Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 I PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 2 W GMINIE MIASTA CZARNKÓW

Gmina Miasta Czarnków ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, Pl. Wolności 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Czarnków
    Pl. Wolności 6
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    REGON: 570791052
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 I PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 2 W GMINIE MIASTA CZARNKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja energetyczna budynków Przedszkola Miejskiego nr 1 i Przedszkola Miejskiego nr 2 w Gminie Miasta Czarnków.Planowana inwestycja polega na kompleksowej modernizacji energetycznej budynków Publicznego Przedszkola nr 1 i Publicznego Przedszkola nr 2 w Czarnkowie. Zamówienie obejmuje modernizację czterech budynków przedszkoli:- budynek ul. Wroniecka 13,- budynek ul. Rolna 2,- budynek os. Parkowe 10,- budynek os. Parkowe 11.Zakres inwestycji obejmuje w szczególności: - wykonanie termomodernizacji przegród zewnętrznych budynków, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - modernizację instalacji centralnego ogrzewania, - częściową modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej, - częściową wymianę nieefektywnych opraw oświetleniowych, - montaż instalacji fotowoltaicznej na trzech budynkach, - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z głównym wyłącznikiem p.poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO BP S.A., numer rachunku 50 1020 4027 0000 1402 0782 2093, podając w tytule przelewu: „Wadium – termomodernizacja przedszkoli”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6,64-700 Czarnków- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od określenia tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstępuje od określenia tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli:a) wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000 PLN,b) wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych).Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ).4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże:a) w odniesieniu do Wykonawcy:Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum:• jednej roboty budowlanej polegającej na budowie/rozbudowie/przebudowie lub modernizacji energetycznej/termomodernizacji budynku/budynków użyteczności publicznej, o wartości brutto nie niższej niż 3.500.000,00 zł wraz z podaniem rodzaju robót budowlanych, ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dokumentami potwierdzającymi, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,b) w odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:- kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającego min. 5 lat doświadczenia zawodowego liczone od uzyskania uprawnień, posiadający doświadczenie w realizacji inwestycji o wartości min. 3.500.000,00 złotych- kierownik budowy (robót), posiadający uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- kierownik budowy (robót), posiadający uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach