Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 845 162,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset czterdzieści pięć tysięcy sto sześćdziesiąt dwa złote 00/100)

Gmina Mielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6577003 , fax. 085 6577121
  • Data zamieszczenia: 2015-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielnik
    ul. Piaskowa 38 38
    17-307 Mielnik, woj. podlaskie
    tel. 085 6577003, fax. 085 6577121
    REGON: 05065945000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 845 162,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset czterdzieści pięć tysięcy sto sześćdziesiąt dwa złote 00/100)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 845 162,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset czterdzieści pięć tysięcy sto sześćdziesiąt dwa złote. 2.Numer postępowania: IR.271.2.2.2015 3.Opis przedmiotu zamówienia: 3.1.oprocentowanie kredytu: WIBOR 1-miesięczny na dzień 14.10.2015 r. 1,67 % plus stała marża banku przy następujących założeniach: 3.1.1. uruchomienie kredytu w okresie od 2 listopada do 24 grudnia 2015 roku. 3.1.2. okres karencji w spłacie kapitału do 31 stycznia 2016 roku; 3.1.3. spłata części kapitałowej: w roku 2016 - 1 rata w kwocie 50162,00 zł do 31 stycznia 2016 r., w latach 2017 - 2020 płatne w czterech równych ratach, tj. w jednej racie po 50000,00 zł w terminie do 31 stycznia każdego roku, w latach 2021 -2024 płatne w ośmiu równych ratach, tj. w dwóch ratach rocznie po 260000,00 zł każda, w terminach do 30 czerwca i do 31 grudnia każdego roku; w roku 2025 płatne w dwóch ratach, pierwsza w wysokości 260000,00 zł w terminie do dnia 30 czerwca, druga w wysokości 255000,00 zł w terminie do dnia 31 grudnia. 3.1.4. spłata odsetek w okresach miesięcznych, płatnych w ostatnim dniu miesiąca; 3.1.5. Zamawiający ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części aktualnego zadłużenia przed terminem ustalonym w umowie bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu; 3.1.6. zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco (kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy Mielnik); Koszty związane z ustanowieniem tego zabezpieczenia ponosi Zamawiający; 3.1.7. Na żądanie Wykonawcy Zamawiający złoży dodatkowo oświadczenie (w formie aktu notarialnego) o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 Kodeksu postępowania cywilnego. Koszty związane z ustanowieniem takiego zabezpieczenia ponosi Wykonawca 3.1.8. Zamawiający nie przewiduje prowizji od zaangażowania; 3.1.9. Zawarcie aneksu do umowy nastąpi bez opłat. 3.2.Informacje o Zamawiającym niezbędne do przygotowania oferty kredytowej oraz dokumenty potwierdzające zdolność kredytową Zamawiającego, dostępne na stronie internetowej, na której opublikowano ogłoszenie o zamówieniu wraz z SIWZ: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach