Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku urzędu gminy Lelów

Gmina Lelów ogłasza przetarg

  • Adres: 42235 Lelów, ul. Szczekocińska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 550 121 , fax. 34 355 00 49
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lelów
    ul. Szczekocińska 18
    42235 Lelów, woj. śląskie
    tel. 343 550 121, fax. 34 355 00 49
    REGON: 15139808900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku urzędu gminy Lelów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z 4 części. Dla wszystkich części: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane termomodernizacji istniejącego budynku mieszczącego siedzibę Urzędu Gminy Lelów zlokalizowanego w miejscowości Lelów pow. Częstochowa, woj.śląskie przy ulicy Szczekocińskiej 18. Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT. Opis zamierzenia budowlanego objętego postępowaniem: Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej. Część 1. Wykonanie robót budowlanych polegających na: wykuciu ościeżnic z muru – demontażu starej stolarki okiennej i drzwiowej o pow. ok. 117 m2; Montaż okien rozwieralnych i uchylno-rozwieralnych z PCV oraz aluminiowych; Montaż parapetów wewnętrznych; Wymiana dzrzwi wejściowych i ścianek przeszklonych wiatrołapu wraz z pracami niezbędnymi (wykuciem, zamurowaniem, montażem). Montaż 7 szt. samozamykaczy na stolarce aluminiowej drzwi wejściowych. W związku ze zmianą stolarki przewiduje się demontaż istniejącej (demontowana stolarka jest własnością Inwestora) wykonanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej – zgodnie z częścią rysunkową opracowania. Termomodernizacja budynku. Część 2. Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu istniejącego budynku o wysokości do 12,0 m wraz z remontem obejmującym między innymi: wymianę obróbek blacharskich, naprawę ścian attykowych, naprawę pokrycia dachu, wymianę instalacji odwadniającej dach, wymianę instalacji odgromowej, wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych, wymianę zewnętrznego oświetlenia użytkowego na elewacjach budynku i wykonanie kolorystyki elewacji. Prace należy rozpocząć od północno zachodniej strony budynku. Wykonanie termomodernizacji – zgodnie z dokumentacją projektową. Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) Część 3. Wykonanie robót budowlanych polegających między innymi na: demontażu rur instalacji, zaworów i grzejników; Wykonywaniu prac instalacyjnych montażu rur instalacji, zaworów, wymiennika, armatury c.o., oraz grzejników; prac regulacyjnych oraz izolacyjnych; Zakres prac obejmuje również wykonywanie prac ogólnobudowlanych uzupełnienie ubytków po demontażu, malowanie ścian, wykonywanie przebić oraz zaprawianie prześć. W związku ze zmianą instalacji c.o. przewiduje się demontaż istniejącej (demontowana instalacja jest własnością Inwestora) wykonanie nowej instalacji c.o. – zgodnie z częścią rysunkową opracowania projektowego. Odwodnienie części parkingu przy północno zachodnim narożniku budynku. Część 4. Wykonanie robót budowlanych polegających między innymi na: układaniu rur kanalizacji deszczowej w wykopie, wykonywaniu odwodnienia liniowego, prowadzeniu prac ziemnych oraz wykończeniowych w zakresie różnych nawierzchni. Wykonanie odwodnienia – zgodnie z częścią rysunkową opracowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: dla części nr 1 - 4 000,00 złotych dla części nr 2 - 15 000,00 złotych dla części nr 3 - 5 000,00 złotych dla części nr 4 - 1 400,00 złotych Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Niegowa filia Lelów nr rachunku: 49 8591 0007 0330 0923 0462 0006
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach