Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu.

Urząd Statystyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50950 Wrocław, ul. Oławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 716 400 , fax. 713 716 360
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny we Wrocławiu
    ul. Oławska 31
    50950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 716 400, fax. 713 716 360
    REGON: 33171900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu, położonego przy ulicy Adama Mickiewicza 14, 58-300 Wałbrzych, w ramach Projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje następujące części zamówienia: 1) część I zamówienia – remont dachu wraz z izolacją termiczną i remont kominów. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a) remont dachu na przybudówkach i nad kuchnią z izolacją termiczną; b) izolację termiczną stropodachu nad oficyną wraz z pokryciem z papy; c) izolację termiczną wełną mineralną od spodu konstrukcji stropodachu – łącznik; d) izolację termiczną stropu nad piwnicami; e) remont kominów ponad dachem; f) prace ogólnobudowlane towarzyszące remontowi dachu wraz z dociepleniem oraz remontowi kominów; 2) część II zamówienia – wymiana stolarki okiennej. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a) wymiana 9 sztuk okien skrzydłowych na okna drewniane zespolone rozwierane i uchylno-rozwierane ze zdobieniami wg stanu istniejącego z kompletną obróbką obsadzenia; b) wymiana 1 sztuki okna z witrażem skrzynkowego na okno drewniane zespolone i uchylno-rozwierane ze zdobieniami wg stanu istniejącego z kompletną obróbką obsadzenia; c) wymiana 1 sztuki drzwi balkonowych skrzynkowych na drzwi balkonowe zespolone drewniane; d) prace ogólnobudowlane towarzyszące wymianie stolarki budowlanej; 3) część III zamówienia – wymiana oświetlenia na oświetlenie w technologii LED wraz z wymianą przewodów instalacji odgromowej. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a) demontaż instalacji oświetleniowej tj. demontaż opraw oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego oraz łączników w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, technicznych i na klatce schodowej, a także w piwnicy i na strychu; b) demontaż świetlówek i układów zapłonowych; c) wymiana puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych, natynkowych; d) montaż opraw oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; e) podłączenie opraw i łączników; f) roboty wykończeniowe; g) pomiary natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; h) wykonanie pomiarów odbiorczych instalacji elektrycznych; i) wymiana przewodów instalacji odgromowej; j) badanie i pomiary instalacji uziemiającej oraz instalacji piorunochronnej; k) roboty dodatkowe:  wymiana w kotłowni c.o. przewodów instalacji elektrycznej układanych pod tynkiem kabelkowych okrągłych od projektowanego wyłącznika prądu do istniejącej rozdzielnicy kotłowni wraz z przewodami uziemiającymi i wyrównawczymi oraz przewodami izolowanymi. 4) część IV zamówienia – modernizacja systemu grzewczego. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a) demontaż istniejącego kotła o mocy 130 – 150 kW, kocioł z palnikiem nadmuchowym; b) demontaż istniejącego wkładu kominowego d180mm zabudowanego w murowanym przewodzie kominowym 45x45cm; c) demontaż istniejącej zużytej pompy obiegowej; d) demontaż kurków gazowych o średnicy 15-20 mm w instalacji; e) demontaż zaworu czterodrogowego oraz demontaż istniejącego zaworu bezpieczeństwa; f) montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego wiszącego o mocy 90kw wraz z regulatorem pogodowym, czujnikiem temperatury zewnętrznej, czujnikiem sprzęgła i czujnikiem przylgowym obiegu grzewczego; g) montaż wkładu spalinowo – powietrznego 160/110mm do murowanego przewodu kominowego 45x45cm; h) montaż nowej pompy obiegowej i kotłowej; i) montaż nowego zaworu trójdrogowego, zaworu bezpieczeństwa, filtroodmulnika oraz neutralizatora skroplin; j) wymiana odcinka rury stalowej o połączeniach spawanych o średnicy nominalnej 20 mm c.o., 25 mm c.o., 32 mm c.o., 40 mm c.o. k) płukanie rurociągów kotłowni c.o.; l) próby szczelności węzłów cieplnych; m) izolacja rurociągów; n) roboty towarzyszące:  - demontaż pojemnościowych podgrzewaczy wody o pojemności do 250 dm3;  - wymiana odcinka rury stalowej ocynkowanej o średnicy 20 mm;  - montaż nowych podgrzewaczy wody o pojemności do 200 dm3 na nowych wspornikach;  - wymiana baterii umywalkowych lub zmywakowych;  - wymiana podejścia dopływowego do zaworu czerpalnego, płuczki ustępowej o połączeniu sztywnym z rur stalowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót dla części I, części II, części III i części IV zamówienia określa dokumentacja techniczna, w skład której wchodzą projekt budowlany, projekt wykonawczy – branża budowlana, projekt wykonawczy zamienny – branża elektryczna oraz przedmiary robót i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – dla każdej z branż – stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) w części I zamówienia w kwocie: 4.950,00 złotych (słownie: cztery tysiące dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100); 2) w części II zamówienia w kwocie: 1.950,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100); 3) w części III zamówienia w kwocie: 7.500,00 złotych (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100); 4) w części IV zamówienia w kwocie: 2.400,00 złotych (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100). 3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Statystycznego we Wrocławiu:NBP O/O we Wrocławiu 62 1010 1674 0033 2013 9120 0000 z dopiskiem „wadium – numer sprawy: WRO-WA.271.1.2018”. – część …… zamówienia 5. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać żadnych klauzuli warunkujących zapłatę przez gwaranta należnej kwoty oraz musi być płatne niezwłocznie po złożeniu żądania zapłaty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały dokumentów w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp; 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 25a ust 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ (wzór oświadczenia). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 11.1 SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach