Przetargi.pl
Ubezpieczenie ryzyk budowy i montażu oraz odpowiedzialności cywilnej inwestycji realizowanych przez Gminę Miasto Świnoujście

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
    REGON: 811684290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie ryzyk budowy i montażu oraz odpowiedzialności cywilnej inwestycji realizowanych przez Gminę Miasto Świnoujście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Ubezpieczenie ryzyk budowy i montażu inwestycji liniowo-drogowych i kubaturowych. 7 inwestycji w Część A: liniowo-drogowych na rzecz Gminy Miasta Świnoujście i/lub jednostek organizacyjnych na lata wstępnie 2018 - 2020 zw. z realizacją kontraktów 268.225.713,30 PLN (słownie: dwieście sześćdziesiąt osiem milionów dwieście dwadzieścia pięć tysięcy siedemset trzynaście złotych trzydzieści groszy) brutto. 2 inwestycje w Część B: „kubaturowych” na rzecz Gminy Miasta Świnoujście i/lub jednostek organizacyjnych na lata wstępnie 2018 - 2020 zw. z realizacją kontraktów 61.200.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt jeden milionów dwieście tysięcy złotych) brutto Zadanie 2 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej inwestora w związku z prowadzonymi inwestycjami. Szczegółowe informacje na temat całego przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 Opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66515200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uprawnienia do prowadzenia działalności: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015r.o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015r., poz. 1844 z późn. zm.), wskazane w Dziale II grupa 8-9 ustawy (dot. Zad.1) oraz grupie 13 (dot. Zad.2). W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, każdy wykonawca musi spełnić ten warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie złożone przez tych podwykonawców. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie złożone przez tych podwykonawców. 3. Forma składanych dokumentów: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składane jest w formie oryginału, treść oświadczenia wpisana jest w formularzu ofertowym. 2) Dokumenty inne niż oświadczenie składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, członków konsorcjum, podmiot użyczający swój zasób oraz podwykonawcę. 4. Pozostałe wymogi 1) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną