Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 700 000 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2016r.

Gmina Izbicko ogłasza przetarg

  • Adres: 47180 Izbicko, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 461 72 21 , fax. 0-77 463 12 54
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbicko
    ul. Powstańców Śląskich 12
    47180 Izbicko, woj. opolskie
    tel. 0-77 461 72 21, fax. 0-77 463 12 54
    REGON: 53296100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 700 000 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2016r. m.in.: 1) Udziały w spółce międzygminnej WIK Opole – kwota 450 000 zł 2) Termomodernizacja budynku gimnazjum i PSP w Izbicku – kwota 20 000 zł 3) Remont obiektu mostowego w ciągu ul. Waryńskiego w Boryczy na rzece Jemielnica – kwota 180 000 zł 4) Dotacja dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich – kwota 50 000 zł Kredyt o którym mowa wyżej spłacony będzie w latach 2018,2020-2023 w ratach kwartalnych, odsetki natomiast miesięcznie od 2016 do 2023 roku. Źródłem spłaty kredytu wraz z należnym odsetkami będą dochody własne Gminy Izbicko zabezpieczone z podatku rolnego i podatku od nieruchomości. Zabezpieczeniem wykonania warunków umowy kredytu ze strony Gminy będzie weksel własny „in blanco” z deklaracją wekslową. Dostępność kredytu w kwocie 700 000 zł do dn.21.11.2016r. 1) Spłaty kredytu; 31.03.2018r. – 10 000,00 2019r. – 31.03.2020r. – 12 500,00 30.06.2020r. – 12 500,00 30.09.2020r. - 12 500,00 20.12.2020r. – 12 500,00 31.03.2021r. – 50 000,00 30.06.2021r. – 50 000,00 30.09.2021r. – 50 000,00 20.12.2021r. – 50 000,00 31.03.2022r. – 50 000,00 30.06.2022r. – 50 000,00 30.09.2022r. – 50 000,00 20.12.2022r. – 50 000,00 31.03.2023r. – 60 000,00 30.06 2023r. – 60 000,00 30.09.2023r. – 60 000,00 20.12.2023r. – 60 000,00 2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 20.12.2023r. 3) Okres karencji w spłacie kredytu obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2018r. 4) Odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne do 10 następnego miesiąca począwszy od grudnia 2016r. 5) Oprocentowanie kredytu według stopy WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca + stała marża banku ( marża banku może być również ujemna) w okresie obowiązywania umowy. 6) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat z tytułu udzielania kredytu oraz za ewentualne sporządzenie aneksów. 7) Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 8) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 9) W przypadku spłaty części kapitału lub całości odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia. 10) Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat. 11) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu oprocentowanie będzie naliczone na zasadach zaproponowanych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach