Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 689 000 zł

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 8
    26-505 Orońsko, woj. mazowieckie
    tel. -
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oronsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 689 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 689 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu i pożyczek. a) Kwota kredytu: 689 000 zł; b) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 20.11.2026 r.; c) Okres karencji w spłacie kapitału 20.03.2020 r. d) Okres karencji w spłacie odsetek do 31.03.2020 r.; e) Zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel „In blanco” wraz z deklaracją wekslową; 3.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do zamawiającego. 3.3 Spłata kredytu następować będzie w ratach według harmonogramu po okresie karencji tj. od 20 marca 2020 r. do 20.11.2026 r. 3.4 Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych do ostatniego dnia miesiąca kwartału począwszy od marca 2020 r. Do wyliczenia i spłaty odsetek przyjmuje się rzeczywista liczbę dni kalendarzowych w roku w poszczególnych miesiącach. 3.5 Oprocentowanie kredytu oparte o stawkę WIBOR 1M liczone jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, powiększone o marżę bankową określoną na dzień otwarcia ofert – marża stała w okresie kredytowania. 3.6 Marża banku jest wartością stałą w okresie obowiązywania umowy. 3.7 Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych z tytułu uruchomienia kredytu. 3.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat. W sytuacji, gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 3.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminów spłat rat kredytu, jak również zmiany wysokości kwot w poszczególnych ratach, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 3.10 Kredyt będzie realizowany w transzach, w terminach i kwotach określonych przez Zamawiającego. Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji w ciągu 2 dni od chwili zapotrzebowania przez Zamawiającego określonej kwoty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach