Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKOLNO PRZEDSZKOLNEGO

Gmina Ornontowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3306225 , fax. 032 3306214
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ornontowice
    ul. Zwycięstwa 26a 26a
    43-178 Ornontowice, woj. śląskie
    tel. 032 3306225, fax. 032 3306214
    REGON: 27625775900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKOLNO PRZEDSZKOLNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ornontowicach Zakres robót obejmuje: 1. Termomodernizację elewacji, 2. Termomodernizację ścian przyziemia segmentu szkoły, 3. Modernizację instalacji centralnego ogrzewania segmentu przedszkola, 4. Remont przyłącza kanalizacji. Ad. 1 Termomodernizacja elewacji szkoły obejmuje docieplenie ścian budynku metodą lekką mokrą poprzez zastosowanie materiałów do ocieplenia ścian zewnętrznych: - styropian elewacyjny EPS 032 ; Lambda = 0,032 ; gr 12 cm spełniający warunki p.poż. W ramach prac termomodernizacyjnych dla budynku szkoły planuje się również ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji poprzez ułożenie na stropie II piętra przestrzeni poddasza 25-centymetrowej warstwy wełny mineralnej Lambda = 0,035, na izolacji paroprzepuszczalnej. Zastosowana powinna być wełna mineralna do ocieplania stropodachów wraz z wykonaniem ślepej podłogi zgodnie z projektem. Dla budynku sali gimnastycznej i łącznika przewiduje się ocieplenie stropodachu styropapą gr. 14 cm, Lambda = 0,035 ułożoną na dachu oraz ocieplenie stropodachu wentylowanego przedszkola przez ułożenie na stropie ostatniej kondygnacji wełny mineralnej o grubości 25 cm na izolacji paroprzepuszczalnej z robotami towarzyszącymi. Główne roboty będą polegać na wykonaniu: a)segment szkoły - ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną o grubości 25 cm w ilości ok. 612 m2, - wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 12 cm wraz z tynkiem akrylowym w ilości ok. 1400 m2 - wymianie stolarki okiennej - 5,5 m2 b) segment sali gimnastycznej - docieplenie ścian metoda lekką płytami styropianowymi grubości 12 cm wraz z tynkiem akrylowym 1,5 mm w ilości ok. 474 m2 - wymianą stolarki okiennej PVC o współczynniku U=1,1 w ilości ok. 55,64 m2 - docieplenia dachu płytami STYROPAPY grubości 14 cm w ilości ok. 556,5 m2 c) segment przedszkola - odbiciu tynków zaprawy cementowo-wapiennej ze ścian i ościeży w ilości ok. 345 m2 - docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą płytami styropianowymi płytami o grubości 12 cm i wykonaniem tynku akrylowego grubości 1,5 mm w ilości ok. 527 m2 - docieplenia dachu wełną mineralną grubości 10 plus 15 cm w ilości ok. 473 m2 - ułożeniem płyt korytkowych w ilości 45 m2 - demontaż i montaż instalacji odgromowych w ilości 32 mb Ad 2 Prace termomodernizacyjne obejmują również ściany przyziemia segmentu szkoły prace ocieplenia ścian przyziemia należy prowadzić równolegle z pracami drenażu budynku. Powyższe prace powinny być wykonywane odcinkowo i po ich wykonaniu powinny podlegać zakryciu. Prowadzenie ww prac nie powinno kolidować z pracami termomodernizacyjnymi ścian nadziemia, które należy wykonać wg odrębnej dokumentacji przewidzianej dla tego zakresu prac. Zasadniczy zakres robót obejmuje wykonanie ocieplenia ścian przyziemia płytami styropianowymi o grubości 12 cm metodą mokrą w ilości ok. 60,6 m2, skucie istniejących starych tynków ścian wewnętrznych piwnic i wykonaniu nowych tynków cementowo-wapiennych w ilości ok. 618 m2 a następnie pomalowaniu ich dwukrotnie farbą emulsyjną. Ponadto należy wymienić zewnętrzną stolarkę drzwiową na metalową - ok. 28 m2 jak również dokonać demontażu i montażu przewodów odgromowych w ilości ok. 423 m2 Ad. 3 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania segmentu przedszkola polegać będzie na całkowitej wymianie instalacji. Jako elementy grzejne zastosować należy grzejniki płytowe o parametrach równoważnych z projektowanymi. Grzejniki zostaną wyposażone w zawory grzejnikowe z pierścieniem nastawnym z głowicami termostatycznymi oraz zawory przygrzejnikowe powrotne. Instalacja zostanie wykonana z rur miedzianych łączonych przez lutowanie. Rozmieszczenie grzejników oraz trasy rurociągów pokazano na rzutach. Przed wykonaniem nowej instalacji należy wykonać całkowity demontaż istniejącej starej wewnętrznej instalacji tzn. orurowania, grzejników, armatury odcinającej i regulacyjnej. W ramach nowej instalacji należy wykonać orurowanie z rur miedzianych o średnicy fi 15-54 mm w ilości ok. 500 mb, montaż 63 grzejników płytowych i armatury odcinająco-regulacyjnej oraz przyłączenie jej do zaworów głównych w przyziemiu przedszkola. Ad. 4 Remont przyłącza kanalizacji deszczowej obejmować będzie wykonanie drenażu opaskowego, odwodnienia liniowego (korytka betonowe) oraz wykonania podłączeń rynien i odprowadzenie wód przewodami PVC 160 - 250 mm do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Zwycięstwa. Główne roboty w ramach remontu przyłączy kanalizacji deszczowej to: - wykonanie kanalizacji PVC 250mm - 60 mb, fi 160mm - 34,5 m, - drenażu opaskowego PVC 113 mm - 89 m, odwodnienia liniowego - 42 mb wraz z robotami towarzyszącymi. Studzienki kanalizacyjne zaprojektowano z tworzywa sztucznego. Ponadto należy zabudować trzy zbiorniki bezodpływowe o pojemności V = 12m3 każdej, które należy połączyć przewodami PVC 160 mm - 15 mb z wylotem kanalizacji sanitarnej z budynku z uwagi na kolizje istniejącej kanalizacji sanitarnej z zakresem remontu kanalizacji deszczowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie obiektu kubaturowego, o łącznej wartości zamówienia min. 1mln PLN, z podaniem jej wartości, dat wykonania oraz odbiorcy. 2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej: a) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b). 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co. 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania poszczególnych warunków przez wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez zamawiającego i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach