Przetargi.pl
Termomodernizacja i remont budynku administracyjno-socjalno-garażowego (Budynek A) Ochotniczej Straży Pożarnej w Kcyni

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 52 5893722
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 52 5893722
    REGON: 09235087200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kcynia.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i remont budynku administracyjno-socjalno-garażowego (Budynek A) Ochotniczej Straży Pożarnej w Kcyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Termomodernizacja i remont budynku administracyjno-socjalno-garażowego (Budynek A) Ochotniczej Straży Pożarnej w Kcyni. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja zadania, w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy z dnia 21 marca 2016 r., obejmuje w szczególności: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - prace blacharskie i dekarskie, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych oraz ścian fundamentowych, - roboty tynkarskie - wyprawa cienkowarstwowa, - prace malarskie zewnętrzne, - wykonanie opaski wokół budynku, - ocieplenie dachu, - montaż i demontaż rusztowania zewnętrznego, stalowego, ramowego. 2. Zamawiający, dopuszczając w pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. III. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej - wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. IV. Dodatkowe informacje: 1. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z SIWZ i dokumentami wskazanymi w Rozdziale III pkt. 10 - 12 SIWZ. 2. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy, wymaga, aby w realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę o wykonanie zamówienia publicznego (jak również podwykonawcy, dalsi podwykonawcy - jeżeli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia) korzystał (z wyjątkiem personelu kierowniczego i administracyjnego) wyłącznie z osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów prawa pracy), z których przynajmniej 50% stanowić mają mieszkańcy Gminy Kcynia. Na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 9 lit. d ustawy Zamawiający określa, jako czynności tam wymienione, wszystkie prace wskazane w Rozdziale II pkt. II ppkt 1 SIWZ. Zatrudnione osoby winny posiadać wykształcenie i/lub doświadczenie w zakresie prac wskazanych w pkt. II ppkt 1, do realizacji których będą wyznaczone przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do wglądu dokumenty, w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzające formę zatrudnienia osób faktycznie realizujących zamówienie oraz miejsce ich zamieszkania. UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom zainteresowanym złożeniem oferty w przedmiotowym postępowaniu przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty - dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 11 lit. a-d - bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: >>Wadium przetargowe - RI.271.1.3.2016<< oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie >>innej omyłki<<, o której mowa w pkt. XV ppkt 7 SIWZ, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kcynia.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach