Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, budynki: Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, budynki: Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 2.1 Część nr 1: Termomodernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu: ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław; 2.2. Część nr 2: Termomodernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko. 3. Zakres robót dla Części nr 1: Termomodernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu: ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław: a) Wykonanie ocieplenia ścian od zewnątrz styropianem 12cm, wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, remont instalacji odgromowej, remont ścian cokołu, wykonanie wypraw elewacyjnych, naprawa gzymsów, wykonanie opaski wokół budynku; b) Wykonanie ocieplenia stropodachu niewentylowanego styropapą gr. 22cm oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; c) Wymiana drewnianej stolarki drzwiowej; d) Wywóz utylizacja gruzu; e) Montaż rusztowań. 4. Zakres robót dla Części nr 2: Termomodernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko: a) Wykonanie ocieplenia ścian od zewnątrz styropianem 15cm, wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, remont ścian cokołu, wykonanie wypraw elewacyjnych, wykonanie opaski wokół budynku; b) Wykonanie ocieplenia stropodachu niewentylowanego styropapą gr. 16cm oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; c) Wymiana drewnianej stolarki drzwiowej, stolarki okiennej; d) Wymiana stalowej stolarki drzwiowej; e) Montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach; f) Wywóz utylizacja gruzu; g) Montaż rusztowań; h) Nadzór ornitologiczny. 5. Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 i 2 jest również wykonanie i montaż tablic informacyjno – pamiątkowych tj. 2 szt. tablic pamiątkowych i 2 szt. tablic informacyjnych. 5.1 Miejscem montażu dla części nr 1 jest: Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu: ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław, zaś dla części nr 2 jest: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko. 5.2 Wzór tablicy zwiera załącznik nr 7 oraz znajduje się na stronie: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja http://www.mojregion.eu/index.php/rpo/poznaj-zasady oraz na stronie internetowej programu: www.rpo.kujawsko-pomorskie.pl Należy zwrócić uwagę, że Wytyczne mogą ulegać zmianom/modyfikacjom w trakcie trwania umowy, dlatego obowiązkiem wykonawcy jest ich bieżący monitoring i stosowanie Wytycznych obowiązujących w trakcie realizowania Umowy 5.3 Tablica musi zawierać informacje t.j: • Nazwa beneficjenta • Tytuł projektu • Cel projektu • Zestaw logo: znaki FE, UE oraz herb województwa kujawsko – pomorskiego • Adres portalu: www.mapadotacji.gov.pl 5.4 Tablica informacyjno – pamiątkowa nie może zawierać innych informacji i elementów graficznych. 5.5 W przypadku projektów związanych z pracami budowlanymi rekomendujemy, aby tablica informacyjna posiadała wymiary 80cm x120cm. Natomiast tablica pamiątkowa o wymiarach 42 cm x 29 cm. 5.6 Tablica pamiątkowa musi być wyeksponowana minimum przez cały okres trwałości projektu. Tablica informacyjna powinna zostać wykonana z trwałych materiałów, a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach. 5.7 Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca zobowiązany jest wymienić na nową lub odnowić w okresie trwania gwarancji tj. 5 lat od całkowitego zakończenia projektów. 5.8 Wykonawca wykona projekt tablicy zgodnie z aktualnymi wytycznymi i przedstawi go do akceptacji Zamawiającemu. Projekt tablic zostanie przekazany każdorazowo w formie mailowej do Zamawiającego – Pani Luizy Wyczyńskiej e-mail:l.wyczynska@zdw-bydgoszcz.pl, w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 5.9 Tablice, będą posadowione w gruncie i winny być umieszczone na konstrukcji na wysokości wyższej niż 2 m od poziomu terenu (prześwit pod tablicą mierzony od gruntu). Wykonawca wykona konstrukcję stalową dla posadowienia tablic i zamontuje tablice w sposób uniemożliwiający ich przewrócenie oraz zapewniający bezpieczeństwo. 5.10 Tablice wraz z konstrukcją powinny być odporne na działanie czynników atmosferycznych oraz zabezpieczone antykorozyjnie. 5.11 Zastosowane materiały do produkcji tablic musza posiadać aktualne aprobaty techniczne, atesty oraz świadectwa jakości zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.12 Tablice zostaną dostarczone i zamontowane na koszt Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. 7. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem jest identyczny z okresem gwarancji i wynosi minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego 8. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania. 9. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XIV SIWZ. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.1 dla części nr 1 – 1 200,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), 1.2 dla części nr 2 - 1 600,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). II. FORMA WADIUM 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez: PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482 z nazwą zadania, numerem sprawy, której części dotyczy. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany powyżej rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 t.j.). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dokument należy wystawić na następującą nazwę i adres Beneficjenta: Województwo Kujawsko – Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 4. Wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji poręczenia. Ww. dokument winien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IV ust. 1 (poniżej). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy. 8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. IV. ZATRZYMANIE WADIUM 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1. Formularz ofertowy odpowiedni dla danej części – złącznik nr 1a lub 1b do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2a i 2b i 2c do SIWZ ; 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2; 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 8. Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 9. Inne dokumenty: BRAK

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach