Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg
- Adres: 59818 Siekierczyn, Siekierczyn
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 221 778 , fax. 757 221 750
- Data zamieszczenia: 2018-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
Siekierczyn 271
59818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
tel. 757 221 778, fax. 757 221 750
REGON: 23082156900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Siekierczyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Siekierczyn wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Opis części zamówienia: CZĘŚĆ I - MIENIE, OC, w skład którego wchodzą: Zadanie 1 – Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Zadanie 2 – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji i wandalizmu Zadanie 3 – Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Zadanie 4 – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zadanie 5 – Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. CZĘŚĆ II – KOMUNIKACJA, w skład którego wchodzą: Zadanie 1 – Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów Zadanie 2 – Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów pojazdów mechanicznych Zadanie 3 - Ubezpieczenie auto-casco z ryzkiem kradzieży. Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. CZĘŚĆ III – NNW, w skład którego wchodzą: Zadanie 1 – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Zadanie 2– Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP – jednorazowe świadczenie Zadanie 3 – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe 66515100-4 Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych 66337000-1 Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku 66516400-4 Ubezpieczenie szyb od stłuczenia 66336000-4 Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 66516400-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66512100-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66334100-1 Ubezpieczenie komunikacyjne 3. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zastrzega, że stopy i stawki składki ubezpieczeniowej za przedmiot zamówienia obowiązywać będą przez cały okres trwania zamówienia i nie będą podlegały zmianom z zastrzeżeniem art. 142 ust 5 ustawy 2) Zamawiający zastrzega, że termin płatności rat (składek) będzie kwartalny lub półroczny z uwzględnieniem zapisów w warunkach umownych z Wykonawcą. 3) Niniejsza Specyfikacja wraz z załącznikami stanowi jednocześnie wniosek o zawarcie umów ubezpieczenia. 4) Zamawiający wymaga, aby ochrona ubezpieczeniowa rozpoczęła się dla: - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunkiem, za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenie szyb od stłuczenia , za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - odpowiedzialności cywilnej , za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów , za okres od 01.08.2018 do 31.07.2021 - ubezpieczenia komunikacyjne wg tabela nr 1 4. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Zamawiającego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych: 1) Urząd Gminy Siekierczyn 59-818 Siekierczyn 271 NIP: 613 10 07 230 Regon: 000544645 PKD/2007 – 8411Z Liczba pracowników: 39 osób (wraz z obsługą i grupą remontową) 2)Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza 59-818 Siekierczyn 200 a NIP: 613 157 4070 Regon 022461600 PKD/2007 – 8560Z Liczba pracowników - 45 osób 3)Szkoła Podstawowa w Zarębie ul. Szkolna 2 poczta 59-800 Lubań NIP: 613 1574087 Regon 022461586 PKD/2007 – 8560Z Liczba pracowników - 22 osoby 4) Przedszkole w Zarębie ul. Jana Brzechwy 2 poczta 59-800 Lubań NIP: 613 15 09 055 Regon: 020304457 PKD/2007 – 8510Z Liczba pracowników - 10 osób 5) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siekierczynie 59-818 Siekierczyn 271 NIP: 613 13 85 825 Regon : 003271892 PKD /2007 – 8810Z Liczba pracowników - 7 osób 6) Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Siekierczynie Zaręba, ul. Osiedlowa 29, 59-800 Lubań NIP: 613 15 09 210 Regon: 020294061 PKD/2007 Liczba pracowników - 8 osób. 5. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nieuczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w następującym zakresie Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZGODNIE Z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU, OC Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA, FLOTY POJAZDÓW ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH SPÓŁKĄ KAPITAŁOWĄ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
Dodano: 2024-04-25 - „Ubezpieczenie Gminy Ścinawa oraz podległych jednostek organizacyjnych”
Dodano: 2024-04-25 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Powiatu Lubańskiego
Dodano: 2024-01-30 - „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZARNY BÓR”
Dodano: 2024-01-15 - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ich małżonków i pełnoletnich dzieci oraz partnerów życiowych
Dodano: 2023-11-28 - USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY WĄSOSZ I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2023-11-27 - Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2024
Dodano: 2023-11-17 - USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI - WĄSOSZ SPÓŁKA Z O.O
Dodano: 2023-11-15 - Ubezpieczenie majątku Gminy Milicz wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2023-11-09 - Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Powiatu Wrocławskiego, użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w podziale na 2 zadania na lata polisowe 2023/2025.
Dodano: 2023-11-03