Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na remonty i inwestycje w gminie Opatówek i jednostkach organizacyjnych podlegających gminie w wysokości 2.000.000,00 PLN w 2010 roku.

Gmina Opatówek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-860 Opatówek, ul. Plac Wolności 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7618080, 7618454, , fax. 062 7618017
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatówek
    ul. Plac Wolności 14 14
    62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7618080, 7618454,, fax. 062 7618017
    REGON: 25085523900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na remonty i inwestycje w gminie Opatówek i jednostkach organizacyjnych podlegających gminie w wysokości 2.000.000,00 PLN w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł dla Gminy Opatówek zwanego dalej Zamawiającym na następujących warunkach: Okres uruchomienia kredytu, w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Okres spłaty - do 2018 roku z roczną karencją. Spłata kredytu w 29 ratach zgodnie z podanym harmonogramem spłat: 1-sza 30 września 2011 w kwocie 110.000 zł pozostałe w równych ratach po 67.500 zł w terminach 30 marca każdego roku, 30 czerwiec każdego roku, 30 września każdego roku, 31 grudnia każdego roku. Spłata realizowana będzie na podstawie harmonogramu rat przesłanego przez bank. Spłata odsetek - na bieżąco od kwoty aktualnego wykorzystania kredytu na podstawie harmonogramu spłat począwszy od 31 stycznia 2011 roku. Spłaty odsetek miesięcznie, realizowane będą na podstawie każdorazowego pisemnego zawiadomienia. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. Oprocentowanie - kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które naliczane są odsetki i równej stawce WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. Stawka bazowa WIBOR 3M liczona jest jako średnia arytmetyczna z ostatnich 5-ciu dni kwotowań WIBOR-u z miesiąca przed rozpoczęciem okresu odsetkowego i obowiązuje przez okres następnego miesiąca. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie , że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu w części lub całości bez dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. Prowizja od udzielonego kredytu - płatna jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt nie może być obciążany innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza, marża oraz oprocentowanie. Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W celu wyliczenia oferowanej ceny Wykonawcy uwzględniają w swojej ofercie WIBOR 3M dla 2010 roku - 3,83 %.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj i wysokość pobieranych prowizji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach