Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego złotowego w wysokości 1 300 000,00 zł dla Gminy Szastarka

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8714104 , fax. 015 8714130
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23-225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 015 8714104, fax. 015 8714130
    REGON: 83040965000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszastarka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego złotowego w wysokości 1 300 000,00 zł dla Gminy Szastarka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje udzielenie kredytu w dwóch transzach. I transza w wysokości 700.000 zł - po podpisaniu umowy, lecz nie później niż do dnia 31.08.2009r. II transza w wysokości 600.000zł.do dnia 30.10.2009 r. Spłata kredytu od dnia 20.01.2010r. do dnia 31.12.2014 r. w okresach miesięcznych ,w równych ratach . Okres karencji w spłacie kredytu od dnia uruchomienia kredytu do dnia 19.01.2010r. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części w terminie uzgodnionym z kredytodawcą bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. Odsetki będą naliczane od kredytu rzeczywiście udzielonego .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art,22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.l pkt 1-9 i art.24 ust.2 pkt 1-2 wymienionej Ustawy, a w szczególności złożą 1.2. oświadczenie potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 2;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1. wypełniony Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Zał. nr 1; 2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru (koncesja lub zezwolenie) na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem - ZAMAWIAJĄCY PRZYJMUJE WAŻNOŚĆ DOKUMENTU NA 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA; 2.3 oświadczenie Oferenta potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych zgodnie z Zał nr 2 , 2.4 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (kwot brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w wykazie przygotowanym zgodnie z Zał nr 3 wykazał, że zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na udzieleniu i obsłudze kredytu bankowego, długoterminowego, złotowego w wysokości 1 3000 000,00 zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 2.5 pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy; 2.6 zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych - dotyczy banków, które rozpoczęły działalność przed 1 styczna 1998 roku lub dokument równoważny. Z dokumentu powinno wynikać, że Wykonawca posiada zezwolenia na wykonywanie czynności bankowych objętych zamówieniem 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ww. punkcie 2.2.składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 3.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (ważny 6 m-cy), 3.2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (ważny 6 m-cy), 3.3.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (ważny 3 m-ce). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wyżej wymienionych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z regułą: spełnia nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach