Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 500 000,00 PLN

Gmina Żelechlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 97-226 Żelechlinek, Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447122712 , fax. 447122770
  • Data zamieszczenia: 2023-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żelechlinek
    Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1
    97-226 Żelechlinek, woj. łódzkie
    tel. 447122712, fax. 447122770
    REGON: 590647836
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 500 000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 500 000,00 PLN”. 1) Wysokość kredytu: 1 500 000,00 PLN. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu (bez dodatkowych kosztów), jednak nie mniej niż do wysokości: 200 000,00 zł. W przypadku zmniejszenia wysokości kredytu wymagane jest proporcjonalne obniżenie rat kredytu spłacanych przez Zamawiającego.2) Kredyt będzie uruchomiony maksymalnie w trzech transzach. Planowany termin do zaciągnięcia ostatniej transzy kredytu: do dnia 27.12.2023 r.3) Wykonawca zobowiązany jest uruchomić kredyt nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia pisemnego wniosku przez Zamawiającego – doręczonego do siedziby Wykonawcy lub skan wniosku wysłany pocztą elektroniczną.4) Wykonawca nie będzie naliczał prowizji ani opłat za przyznanie i uruchomienie kredytu.5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez wykonawcę żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych od niewykorzystanej części kredytu.6) Koszt kredytu składać się będzie z odsetek wynikających ze zmiennej stopy procentowej WIBOR 3M i stałej marży.7) Karencja w spłacie rat kapitału: do dnia 31.07.2024 r.8) Kredyt spłacany będzie w latach 2024 - 2035 w 22 ratach płatnych ostatniego dnia roboczego danego miesiąca według harmonogramu opisanego w SWZ.9) Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę Wykonawcy. Marża Wykonawcy jest stała w okresie wykonywania umowy. Stawka WIBOR 3M ustalona będzie dla każdego okresu obrachunkowego według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego.10) Oprocentowanie kredytu stanowi koszty obsługi kredytu. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą kredytu (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2439 z późn. zm.) lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach