja Systemu Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminie Andrychów

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, ul. Batorego 68
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8752640, 8752655 , fax. 033 8752640, 8752655
  • Data zamieszczenia: 2015-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Batorego 68 68
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 033 8752640, 8752655, fax. 033 8752640, 8752655
    REGON: 12007917000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego złotowego na finansowanie i refinansowanie wydatków poniesionych w ostatnich 24 miesiącach na realizację projektu Budowa i Modernizacja Systemu Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminie Andrychów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego złotowego w wysokości 7.000.000 zł (słownie: siedem milionów złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie i refinansowanie wydatków poniesionych w ostatnich 24 miesiącach na realizację projektu Budowa i Modernizacja Systemu Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminie Andrychów Koszt projektu Budowa i Modernizacja Systemu Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminie Andrychów wynosi 65 987 462,75 zł. Okres kredytowania - 1 rok i 6 miesięcy. Spłata kredytu nastąpi jednorazowo. Zamawiający przewiduje wypłaty kredytu w następujących transzach: I transza - 2 000 000 zł do dnia 31.08.2015r. II transza - 1 000 000 zł do dnia 31.10.2015r. III transza - 1 000 000 zł do dnia 30.11.2015r. IV transza - 3 000 000 zł do dnia 31.12.2015r. Zamawiający zobowiązuje się do przeznaczenia kredytu na finansowanie i refinansowanie wydatków na realizację projektu Budowa i Modernizacja Systemu Gospodarki Wodno- Ściekowej w Gminie Andrychów. Wykorzystanie kredytu następować będzie w przypadku finansowania wydatków w formie bezgotówkowej w drodze realizacji przez Wykonawcę zleceń płatniczych Zamawiającego, a w przypadku refinansowania poniesionych wydatków w formie gotówkowej na konto wskazane przez Zamawiającego w umowie po przedstawieniu zapłaconych faktur. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ogólnej kwoty kredytu, a także zmniejszenia lub zwiększenia poszczególnych wysokości transz oraz zmiany terminu ich uruchomienia bez ponoszenia dodatkowych opłat. Jako zabezpieczenie spłaty kredytu Zamawiający dopuszcza: a. weksel własny in blanco wystawiony przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Andrychowie wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji do 150% wartości zobowiązania. b. zastaw rejestrowy na udziałach Spółki - Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w kwocie 7 775 000 zł. Aktualna wartość udziałów Spółki to kwota 49 294 500 zł w tym: 41 519 500 zł - stanowi zabezpieczenie wcześniej zaciągniętego kredytu inwestycyjnego. Obsługa kompleksowa kredytu obejmuje wszystkie czynności związane z obsługą wypłaty transz kredytu, spłat kredytu i odsetek od kredytu. Kredyt bankowy uruchomiony zostanie dla Zamawiającego w dniu określonym w umowie, a jego uruchomienie następować będzie z rachunku bankowego Wykonawcy max do 5 dni roboczych po przekazaniu Wykonawcy dyspozycji od Zamawiającego. Dyspozycja związana z uruchomieniem płatności odbywać się będzie w formie pisemnej na wniosek Zamawiającego. Zamawiający określi kwotę dyspozycji oraz numer rachunku bankowego, na który środki mają być przekazane. Wykorzystanie kredytu może nastąpić na podstawie dowolnej liczby dyspozycji. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalone w oparciu o stawkę WIBOR 1M oraz stałą marżę Banku, która zostanie określona w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1do IDW). Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca. Wysokość odsetek będzie naliczana od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. Spłata kredytu nastąpi w ostatnim dniu roboczym okresu kredytowania. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu kredytowania max do 10 lat. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość spłaty kredytu w ratach i ustanowienia dodatkowego zabezpieczenia np. w formie hipoteki na nieruchomościach. Dopuszcza się możliwość przedterminowej spłaty kredytu przez Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze takiej spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją. Wówczas odsetki od kredytu naliczane będą wyłącznie od wykorzystanej i niespłaconej kwoty, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy prowizję przygotowawczą w dniu uruchomienia pierwszej transzy kredytu. Wysokość prowizji zostanie określona w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do IDW). Prowizja za przygotowanie i uruchomienie kredytu podana w ofercie nie może przekroczyć 0,1% wartości kwoty udzielonego kredytu. Nie przewiduje się pobrania prowizji i opłat za gotowość, zaangażowanie lub inne czynności związane z obsługą kredytu i prowadzeniem rachunku kredytowego (poza prowizją przygotowawczą od uruchomienia kredytu). Udzielenie kredytu nie zobowiązuje Zamawiającego do przeniesienia rachunku bankowego do banku Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin uruchomienia transzy kredytu licząc od dnia złożenia dyspozycji wypłaty przez Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.andrychow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach