Przetargi.pl
Termomodernizacja wraz z zarządzaniem źródłami ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opalenica

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4477281 , fax. 61 4477584
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    ul. 3 Maja 1 1
    64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4477281, fax. 61 4477584
    REGON: 63125883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja wraz z zarządzaniem źródłami ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opalenica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie termomodernizacji wraz z zarządzaniem źródłami ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opalenica, a także zarządzanie gospodarką cieplną i energetyczną w tych obiektach przez cały okres trwania umowy partnerstwa, czego rezultatem będzie m.in. zmniejszenie kosztów zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej w budynkach będących przedmiotem przedsięwzięcia. Zamówienie realizowane będzie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2015 r.poz.696j.t.). Zamówienie obejmuje przeprowadzenie modernizacji energetycznej i cieplnej w następujących obiektach: 1. Urząd Miejski w Opalenicy (stara i nowa część budynku), 2. Szkoła Podstawowa im. A i Wł. Niegolewskich w Opalenicy wraz z salą gimnastyczną, 3. Gimnazjum im. Gen. K. Sosnowskiego w Opalenicy, 4. Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Opalenicy, 5. Przedszkole Nr 1 w Opalenicy, 6. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wojnowicach, 7. Szkoła Podstawowa w Dakowach Mokrych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona wszelką dokumentację niezbędną dla realizacji zamówienia, w tym dokumentację projektowo-architektoniczną, a następnie sfinansuje i wykona prace termomodernizacyjne oraz inne niezbędne działania w celu osiągnięcia zakładanego efektu oszczędnościowego, tj. m. in.: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian i stropów dachów, wymiana instalacji grzewczej i elektrycznej, przebudowa systemów wentylacji, dywersyfikacja źródeł energii elektrycznej i cieplnej, wymiana oświetlenia na energooszczędne, instalacja systemu monitorowania i zarządzania energią. Po wykonaniu termomodernizacji Partner Prywatny będzie odpowiedzialny za bieżące monitorowanie poziomu zużycia energii w obiektach, sterowanie oraz programowanie urządzeń grzewczych oraz elektrycznych poprzez wdrożenie systemu zarządzania gospodarką elektryczną i cieplną; dokonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów, a także usuwania usterek, wymiany uszkodzonych bądź zużytych elementów, mających na celu osiągnięcie odpowiedniego efektu energetycznego i oszczędnościowego; przeszkolenie zarządców poszczególnych budynków użyteczności publicznej oraz wybranych przedstawicieli Urzędu z zakresu zarządzania energią w obiektach użyteczności publicznej oraz użytkowania zainstalowanych urządzeń, a także zarządzanie gospodarką energetyczną i cieplną w zakresie przeprowadzonej modernizacji, której efektem będzie osiąganie przez cały okres trwania umowy partnerstwa określonego efektu energetycznego i oszczędnościowego. Szacuje się, iż okres obowiązywania umowy partnerstwa publiczno-prywatnego będzie wynosić ok. 15 lat. Wynagrodzenie Partnera Prywatnego stanowiła będzie cykliczna płatność Partnera Publicznego, dokonywana w trakcie trwania umowy partnerstwa publiczno-prywatnego. Podmiot Publiczny oczekuje, że środki pieniężne na wynagrodzenie Partnera Prywatnego będą pochodzić w całości z oszczędności wygenerowanych w wyniku przeprowadzonej termomodernizacji. Podmiot Publiczny zakłada pozyskanie dofinansowania na realizację przedsięwzięcia ze środków pomocowych Unii Europejskiej (pozyskane dofinansowanie będzie stanowiło wkład własny Podmiotu Publicznego). Zamawiający, w trakcie trwania dialogu, zapewni Wykonawcom możliwość wizytacji budynków, wglądu do dokumentacji architektonicznej obiektów oraz wglądu do faktur za energię elektryczną i cieplną. Szczegółowy opis niezbędnych prac termomodernizacyjnych oraz warunki finansowe, a także podział zadań i ryzyk między Partnerami zostanie wypracowany w trakcie dialogu, a następnie opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), do której zostanie dołączony Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu zamówienia po przeprowadzonym dialogu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcyzł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Terminy i wysokość przewidywanych płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach