Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 3 im. Noblistów Polskich w Gryfinie przy ulicy Iwaszkiewicza 70.

Gmina Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74100 Gryfino, ul. 1 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 162 011 , fax. 914 162 702
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 162 011, fax. 914 162 702
    REGON: 81168455100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gryfino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 3 im. Noblistów Polskich w Gryfinie przy ulicy Iwaszkiewicza 70.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące termomodernizację wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej, wykonaniem wentylacji mechanicznej auli (segment C) i sali gimnastycznej (segment B), modernizacją podłogi w sali gimnastycznej, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej wraz z nową kolorystyką całego budynku celem poprawienia stanu technicznego oraz walorów estetycznych budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryfinie przy ul. Iwaszkiewicza 70, położonej w obrębie 4, miasta Gryfino. Działka ewidencyjna nr 26/14. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: powierzchnia zabudowy 3422,22 m2, liczba kondygnacji naziemnych 2,3, budynek podpiwniczony, wysokość budynku (od poziomu przyległego terenu w najniższym miejscu przy wejściu) 8,30m – 13,50m, ilość wejść do budynku 10, główne wejście do budynku od strony zachodniej. 2. W zakres robót budowlanych wchodzi m.in.: 1) Ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej cokołu wełną mineralną λ =0,035 W(mK) o grubości 14 cm metodą lekką – mokrą, klasa reakcji na ogień: A1, płyty niepalne. 2) Ocieplenie cokołu i ścian fundamentowych wełną mineralną twardą λ =0,035 W(mK), o grubości 14 cm, klasa reakcji na ogień: A1, płyty niepalne. 3) Ocieplenie ościeży stolarki otworowej od zewnątrz wełną mineralną, λ =0,035 W(mK), o grubości 2 cm, klasa reakcji na ogień: A1, płyty niepalne. 4) Ocieplenie podcieni wejściowych do poszczególnych segmentów od spodu daszków przy wejściach do budynku wełną mineralną λ =0,035 W(mK), o grubości 5 cm, klasa reakcji na ogień A1, płyty niepalne. 5) Wykończenie ścian zewnętrznych tynkiem mineralnym, malowane farbą silikatową. 6) Wykończenie cokołów budynku płytkami klinkierowymi okładzinowymi w kolorze szarym z fugą w kolorze o pół tonu jaśniejszym od płytek. 7) Ocieplenie stropodachu płaskiego styropapą, płytą styropianową samogasnącą EPS, montowaną od zewnątrz na istniejące pokrycia dachowe. 8) Odtworzenie izolacji pionowej istniejących ścian piwnic oraz ścian fundamentowych na styku z gruntem z trzech warstw zaprawy mineralnej. 9) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową lub stalową w budynku sali gimnastycznej (segment B) do węzła cieplnego oraz w przyziemiu. 10) Wymianę stolarki okiennej w sali gimnastycznej. 11) Wymiana rynien i rur spustowych na stalowe ocynkowane. 12) Istniejące kominy murowane znajdujące się na stropodachach nadmurować do wysokości 60 cm, wysokość mierzona od najwyższego punktu ocieplonego dachu do wierzchu czapy komina. 13) Wymiana kratek wentylacyjnych, wywiewek kanalizacyjnych oraz wentylacyjnych. 14) Wykonanie remontu studni doświetlających okna piwniczne. 15) Wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, zabezpieczoną od zewnątrz obrzeżem betonowym. 16) Wykończenie schodów, stopni i spoczników zewnętrznych. Z zakresu robót objętych wymianą schodów, stopni i spoczników zewnętrznych o wyżej wymienionych parametrach technicznych wyłącza się wejście główne do budynku od strony zachodniej (budynek B). 17) Wymiana istniejących barierek i poręczy przy schodach zewnętrznych. 18) Oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i polakierowanie na kolor szary krat okiennych. 19) Oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i polakierowanie na kolor ciemnoszary stalowych wycieraczek zewnętrznych. 20) Odnowienie herbu i podcienia wejściowego. 21) Demontaż daszków, zastąpienie ich nowymi szklanymi wraz z wykonaniem dodatkowych nad wejściem do obiektu. Przykrycie ze szkła hartowanego, laminowanego. 22) Montaż wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej w sali gimnastycznej (segment B) i auli (segment C) (wentylacja mechaniczna), kanałów wentylacyjnych, centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, ze zmniejszeniem strumieni wentylacyjnych w okresach nie użytkowania pomieszczeń. Wentylacja naturalna pozostanie w pozostałych segmentach budynku. 23) Modernizacja podłogi sportowej w sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej ok. 750 m2 (segment B). 24) Remont ściany w sali gimnastycznej. 25) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej (PV), służącej do produkcji energii elektrycznej z promieniowania słonecznego, ukierunkowanej na wykorzystanie energii elektrycznej na własne potrzeby budynku Szkoły. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynku (Dz.U. z 2017 r. poz. 1498). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Rozdziale III Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przy realizacji zadania należy zwrócić uwagę na zalecenia zawarte w Decyzji znak WOPN-OG.6401.02.8.2018.MKP Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 23 stycznia 2018 r. zezwalającej na umyślne zniszczenie 8 gniazd wróbla (Passer domesticus), umyślne uniemożliwienie dostępu do schronień, a także zniszczenie siedlisk będących obszarem rozrodu i wychowu młodych tego gatunku. 4. W związku z tym, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia dofinansowane są ze środków zewnętrznych i zawarta została umowa na dofinansowanie, w której zawarty jest warunek montażu tablicy informacyjnej w trakcie prac budowlanych oraz umieszczenie tablicy pamiątkowej po zakończeniu prac w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym, po stronie Wykonawcy należeć będzie wykonanie i zamieszczenie tablic na obiekcie objętym zadaniem to jest na budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gryfinie przy ul. Iwaszkiewicza 70. Rekomendowany minimalny rozmiar tablic informacyjnych i pamiątkowych to 80 cm x 120 cm. Tablica/e pozostaje/ą wyeksponowana/e nie krócej niż do końca trwałości Projektu. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych i rozwiązań techniczno - konstrukcyjnych oraz decyzje i uzgodnienia znajdują się w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz pomocniczo w przedmiarach robót. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem norm, należy traktować jako wytyczne minimalne określające standard materiałów i technologii wykonania. Dopuszcza się zmiany materiałów i urządzeń o parametrach równoważnych nie gorszych niż przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego obiektu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień oraz Projektanta. Wykonawca w przypadku zaproponowania innych rozwiązań zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach