Przetargi.pl
Termomodernizacja, przebudowa i remont budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach

Gmina Kobylin-Borzymy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-204 Kobylin-Borzymy, ul. Główna 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2743003, 2743026 , fax. 086 2743003
  • Data zamieszczenia: 2012-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylin-Borzymy
    ul. Główna 11 11
    18-204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie
    tel. 086 2743003, 2743026, fax. 086 2743003
    REGON: 00053695300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja, przebudowa i remont budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania Termomodernizacja, przebudowa i remont budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach w skład którego wchodzi następujący zakres: A. Przebudowa ścian w części pomieszczeń na parterze z rozbudową o schody i wiatrołap. Zakres, branża sanitarna, roboty elektryczne branża ogólnobudowlana oraz wyposażenie bloku żywieniowego. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie o schody i wiatrołap oraz przebudowie części pomieszczeń na parterze, wraz z wyposażeniem pomieszczeń w maszyny i urządzania, dotyczących budynku Zespołu Szkół przy ul. Lipowej 17 w Kobylinie-Borzymach w następującym zakresie: - przebudowa ścian w części pomieszczeń na parterze (bloku żywieniowego); - remont pomieszczeń (bloku żywieniowego) - rozbiórka istniejących schodów; - rozbudowa o wiatrołap i schody zewnętrzne; - wymiana stolarki budowlanej; - przebudowa instalacji wod-kan - przebudowa instalacji c.o. - przebudowa instalacji c.w.u. - wykonanie wentylacji mechanicznej; - przebudowa wew. instalacji elektrycznych; - wyposażenie pomieszczeń bloku żywieniowego w maszyny i urządzenia zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. B. Docieplenie budynku Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu budynku wraz z robotami towarzyszącymi dotyczących budynku Zespołu Szkół, usytuowanego przy ul. Lipowej 17 w Kobylinie - Borzymach w następującym zakresie: - docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia - docieplanie ścian zewnętrznych piwnic (poniżej poziomu gruntu) - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - docieplenie stropów nad ostatnią kondygnacją - remont gzymsów z wymianą rynien i rur spustowych - remont schodów i podestów zewnętrznych oaz zejścia do piwnicy - remont studzienek przyokiennych - remont przykanalików kanalizacji deszczowej zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. C. Przebudowa zadaszenia nad klatką schodową Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie zadaszenia klatki schodowej nad głównym wejściem do budynku Zespołu Szkół w Kobylinie - Borzymach przy ul. Lipowej 17 w następującym zakresie: - przebudowa ścian - przebudowa dachu - roboty remontowe związane z przebudową zadaszenia klatki schodowej; zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. D. Remont części pomieszczeń punktu przedszkolnego z montażem wyposażenia Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń oddziału przedszkolnego z montażem wyposażenia w budynku Zespołu Szkół w Kobylinie - Borzymach przy ul. Lipowej 17 w następującym zakresie: - remont dwóch sal lekcyjnych (przedszkolnych) - remont pomieszczenia pomocniczego z montażem wyposażenia; zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. E. Remont części pomieszczeń na parterze, części pomieszczeń na I piętrze oraz wymiana wewnętrznych ścianek przeszklonych z drzwiami, w wiatrołapach. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze (dwie sale lekcyjne klas O), remoncie części pomieszczeń na I piętrze (pokój nauczycielski i pomieszczenie socjalne), wewnętrznych ścianek przeszklonych z drzwiami w wiatrołapach, w budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach przy ul. Lipowej 17 w następującym zakresie: - remont dwóch sal lekcyjnych na parterze - remont pokoju nauczycielskiego i pomieszczenia socjalnego - wymiana wewnętrznych ścianek przeszklonych z drzwiami w wiatrołapach - wymiana kraty w korytarzu na ścianę przeszkloną z drzwiami zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej i wariantowej. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a) projektach budowlanych (stanowiących Załączniki Nr 1a do SIWZ) b) projektach wykonawczych (stanowiących Załączniki Nr 1b do SIWZ) oraz c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiących Załączniki Nr 1c do SIWZ). d) uzupełnieniu opisu użytych materiałów i wyrobów do dokumentacji technicznej (stanowiącym załącznik Nr 1e do SIWZ) 4. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z powołaniem się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego. W przypadku składania ofert równoważnych Wykonawca musi przedłożyć wykaz innych niż w dokumentacji projektowej materiałów i urządzeń wraz z odpowiednimi dokumentami, opisującymi ich parametry techniczne (np. karty katalogowe), pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w Załączńiku nr 1e do SIWZ. 6. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (Szkoła podstawowa i Gimnazjum), należy przewidzieć utrudnienia w ich realizacji i wykonanie robót zabezpieczających. 7. Kolorystyka zgodnie z założeniami projektowymi jednak Zamawiający zastrzega możliwość zmiany kolorystyki (ścian, sufitów, posadzek oraz drzwi i mebli) - kolorystykę należy potwierdzić z upoważnionymi przez Zamawiającego osobami podczas realizacji zadania. 8. Zamawiający ze względu na organizacje pracy i funkcjonowanie szkoły wymaga by roboty opisane w SIWZ rozdziale III pkt. 1 część: A, C, D i E zostały wykonane w terminie do 15 sierpnia 2012 r. 9.Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 3-letniej gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego (podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez uwag).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 8775 0009 0030 0300 0198 0003 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, oryginał poręczenia lub gwarancji należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie) przed upływem terminu składania ofert, w miejscu wskazanym w Rozdziale XI. Opakowanie (kopertę) zawierającą dokument wadialny należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w ust. 15 w Rozdziale X, z dopiskiem: wadium. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w Rozdziale XI terminu składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 pzp, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta został wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Okoliczności zatrzymania wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa pzp. 12. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale mają odpowiednie zastosowanie do czynności przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach