Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Poznańska 97
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
    Poznańska 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092358780
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Zamówienia:Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:- Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,- Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,- Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8Przedmiot główny:CPV: 66.51.00.00-8Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowePrzedmioty dodatkowe:CPV: 66.51.50.00-3Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utratyCPV: 66.51.60.00-0Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnejCPV: 66.51.21.00-3Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadkówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Program Ubezpieczenia3.2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy.3.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Ustawy.3.4. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy.3.5. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:3.5.1. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (Ubezpieczający/Ubezpieczony) nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2023 poz. 656).3.5.2. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.3.5.3. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najwyżej oceniona, imienia i nazwiska wraz z danymi kontaktowymi:- osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie czynności administracyjnych związanych z bieżącą obsługą (np. wystawianie dokumentów ubezpieczenia, wyjaśnianie płatności składek, przygotowywanie zaświadczeń),- osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie nadzoru procesu obsługi i likwidacji szkód,przy czym osoby te należy wskazać w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.3.6 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 1465).Część II Zamówienia:Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie:- Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,- Ubezpieczenia autocasco,- Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,- Ubezpieczenia Assistance.Przedmiot główny:CPV: 66.51.00.00-8Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowePrzedmioty dodatkowe:CPV: 66.51.21.00-3Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadkówCPV: 66.51.41.10-0Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznychCPV: 66.51.61.00-1Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnejSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Program Ubezpieczenia3.2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy.3.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Ustawy.3.4. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy.3.5. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:3.5.1. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (Ubezpieczający/Ubezpieczony) nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2023 poz. 656).3.5.2. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.3.5.3. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najwyżej oceniona, imienia i nazwiska wraz z danymi kontaktowymi:- osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie czynności administracyjnych związanych z bieżącą obsługą (np. wystawianie dokumentów ubezpieczenia, wyjaśnianie płatności składek, przygotowywanie zaświadczeń),- osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie nadzoru procesu obsługi i likwidacji szkód,przy czym osoby te należy wskazać w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.3.6 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 1465).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach