Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Gmina Rudka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Brańska 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 730-58-52 , fax. 0-85 730-58-51
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudka
    ul. Brańska 13 13
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 730-58-52, fax. 0-85 730-58-51
    REGON: 05065896000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Rudka na 2013 rok w kwocie 544 453 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 370 684 zł. Dla ustalenia całkowitego kosztu kredytu należy oprzeć się o zmienną stopę procentową ustaloną wg 1-miesięcznej stawki WIBOR na dzień 22.07.2013 r. - 2,63% i stałą w okresie kredytowania marżę bankową. Nie przywiduje się prowizji przygotowawczej. Dane dotyczące kredytu: 1. Kwota kredytu: 915 137,00 zł 2. Termin uruchomienia: a) pierwsza transza, w kwocie 370 684 zł - 1 dzień po podpisaniu umowy, b) druga transza, w kwocie 544 453 zł - 12 listopada 2013 r. 3. Okres karencji w spłacie kapitału do 31.12.2017 r. Karencji w spłacie odsetek nie przewiduje się. 4. Forma zabezpieczenia - weksel in blanco 5. Terminy spłat rat kapitałowych - 1 dnia miesiąca (jeżeli wypada w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa następnego dnia roboczego) - zgodnie z załączonym harmonogramem (Załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Termin spłaty ostatniej raty kredytu - 01.12.2029 r. 7. Spłata odsetek 1 dnia każdego miesiąca (jeżeli wypada w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa następnego dnia roboczego). 8. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. 9. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, a roku przestępnym 366 dni. 10. O wysokości oprocentowania w danym okresie obrachunkowym bank zawiadamia Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie w terminie 7 dni od daty ustalenia oprocentowania dla tego okresu. 11. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych spłat całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat, po powiadomieniu Banku z 7 - dniowym uprzedzeniem o zamierzonej spłacie. Z tego tytułu nie przysługuje Bankowi dodatkowa prowizja. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania 20 % kredytu, bez podania przyczyny. W przypadku niewykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami. 14. Odsetki naliczane są od wykorzystanej kwoty kredytu. Od kwoty niewykorzystanej nie pobiera się dodatkowych opłat. 15. Do oferty należy dołączyć symulację spłaty kredytu. 16. Przed podpisaniem umowy Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 17. Zamawiający przewiduje możliwość umieszczenia na wekslu in blanco kontrasygnaty Skarbnika gminy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach