Gmina Sułów ogłasza przetarg
- Adres: 22448 Sułów, Sułów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 826 202 , fax. 846 826 227
- Data zamieszczenia: 2018-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułów
Sułów 63
22448 Sułów, woj. lubelskie
tel. 846 826 202, fax. 846 826 227 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulow.pl; bip.sulow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gminy Sułów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynków: Szkoły Podstawowej w Michalowie, ul. Ogrodowa 11, 22-448 Sułów, działka nr 8/1 oraz Szkoły Podstawowej w Tworyczowie, Tworyczów Kolonia 124, 22-448 Sułów, działka nr 373/2. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki nr 1a do SIWZ (w zakresie robót dotyczących Szkoły Podstawowej w Michalowie) i 1b do SIWZ (w zakresie robót dotyczących Szkoły Podstawowej w Tworyczowie). Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek wykonania zobowiązań wynikających z Umowy, SIWZ oraz obowiązujących przepisów prawa, wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną, Umową, SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa oraz warunkami wskazanymi w innych decyzjach administracyjnych a w tym do: odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami; zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osób przebywających na terenie budowy; Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale XXVII SIWZ. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w kalkulacji ceny oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312310-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną