Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 1 730 000,00zł NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW.

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7571190 , fax. 25 7571190
  • Data zamieszczenia: 2011-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
    05-307 Dobre, woj. mazowieckie
    tel. 25 7571190, fax. 25 7571190
    REGON: 71158265800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobre.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 1 730 000,00zł NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 1 730 000,00 zł (słownie: Jeden milion trzydzieści tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 1. Okres kredytowania ustala się na lata 2012- 2018. 2. Okres karencji w spłacie rat do 30.10.2012 r. 3. Realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący Gminy Dobre. I transza - 1 730 000,00 zł. - do 30.10.2011 r. 4. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji : 1. Rata 31.10.2012 r. - 23 116,00zł 2. Rata 30.11.2012 r. - 23 066,00zł. 3. Rata 31.12.2012 r. - 23 066,00zł. 4. Rata 31.01.2013 r. - 23 066,00zł. 5. Rata 28.02.2013 r. - 23 066,00zł. 6. Rata 31.03.2013 r. - 23 066,00zł. 7. Rata 30.04.2013 r. - 23 066,00zł. 8. Rata 31.05.2013 r. - 23 066,00zł. 9. Rata 30.06.2013 r. - 23 066,00zł. 10. Rata 31.07.2013 r. - 23 066,00zł. 11. Rata 31.08.2013r. - 23 066,00zł. 12. Rata 30.09.2013 r. - 23 066,00zł. 13. Rata 31.10.2013 r. - 23 066,00zł. 14. Rata 30.11.2013 r. - 23 066,00zł. 15. Rata 31 12.2013 r. - 23 066,00zł. 16. Rata 31.01.2014 r. - 23 066,00zł. 17. Rata 28.02.2014 r. - 23 066,00zł. 18. Rata 31.03.2014 r. - 23 066,00zł. 19. Rata 30.04.2014 r. - 23 066,00zł. 20. Rata 31.05.2014 r. - 23 066,00zł. 21. Rata 30.06.2014 r. - 23 066,00zł. 22. Rata 31.07.2014 r. - 23 066,00zł. 23. Rata 31.08.2014 r. - 23 066,00zł. 24. Rata 30.09.2014 r. - 23 066,00zł. 25. Rata 31.10.2014 r. - 23 066,00zł. 26. Rata 30.11.2014 r. - 23 066,00zł. 27. Rata 31.12.2014 r. - 23 066,00zł. 28. Rata 31.01.2015 r. - 23 066,00zł. 29. Rata 28.02.2015 r. - 23 066,00zł. 30. Rata 31.03.2015 r. - 23 066,00zł. 31. Rata 30.04.2015 r. - 23 066,00zł. 32. Rata 31.05.2015 r. - 23 066,00zł. 33. Rata 30.06.2015 r. - 23 066,00zł. 34. Rata 31.07.2015 r. - 23 066,00zł. 35. Rata 31.08.2015 r. - 23 066,00zł. 36. Rata 30.09.2015 r. - 23 066,00zł. 37. Rata 31.10.2015 r. - 23 066,00zł. 38. Rata 30.11.2015 r. - 23 066,00zł. 39. Rata 31.12.2015 r. - 23 066,00zł. 40. Rata 31.01.2016 r. - 23 066,00zł. 41. Rata 29.02.2016 r. - 23 066,00zł. 42. Rata 31.03.2016 r. - 23 066,00zł. 43. Rata 30.04.2016 r. - 23 066,00zł. 44. Rata 31.05.2016 r. - 23 066,00zł. 45. Rata 30.06.2016 r. - 23 066,00zł. 46. Rata 31.07.2016 r. - 23 066,00zł. 47. Rata 31.08.2016 r. - 23 066,00zł. 48. Rata 30.09.2016 r. - 23 066,00zł. 49. Rata 31.10.2016 r. - 23 066,00zł. 50. Rata 30.11.2016 r. - 23 066,00zł. 51. Rata 31.12.2016 r. - 23 066,00zł. 52. Rata 31.01.2017 r. - 23 066,00zł. 53. Rata 28.02.2017 r. - 23 066,00zł. 54. Rata 31.03.2017 r. - 23 066,00zł. 55. Rata 30.04.2017 r. - 23 066,00zł. 56. Rata 31.05.2017 r. - 23 066,00zł. 57. Rata 30.06.2017 r. - 23 066,00zł. 58. Rata 31.07.2017 r. - 23 066,00zł. 59. Rata 31.08.2017 r. - 23 066,00zł. 60. Rata 30.09.2017 r. - 23 066,00zł 61. Rata 31.10.2017 r. - 23 066,00zł. 62. Rata 30.11.2017 r. - 23 066,00zł. 63. Rata 31.12.2017 r. - 23 066,00zł. 64. Rata 31.01.2018 r. - 23 066,00zł. 65. Rata 28.02.2018 r. - 23 066,00zł. 66. Rata 31.03.2018 r. - 23 066,00zł. 67. Rata 30.04.2018 r. - 23 066,00zł. 68. Rata 31.05.2018 r. - 23 066,00zł. 69. Rata 30.06.2018 r. - 23 066,00zł. 70. Rata 31.07.2018 r. - 23 066,00zł. 71. Rata 31.08.2018 r. - 23 066,00zł. 72. Rata 30.09.2018 r. - 23 066,00zł. 73. Rata 31.10.2018 r. - 23 066,00zł. 74. Rata 30.11.2018 r. - 23 066,00zł. 75. Rata 31.12.2018 r. - 23 066,00zł. 5 Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 30.11.2011 r. 6 Płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu danego miesiąca z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy ,to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 7 Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku . 8 Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem do 30 października 2011 r. 9 Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 10 Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 11 Wartość wszystkich prowizji od udzielonego kredytu wyniesie 0%. 12 Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 19.09.2011 r. tj. 4,64% oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobre.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach