Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 580.000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłomłyn na rok 2017

Gmina Miłomłyn ogłasza przetarg

  • Adres: 14140 Miłomłyn, ul. Twarda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6425801, 642 58 08 , fax. 896 425 802
  • Data zamieszczenia: 2017-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłomłyn
    ul. Twarda 12
    14140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6425801, 642 58 08, fax. 896 425 802
    REGON: 51074368600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 580.000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłomłyn na rok 2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 580.000,00zł, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłomłyn na rok 2017. 2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą mogą być prowadzone tylko w PLN. 3. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarcia umowy kredytowej do dnia 30 grudnia 2017r. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. 4. Uruchomienie kredytu będzie następowało na pisemne polecenie Zamawiającego w ciągu maksymalnie 3 dni od otrzymania informacji od Zamawiającego (dopuszcza się możliwość przesłania pisemnego polecenia za pomocą fax-u) na konto bankowe Zamawiającego o nr 98 8831 1025 2003 0300 0228 0024. 5. Wykorzystanie kredytu następować będzie bez prowizji i opłat. 6. Oprocentowanie kredytu zmienne będące sumą marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3 M. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 7. Stawka WIBOR 3 M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i przyjmuje wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 8. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok równa się rzeczywistej liczbie dni tj. 365/366, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 9. Spłata odsetek będzie następowała kwartalnie od dnia zaciągnięcia kredytu w terminie do ostatniego dnia kończącego kwartał. Informację o wysokości kwoty odsetek spłacanych Wykonawca przekazuje na 7 dni roboczych przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego kosztami. Ostateczna spłata kredytu wraz z ostatnią ratą odsetkową nastąpi do 30.11.2027r. 10. Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 11. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 12. Spłata kredytu nastąpi w ratach od 30.09.2019 r. do 30.11.2027 r. zgodnie z poniższym harmonogramem: Rata Termin Kwota 1 30.09.2019 25 000,00 2 30.09.2020 25 000,00 3 30.09.2021 25 000,00 4 30.09.2022 25 000,00 5 30.03.2023 25 000,00 6 30.06.2023 25 000,00 7 30.09.2023 25 000,00 8 30.11.2023 25 000,00 9 30.03.2024 25 000,00 10 30.06.2024 25 000,00 11 30.09.2024 25 000,00 12 30.11.2024 25 000,00 13 30.03.2025 25 000,00 14 30.06.2025 25 000,00 15 30.09.2025 25 000,00 16 30.11.2025 25 000,00 17 30.03.2026 25 000,00 18 30.06.2026 25 000,00 19 30.09.2026 25 000,00 20 30.11.2026 25 000,00 21 30.03.2027 20 000,00 22 30.06.2027 20 000,00 23 30.09.2027 20 000,00 24 30.11.2027 20 000,00 13. Za spłatę kredytu lub ich rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy – spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania kredytu, a także do wykorzystania niższej od określonej w umowie kredytowej kwoty kredytu bez kosztów obciążających Zamawiającego. 16. W przypadku zmniejszenia ogólnej kwoty kredytu Wykonawca dokona aktualizacji „Harmonogramu spłat rat kapitałowych ”, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do spłaty kredytu w całości lub części przed terminem spłaty wynikającym z umowy kredytowej bez uprzedniego powiadomienia Wykonawcy i ponoszenia związanych z tym kosztów. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Zamawiający złoży odmienną dyspozycje na piśmie. 18. W przypadku wcześniejszej częściowej spłaty kredytu zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania konkretnej raty lub rat kredytu, które mają podlegać wcześniejszej spłacie. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany spłaty rat kapitałowych w zakresie kwot i terminów bez kosztów obciążających Zamawiającego. 20. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 21. Wykonawca określi informacje i dokumenty odzwierciedlające rzeczywistą sytuację finansową Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązany będzie składać w okresie kredytowania. 22. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco. 23. Zamawiający nie dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2016 r. , poz. 1988). 24. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat. 25. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył w terminie do 7 dni od dnia zawiadomieniu o wyborze oferty parafowany projekt umowy kredytowej, który będzie uwzględniał wszystkie warunki określone w SIWZ. 26. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy kredytowej i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tych projektów przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. 27. Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załączono do pobrania: Statut Gminy – www.bip.milomlyn.pl/statut gminy Dokumenty potwierdzające upoważnienie przedstawicieli JST do podpisania umowy kredytu i ustanawiania zabezpieczeń - ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisując login: pliki@milomlyn.pl oraz hasło: Milomlyn1234 Wykaz instytucji, w których JST korzysta z kredytów i/lub pożyczek - ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisując login: pliki@milomlyn.pl oraz hasło: Milomlyn1234 Uchwała budżetowa na rok bieżący wraz z załącznikami- www.bip.milomlyn.pl/uchwały i zarządzenia/2016/XXXII/168/2016 Opinia RIO, dotycząca możliwości sfinansowania deficytu budżetowego oraz prawidłowości planowanej kwoty długu na rok 2017- www.bip.milomlyn.pl/budżet miasta i gminy/2017 Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu za 2016 r. z opinią RIO - www.bip.milomlyn.pl/budżet miasta i gminy/2016 Informacja o udzielonych poręczeniach i gwarancjach - - ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisując login: pliki@milomlyn.pl oraz hasło: Milomlyn1234 Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy - www.bip.milomlyn.pl/uchwały i zarządzenia/2017/50/2017 Opinia RIO o możliwości spłaty wnioskowanego kredytu - ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisując login: pliki@milomlyn.pl oraz hasło: Milomlyn1234 Sprawozdanie budżetowe za rok 2016 - www.bip.milomlyn.pl/budżet miasta i gminy/2016 Sprawozdanie budżetowe za I kw. 2017r. - www.bip.milomlyn.pl/budżet miasta i gminy/2017 Uchwała w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Miłomłyn na lata 2017-2031 - www.bip.milomlyn.pl/uchwały i zarządzenia/2016/XXXII/167/2016 28. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust.4 ustawy oraz zastrzeżeń o których mowa w art.36a ust.2 ustawy. 29. Zamawiający przewiduje wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy tj. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę przez Wykonawców i Podwykonawców pracowników wykonujących czynności związane z analizą sytuacji finansowej, określenia zdolności kredytowej Zamawiającego oraz udzielenia kredytu. 30. Zamawiający może dokonać kontroli w zakresie zatrudnienia wyszczególnionych osób poprzez żądanie dostarczenia dokumentów ZUS RCA tych osób wraz z dokumentem potwierdzającym ich złożenie w ZUS, potwierdzających zatrudnienie za poprzedni miesiąc. 31. Za niedopełnienie wymogu w zakresie zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości najniższego wynagrodzenia brutto wraz ze składkami pracodawcy za każdy miesiąc realizacji zamówienia za każdą osobę, która nie będzie zatrudniona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach