Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Siekierczyn

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59818 Siekierczyn, Siekierczyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 221 778 , fax. 757 221 750
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757 221 778, fax. 757 221 750
    REGON: 23082156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Siekierczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Siekierczyn wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Opis części zamówienia: CZĘŚĆ I - MIENIE, OC, w skład którego wchodzą: Zadanie 1 – Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Zadanie 2 – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji i wandalizmu Zadanie 3 – Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Zadanie 4 – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zadanie 5 – Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. CZĘŚĆ II – KOMUNIKACJA, w skład którego wchodzą: Zadanie 1 – Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów Zadanie 2 – Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów pojazdów mechanicznych Zadanie 3 - Ubezpieczenie auto-casco z ryzkiem kradzieży. Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. CZĘŚĆ III – NNW, w skład którego wchodzą: Zadanie 1 – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Zadanie 2– Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP – jednorazowe świadczenie Zadanie 3 – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe 66515100-4 Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych 66337000-1 Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku 66516400-4 Ubezpieczenie szyb od stłuczenia 66336000-4 Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 66516400-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66512100-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66334100-1 Ubezpieczenie komunikacyjne 3. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zastrzega, że stopy i stawki składki ubezpieczeniowej za przedmiot zamówienia obowiązywać będą przez cały okres trwania zamówienia i nie będą podlegały zmianom z zastrzeżeniem art. 142 ust 5 ustawy 2) Zamawiający zastrzega, że termin płatności rat (składek) będzie kwartalny lub półroczny z uwzględnieniem zapisów w warunkach umownych z Wykonawcą. 3) Niniejsza Specyfikacja wraz z załącznikami stanowi jednocześnie wniosek o zawarcie umów ubezpieczenia. 4) Zamawiający wymaga, aby ochrona ubezpieczeniowa rozpoczęła się dla: - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunkiem, za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenie szyb od stłuczenia , za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - odpowiedzialności cywilnej , za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów , za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenia komunikacyjne wg tabela nr 1 4. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Zamawiającego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych: 1) Urząd Gminy Siekierczyn 59-818 Siekierczyn 271 NIP: 613 10 07 230 Regon: 000544645 PKD/2007 – 8411Z Liczba pracowników: 39 osób (wraz z obsługą i grupą remontową) 2)Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza 59-818 Siekierczyn 200 a NIP: 613 157 4070 Regon 022461600 PKD/2007 – 8560Z Liczba pracowników - 45 osób 3)Szkoła Podstawowa w Zarębie ul. Szkolna 2 poczta 59-800 Lubań NIP: 613 1574087 Regon 022461586 PKD/2007 – 8560Z Liczba pracowników - 22 osoby 4) Przedszkole w Zarębie ul. Jana Brzechwy 2 poczta 59-800 Lubań NIP: 613 15 09 055 Regon: 020304457 PKD/2007 – 8510Z Liczba pracowników - 10 osób 5) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siekierczynie 59-818 Siekierczyn 271 NIP: 613 13 85 825 Regon : 003271892 PKD /2007 – 8810Z Liczba pracowników - 7 osób 6) Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Siekierczynie Zaręba, ul. Osiedlowa 29, 59-800 Lubań NIP: 613 15 09 210 Regon: 020294061 PKD/2007 Liczba pracowników - 8 osób. 5. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nieuczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w następującym zakresie Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZGODNIE Z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach