Państwowe Liceum Plastyczne ogłasza przetarg
- Adres: 10-527 Olsztyn, ul. Partyzantów 85
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 5412190 , fax. 0-89 5412190
- Data zamieszczenia: 2013-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Liceum Plastyczne
ul. Partyzantów 85 85
10-527 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 5412190, fax. 0-89 5412190
REGON: 00132559500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceumplastyczne.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświata
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacje budynku Państwowego Liceum Plastycznego w Olsztynie, ul. Partyzantów 85 - IV etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Państwowego Liceum Plastycznego w Olsztynie, ul. Partyzantów 85. 2. Termomodernizacja IV etap przewidziana jest do realizacji w dwóch częściach, tj. I część w 2013 r. a II część w 2014 r. Zakres prac dla poszczególnych części przedstawia się następująco: 1) I cześć: pozycje z tabeli element scalonych: 1, 2, 5, 6, 10, 14, 15, 16, 17, 19. 2) II część: pozycje z tabeli elementów scalonych: 3, 4, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 18, 20. 3. Jest to zamówienie na roboty budowlane o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 45.42.10.00-4, CPV 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6. 4. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 7 do specyfikacji. 5. Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie - Państwowe Liceum Plastyczne w Olsztynie przy ul. Partyzantów 85. Szkoła jest obiektem czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 7,00 - 19,00. Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników Zamawiającego oraz uczniów czy osób trzecich na niebezpieczeństwo. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Roboty nie zakłócające pracy użytkowników budynku mogą być prowadzone we wszystkie robocze dni tygodnia - w godzinach pracy, natomiast prace uciążliwe w robocze dni tygodnia - po godzinach pracy (po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym). 6. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna - załącznik Nr 8 do specyfikacji. Zakres prac do wykonania I i II części IV etapu został określony w tabeli elementów scalonych i przedmiarze robót. 7. O ile w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą słowa: lub równoważny. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót. 8. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10 000 PLN słownie: dziesięć tysięcy PLN. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank NBP nr 3510 1013 97 0036 2313 9120 0000, z dopiskiem -Termomodernizacja budynku Państwowego Liceum Plastycznego w Olsztynie. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust., 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liceumplastyczne.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
Dodano: 2016-06-30 - Termomodernizacja budynku w Inspektoracie ZUS w Kętrzynie
Dodano: 2015-07-17 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. w ramach projektu - Wykorzystanie geotermii do przygotowania ciepłej wody użytkowej i czynnika chłodniczego do central wentylacyjnych w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-07-14 - Przedmiotem zamówienia są: Prace remontowe polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie
Dodano: 2015-05-28 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie.
Dodano: 2015-05-12 - 1. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn, administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynkach Zespołu Szkół im. M. Rataja przy ul. Łukasińskiego 3 w Reszlu
Dodano: 2014-01-29 - Remont i modernizacja poddasza budynku Środowiskowego Domu Samopomocy poddasza na pracownie
Dodano: 2013-11-26 - Remont i modernizacja Urzędu Gminy w Płośnicy - część III
Dodano: 2013-10-18 - Wymiana stolarki okiennej i krat w budynkach magazynowych na terenie JW 4226 Skład Hajnówka - postępowanie nr 41/RB
Dodano: 2013-08-30