Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 W RAMACH PROJEKTU: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W OSTRÓDZIE

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2016-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 W RAMACH PROJEKTU: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W OSTRÓDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja Przedszkola Miejskiego nr 1 w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Ostródzie, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 do siwz), dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do siwz) oraz wzorem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: 1) stolarka okienna- demontaż istniejącej stolarki, parapetów, montaż nowej stolarki, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, obrobieniem ościeży, utylizacją materiałów z rozbiórki; 2) stolarka drzwiowa- demontaż istniejącej stolarki, montaż nowej stolarki, obrobieniem ościeży, utylizacją materiałów z rozbiórki; 3) elewacja- docieplenie ścian i ościeży metodą BSO, demontaż i ponowny montaż rynien i rur spustowych, wykonanie nowych pasów nadrynnowych; 4) cokół- odkopanie istniejących ścian piwnic, wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej, docieplenie ścian i ościeży metodą BSO, odtworzenie istniejących studzienek doświetlających piwnic- część podpiwniczona. Zasypanie wykopów i odtworzenie opasek wokół budynku; 5) docieplenie stropodachu- docieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania granulatu poprzez otwory w dachu, zabezpieczenie przebić, krycie dachu papą termozgrzewalną wiech niego krycia gr. min. 4,2mm; 6) docieplenie stropu nad piwnicą- docieplenie stropu nad piwnicą od spodu- wełna mineralna i strop podwieszony z płyt GK lub przyklejenie do stropu systemowego docieplenia wełną mineralną; 7) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki z utylizacja- utylizacja wszystkich materiałów z rozbiórki; 8) instalacje sanitarne (co)- wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych i odcinających, udrożnienie w razie potrzeby ciągów zasilających co (rury); 9) instalacja solarna- montaż na dachu budynku instalacji solarnej (10 kpl) z włączeniem do systemu cwu z wykonaniem niezbędnej instalacji elektrycznej zasilającej instalacje solarna. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; 3) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 4) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 4. W przypadku, gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Z uwagi na fakt, iż roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. Roboty szczególnie uciążliwe (hałas, zanieczyszczenie) należy wykonać w godzinach popołudniowych (po godzinie 15:00) oraz w weekendy. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości. 6. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia środki Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pochodzące z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii. Zgodnie z art. 93 ust. 1a uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków jw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2016-01-27 do godz. 08:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): 1) w formie pieniądza: przelewem na konto: BGŻ S.A. nr konta: 91 2030 0045 1110 0000 0244 7620; Wadium musi się znajdować na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 2016-01-27 o godz. 08:00. 2) w innych formach dopuszczonych uPzp (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 122 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach