Przetargi.pl
Termomodernizacja Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Zagorzynie w ramach zadania p.n.: Termomodernizacja szkół w miejscowościach Łącko, Zagorzyn, Kicznia

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33390 Łącko, Łącko
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
  • Data zamieszczenia: 2017-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445
    33390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
    REGON: 49189242300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Zagorzynie w ramach zadania p.n.: Termomodernizacja szkół w miejscowościach Łącko, Zagorzyn, Kicznia
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem termomodernizacji ZSG w Zagorzynie. Zamówienie podzielone zostało na dwie opisane poniżej części: 1) CZĘŚĆ nr 1: Remont kotłowni olejowej w budynku ZSG w Zagorzynie Zakres robót obejmuje: Remont istniejącej kotłowni olejowej polegać będzie na : 1) wymianie urządzeń technologicznych kotłowni wraz z kotłami, zbiornikami oleju, kominów prefabrykowanych, pomp i wymiennika pojemnościowego c.w.u. 2) wymianie instalacji elektrycznej i automatyki kotłowni, 3) wymianie istniejącego komina prefabrykowanego prowadzonego po elewacji wyprowadzonego nad dach oraz czopuch drugiego kotła łącznie z wkładką prowadzona w istniejącym kominie murowanym , czopuchy i wkładki kominowe zostaną wymienione na systemy odprowadzające spaliny z kotłów kondensacyjnych 4) paliwem dla kotłowni będzie /jak dotychczas/ olej opałowy typu lekkiego EL. W istniejącym magazynie oleju zostaną wymienione zbiorniki oleju wraz z osprzętem Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - Załącznik nr 6. 2) CZĘŚĆ nr 2: Termomodernizacja budynku ZSG w Zagorzynie Zakres robót obejmuje: a) Termomodernizację budynku Zespołu Szkolno – Gimnazjalnego w Zagorzynie polegającą na: 1) rozebranie starej 100%, wykonaniu nowej podsiębitki dachowej drewnianej 20 % z desek jednostronnych struganych impregnowanych pozostałe 80% oczyszczenie, impregnacja i całość z nowymi malowaniami 2) dociepleniu ścian płytami styropianowymi frezowanymi EPS 70-040 grub. 12 cm o współczynniku Lambda = 0,040 [W(mK)} z wyprawa akrylową, 3) dociepleniu ścian cokołów płytą styropianową frezowaną EPS 70-040 grub. 12 cm o współczynniku Lambda =0,038 [W(mK)] z wyprawą mineralno żywiczną, 4) dociepleniu ścian kominów płytą styropianową frezowaną EPS 70-040 grub. 5 cm o współczynniku Lambda =0,040 [W(mK)] z wyprawą akrylową, 5) dociepleniu ościeży okiennych i drzwiowych płytą styropianową frezowaną EPS 70-040 grub. 3 cm o współczynniku Lambda =0,040 [W(mK)] z wyprawą akrylową, 6) dociepleniu ścian fundamentowych płytą styropianową hydrofobową frezowaną grub. 12 cm o współczynniku Lambda =0,038 [W(mK)] w ziemi na wys. 30 cm z siatką, 7) demontażu istniejących oraz ponownym montażu nowych podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej, 8) wymianie obróbek dachowych z blachy powlekanej przy kominach oraz nowych czapek kominowych, 9) demontażu starych zużytych oraz montażu nowych rur spustowych fi 15 cm z blachy powlekanej na przedłużonych uchwytach, 10) wymianie podłączenia w ziemi do kanalizacji opadowej rur spustowych dachowych fi 15 cm z materiału z odzysku, 11) wykonaniu niezbędnych rusztowań do robót elewacyjnych i przy kominach, 12) wymianie pozostałej niewymienionej stolarki okiennej drewnianej jednoramowej o współczynniku U dla całego okna=1.1 [W(m2K) , 13) wymianie drzwi wewnętrznych wejściowych do pomieszczeń z poszerzeniem otworu o szer. 70 cm do 90 cm, 14) dociepleniu stropu poddasza (część strychowa) płyty z wełny mineralnej grub. 17 cm o współczynniku Lambda = 0,040 [W(m2K)] 15) wykonaniu desek na legarach ślepej podłogi dojściowej do kominów (pomosty kominiarskie) 16) wstawieniu okien dachowych 90x140 cm wraz z kołnierzami, 17) wykonaniu wylewki samopoziomującej gr. 2,5 cm na stropie poddasza (strych) 18) wykonaniu nowej opaski wokół budynku a kostki betonowej z obramowaniem obrzeżem betonowym trawnikowym na nowej podbudowie, 19) remoncie schodów wejściowych z wymianą płytek, 20) demontażu instalacji odgromowej z pręta, wciągnięcie go do rur z PE twardej, zamontowaniu puszek ściennych ze złączami kontrolnymi i umocowaniu na ścianie z przykryciem styropianem, 21) demontażu i ponownym montażu wszelkich tablic blaszanych, puszek instalacyjnych, drzwiczek, dzwonków, uchwytów flagowych, skrzynek itp. drobnych elementów b) Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Gimnazjalnego w Zagorzynie – Sala Gimnastyczna polegać będzie na: 1) remoncie podsiębitki dachowej drewnianej z desek jednostronnie struganych z oczyszczeniem , impregnacja i malowaniem, 2) dociepleniu ścian płytami styropianowymi frezowanymi EPS 70-040 grub. 12 cm o współczynniku Lambda = 0,040 [W(mK)} z wyprawa akrylową, 3) dociepleniu ścian cokołów płytą styropianową frezowaną EPS 70-040 grub. 12 cm o współczynniku Lambda =0,038 [W(mK)] z wyprawą mineralno żywiczną, 4) dociepleniu ścian kominów płytą styropianową frezowaną EPS 70-040 grub. 5 cm o współczynniku Lambda =0,040 [W(mK)] z wyprawą akrylową, 5) dociepleniu ościeży okiennych i drzwiowych płytą styropianową frezowaną EPS 70-040 grub. 3 cm o współczynniku Lambda =0,040 [W(mK)] z wyprawą akrylową, 6) dociepleniu ścian fundamentowych płytą styropianową hydrofobową frezowaną grub. 12 cm o współczynniku Lambda =0,038 [W(mK)] w ziemi na wys. 30 cm z siatką bez wyprawy 7) demontażu istniejących oraz ponownym montażu nowych podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej, 8) wymianie obróbek dachowych z blachy powlekanej przy kominach oraz nowych czapek kominowych, 9) demontażu oraz montażu nowych rur spustowych fi 15 cm i odzysku na przedłużonych uchwytach, 10) wymianie podłączenia w ziemi do kanalizacji opadowej rur spustowych dachowych fi 15 cm z materiału z odzysku, 11) wykonaniu niezbędnych rusztowań do robót elewacyjnych i przy kominach, 12) wykonaniu nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej z obramowaniem obrzeżem betonowym trawnikowym na nowej podbudowie, 13) remoncie schodów wejściowych z wymianą płytek, 14) demontażu instalacji odgromowej z pręta, wciągnięcie go do rur z PE twardej, zamontowaniu puszek ściennych ze złączami kontrolnymi i umocowaniu na ścianie z przykryciem styropianem, 15) demontażu i ponownym montażu wszelkich tablic blaszanych, puszek instalacyjnych, drzwiczek, dzwonków, uchwytów flagowych, skrzynek itp. drobnych elementów Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - Załącznik nr 6. Oferent powinien dokonać wyceny wartości przedmiotu zamówienia na podstawie projektu budowlanego, opisu przedmiotu zamówienia, STWiORB. Załączony przedmiar robót ma charakter informacyjny nie jest obligatoryjny dla wykonawcy/oferenta i może być traktowany tylko jako pomocniczy do przygotowania oferty cenowej. Oznacza to, że wykonawca sporządza przedmiar robót według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie na własną odpowiedzialność i ryzyko. Oferent we własnym zakresie i samodzielnie uwzględnia w cenie ofertowej elementy niezbędne do wykonania robót, a nie pozostające trwale po zakończeniu budowy. całość robót należy wykonać zgodnie z projektem, opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz „Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano – Montażowych”. zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów ( jest to warunek odbioru robót). 3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Materiały z rozbiórki Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia – minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia dla danej części. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 6. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty pośrednie ( tj. związane z przygotowaniem terenu pod budowę, wykonywanie wszelkich robót związanych z wykonaniem remontu kotłowni , wymianą instalacji elektrycznej, wykonaniem docieplenia elewacji budynku szkoły, wykonaniem robót demontażowych na elewacji( rury spustowe, instalacja odgromowa, drobne elementy, podsiębitka dachowa, ) oraz montażu tych elementów; wykonaniem docieplenia kominów, ościeży okiennych i drzwiowych, ścian fundamentowych; demontażem istniejących i montażu nowych podokienników, wymianą niewymienionej stolarki okiennej, wymianie drzwi wewnętrznych wejściowych do pomieszczeń, dociepleniem stropu poddasza, wykonaniu desek na legarach ślepej podłogi dojściowej do kominów (pomosty kominiarskie), wstawieniem okien dachowych, wykonaniu wylewki samopoziomującej, wykonaniu opaski wokół budynków, remoncie schodów wejściowych, wykonaniem nowej opaski wokół budynku sali. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 2) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, przedłoży Zamawiającemu zaktualizowany Wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1 z uwzględnieniem zapisów SIWZ i umowy. W każdym dniu realizacji przedmiotowej umowy przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest posiadać pisemną listę obecności pracowników. 3) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 1, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać przedstawienia do wglądu niezbędnych dokumentów w tym zakresie, w tym zanonimizowanych kopii umów o pracę. Ponadto Zamawiający jest uprawniony do odebrania od pracowników oświadczeń w przedmiocie posiadania zawartych umów o pracę. Zamawiający może zwracać się także do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Opis sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez skutków prawnych, w tym uiszczenia kar przez Zamawiającego, jeżeli Zamawiający nie uzyska dofinansowania na realizację zadania ze środków UE. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach