Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego – kwota kredytu 2400000 zł

Urząd Gminy Krupski Młyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42693 Krupski Młyn, ul. Krasickiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krupski Młyn
    ul. Krasickiego 9
    42693 Krupski Młyn, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krupskimlyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego – kwota kredytu 2400000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu bankowego, z którego środki zostaną przeznaczone na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy. Kwota kredytu wynosi 2400000 zł. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo na pisemny wniosek Gminy Krupski Młyn, w terminie do 5 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnej dyspozycji. Termin uruchomienia kredytu jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklaruje go w formularzu ofertowym w zakresie od 1 do maksymalnie 5 dni. Spłata kapitału udzielonego kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych (z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału do dnia 31 stycznia 2018 roku), płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca, rozpoczynając od 31 stycznia 2018 roku a kończąc na 30 grudniu 2027 roku, w następujący sposób: - rok 2018: 1 rata (XII/2018) w kwocie 16300 zł, 11 rat (miesiące I-XI/2018) w kwocie po 16700 zł, - rok 2019: 1 rata (XII/2019) w kwocie 16300 zł, 11 rat (miesiące I-XI/2019) w kwocie po 16700 zł, - rok 2020: 1 rata (XII/2020) w kwocie 16300 zł, 11 rat (miesiące I-XI/2020) w kwocie po 16700 zł, - rok 2021: 12 rat (miesiące I-XII/2021) w kwocie po 20000 zł, - rok 2022: 12 rat (miesiące I-XII/2022) w kwocie po 20000 zł, - rok 2023: 12 rat (miesiące I-XII/2023) w kwocie po 20000 zł, - rok 2024: 12 rat (miesiące I-XII/2024) w kwocie po 20000 zł, - rok 2025: 1 rata (XII/2025) w kwocie 22600 zł, 11 rat (miesiące I-XI/2025) w kwocie po 23400 zł, - rok 2026: 1 rata (XII/2026) w kwocie 22600 zł, 11 rat (miesiące I-XI/2026) w kwocie po 23400 zł, - rok 2027: 1 rata (XII/2027) w kwocie 22600 zł, 11 rat (miesiące I-XI/2027) w kwocie po 23400 zł. Odsetki od niespłaconej części kredytu płatne będą w ratach miesięcznych, każdego ostatniego dnia miesiąca, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Zamawiający wymaga, aby oprocentowanie kredytu miało charakter zmienny i było sumą stawki WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych oraz marży własnej banku (do obliczeń przyjąć należy stopę oprocentowania WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych na dzień 10.10.2015 – 1,73%). Prowizja od udzielonego kredytu oraz od ewentualnej prolongaty, zmiany harmonogramu spłat lub wcześniejszej spłaty kredytu winna wynosić 0% (0,00 zł). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez naliczania przez Wykonawcę prowizji rekompensacyjnej z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaniem uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w postaci zezwolenia na utworzenie banku (oddziału banku zagranicznego) lub zezwolenia na rozpoczęcie przez bank działalności, wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza, aby złożył on wymienione oświadczenie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach