Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej z terenu gminy Starogard Gdański - sporządzenie audytów energetycznych dla budynków

Zarząd Powiatu Starogardzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 767 35 00 , fax. 58 767 35 05
  • Data zamieszczenia: 2015-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Starogardzkiego
    ul. Kościuszki 17 17
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 767 35 00, fax. 58 767 35 05
    REGON: 19168643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstarogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej z terenu gminy Starogard Gdański - sporządzenie audytów energetycznych dla budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Starogardzki Miejski Obszar Funkcjonalny - nowy wymiar partnerstwa na rzecz rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013. Projekt realizowany jest w partnerstwie obejmującym następujące jednostki samorządu terytorialnego: Powiat Starogardzki - Lider Projektu oraz Gminę Miejską Starogard Gdański, Gminę Starogard Gdański i Gminę Bobowo - Partnerzy Projektu. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji Zamówienia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi POPT 2007 - 2013. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logotypów programu i Unii Europejskiej oraz informowania o współfinansowaniu Zamówienia ze środków Unii Europejskiej. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego tj. Lidera Projektu majątkowe prawa autorskie z możliwością ich przekazania na rzecz Partnerów Projektu do całości prac i dokumentów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji. 1.1 Przedmiot Zamówienia: Prace polegać będą na wykonaniu audytów energetycznych dla termomodernizacji następujących budynków: Część I 1) Szkoła w Szpęgawsku, 2) OSP Siwiałka, 3) Szkoła w Rokocinie, 4) Szkoła w Trzcińsku, Część II 1) Świetlica w Siwiałce, 2) Budynek świetlicy i OSP w Sucuminie, 3) Budynek świetlicy i OSP w Suminie, 4) Budynek komunalny w Nowej Wsi Rzecznej, 1.2. Opracowania dla w/w obiektów będą wykonane wg wytycznych: - Wykonanie kompleksowego audytu energetycznego dla każdego obiektu, w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termo modernizacyjnego, który zakładać będzie wyposażenie obiektów w urządzenia o najwyższych, uzasadnionych ekonomicznie standardach efektywności energetycznej związanych bezpośrednio z planowaną termomodernizacją; - Audyt energetyczny powinien być przeprowadzany przez audytora energetycznego. Dokładne dane dotyczące zakresu i formy audytu energetycznego określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 43, poz. 346); - Cząstkowe maksymalne wartości wskaźnika EP na potrzeby ogrzewania, wentylacji, przygotowania ciepłej wody użytkowej, chłodzenia i oświetlenia powinny spełniać normy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późn. zm., dla wartości obowiązujących od dnia 1 stycznia 2017 r.; Zakres audytu dla każdego z budynków ma być zgodny z § 5 i 6 w/w rozporządzenia i obejmować m.in.: - kartę audytu energetycznego obejmujące dane ogólne budynku, jego parametry energetyczne oraz zestawienie wyników audytu, sporządzonej zgodnie ze wzorem określonym w tabeli 2 w części 1 załącznika nr 1 do rozporządzenia, - inwentaryzację techniczno-budowlaną do celów audytorskich (ogólne dane techniczne budynku, co najmniej uproszczoną dokumentację techniczną, opis techniczny podstawowych elementów budynku), - charakterystykę i bilans energetyczny budynku dla stanu istniejącego, - charakterystykę systemu grzewczego, kotłowni, systemu wentylacji, - charakterystykę instalacji elektrycznej, w przypadku gdy ma ona wpływ na ulepszenie lub przedsięwzięcie termomodernizacyjne, - ocenę stanu technicznego z punktu widzenia konieczności modernizacji, - analizę ekonomiczną poszczególnych usprawnień, - analizę ekonomiczną wariantów modernizacji, wybór optymalnego zestawu usprawnień, wyznaczenie możliwości finansowania wariantu, - wnioski z przeprowadzonych analiz. 1.3. W skład kompletu dokumentacji technicznej powinny wchodzić następujące elementy : audyt energetyczny - 2 egz., w/w opracowania należy przedłożyć w wersji elektronicznej na płycie CD w ilości - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatstarogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach