Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przemkowskiego Ośrodka Kultury w Przemkowie.

Urząd Miejski w Przemkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, plac Wolności 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 92 10
  • Data zamieszczenia: 2015-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Przemkowie
    plac Wolności 25 25
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 92 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przemkowskiego Ośrodka Kultury w Przemkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót do wykonania: Poprawkowe prace termomodernizacyjne niezbędne do wykonania i zakończenia zadania (współfinansowanie): 1. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną wierzchniego krycia (nad pomieszczeniem kawiarni, nad sceną, wyłaz nad sceną, dach nad klatką schodową), 2. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej - murki ogniowe oraz pasy okapowe (ponowny montaż i demontaż z uwzględnieniem prawidłowego nachylenia), 3. Rynny dachowe (demontaż i ponowny zg ze sztuką budowlaną montaż), 4. Rury spustowe (demontaż i ponowny zg ze sztuką budowlaną montaż), 5. Demontaż i zakup wraz z montażem nowej witryny uwzględniającej wzmocnienie konstrukcji słupków i ramy, 6. Uzupełnienie listew, szczotek, elementów wykończenia przy głównych drzwiach wejściowych, 7. Demontaż zamontowanych drzwi i montaż nowych drzwi stalowych zg z dokumentacją techniczną, 8. Renowacja ściany - elewacja wschodnia (z uwzględnieniem przygotowania podłoża, gruntowanie oraz ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z gotowej mieszanki), 9. Wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora, 10. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora, 11. Zdemontowanie rurociągu c.o na potrzeby prac remontowych w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora, 12. Wymontowanie i zamontowanie wentylatorów zg z dokumentacją techniczną, 13. Odbicie tynków wewnętrznych w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora, 15. Zagruntowanie ściany pod tynk kamyczkowy, 16. Wykonanie tynku kamyczkowego w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora. Prace termomodernizacyjne niezbędne do wykonania i zakończenia zadania (współfinansowanie): 1. Akcesoria do pokryć dachowych - dwupłaszczowe, ocieplane kominki wentylacyjne montowane na kalenicy dachu, 2. Kanały z rur typu SPIRO, ocieplone wełną mineralną, owinięte folią aluminiową, łączące kominki wentylacyjne zamontowane na kalenicy dachu z sufitem Sali, w części dolnej zakończone anemostatami, 3. Odwodnienie liniowe, 4. Wymiana podejścia żeliwnego do rury spustowej, 5. Wymiana drzwi stalowych z klatki schodowej na dach, 6. Wykucie podokienników betonowych w pomieszczeniu księgowości, 7. Przygotowanie do osadzenia stolarki okiennej w pomieszczeniu kotłowni gazowej, 8. Zamurowanie otworów po dokonanych przebiciach - po osadzeniu czerpni powietrza w kotłowni, 9. Montaż drzwi stalowych pełnych ocieplonych, malowanych proszkowo - wejście na dach, 10. Obsadzenie parapetów granitowych w pomieszczeniu księgowość w kolorze brązowym, 11. Wykonanie okładziny parapetów zewnętrznych z płytek parapetowych ceramicznych w oknach głównego wejścia do POK-u, 12. Montaż systemu HAUTAU pomieszczeniu Sali oraz pomieszczeniu z zestawem wodomierzowym, 13. Wykonanie pilastrów z kandelami na elewacji zg z dokumentacją techniczną, 14. Licowanie cokołu płytkami klinkierowymi szkliwionymi, 15. Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach elewacyjnych, 16. Wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora, 17. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora, 18. Zdemontowanie rurociągu c.o na potrzeby prac remontowych w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora, 19. Wykonanie tynku kamyczkowego w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora. 20. Opracowanie świadectwa energetycznego wraz z dokumentacją fotograficzną kamerą termowizyjną, 21. Dostawa i montaż LOGO Przemkowskiego Ośrodka Kultury, 22. Obróbki blacharskie nad gzymsami elewacyjnymi, 23. Wymiana krat ozdobnych zg z dokumentacją techniczną, 24. Zakup nowego napisu nad wejście główne zg z dokumentacją techniczną, 25. Wykonanie balustrad dla osób niepełnosprawnych, 26. Montaż skrobaczek do obuwia oraz uchwytów na flagi, 27. Wykonanie kompletnej instalacji odgromowej wraz z badaniami i pomiarami wykonanej instalacji. Poprawkowe prace w 100% finansowane z budżetu gminy niezbędne do wykonania i zakończenia zadania: 1. Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, 2. Licowanie ścian płytkami na klej metodą zwykłą do wysokości 2,0m, 3. Sprawdzenie (demontaż i montaż) poprawności montażu drzwi wewnątrzlokalowych w pomieszczeniach wskazanych przez Inwestora, 4. Wykonanie pochwytu ze stali kwasoodpornej przy schodach wejściowych na scenę, 5. Sprawdzenie obwodów instalacji elektrycznej, 6. Pomiar skuteczności wentylacji i hałasu, 7. Demontaż i montaż urządzeń sanitarnych - ustęp z miską porcelanową, pisuar, umywalka, 8. Zakup i montaż brakującej umywalki, 9. Wyposażenie toalet (demontaż i montaż) - poręcze uchylne, kątowe dla osób niepełnosprawnych, lustro, uchwyty na papier, uchwyty na ręczniki papierowe, dozowniki na mydło, 10. Próba szczelności instalacji wodociągowej, 11. Płukanie instalacji wodociągowej, 12. Demontaż i ponowny montaż baterii umywalkowych, zaworów czerpalnych zg ze sztuką budowlaną, 13. Podłączenie rurociągów wentylacyjnych do przewodów kominowych - sprawdzenie poprawności montażu, 14. Kratki wentylacyjne (anemostaty) - sprawdzenie poprawności montażu + uzupełnienie brakujących, 15. Wentylator SILENTUB-100 - sprawdzenie poprawności montażu, 16. Próba ciśnieniowa szczelności instalacji centralnego ogrzewania, 17. Próba instalacji centralnego ogrzewania z dokonaniem regulacji w tym grzejniki. Prace w 100% finansowane z budżetu gminy niezbędne do wykonania i zakończenia zadania : 1. Licowanie ścian płytkami na klej metodą zwykłą do wysokości 2,0m, 2. Przecieranie starych tynków, przygotowanie powierzchni ścian pod nałożenie tynku kamyczkowego, 3. Obsadzenie w drzwiach wewnątrzlokalowych toalet kratek wentylacyjnych, 4. Zamontować regulowaną dwustronnie opaskę do drzwi wewnątrzlokalowych dla drzwi wskazanych przez Inwestora, 5. Zamontować zamykacze w posadzce dla drzwi aluminiowych zamontowanych na wyjście z sali do holu, 6. Pochwyt ze stali kwasoodpornej do zamontowania we wnęce ściennej przy schodach wejściowych na scenę, 7. Ułożyć przewód wtynkowy elektryczny na potrzeby oświetlenia, 8. Ręczne wykucie bruzd, 9. Naprawa bruzd instalacyjnych, 10. Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, 11. Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw oświetleniowych zg z dokumentacją techniczną, 12. Wyposażenie toalet - poręcz kątowa dla osób niepełnosprawnych, lustro, lustro uchylne, uchwyt na papier toaletowy, uchwyty na ręczniki, dozowniki na mydło. Uwaga: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót - stanowiące załączniki do SIWZ. 2. Charakterystyka przedmiotu inwestycji -powierzchnia działki 773,0 m2 -powierzchnia zabudowy 635,10 m2 -powierzchnia placu postojowego 60,80 m2 -przesmyk betonowy 77,50 m 2 - kubatura budynku 4 694,00 m3 UWAGA: 1) Załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. 2) Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. 3) Wykonawca udzieli minimum 36-miesięczną gwarancję na wykonany przedmiot zamówienia, 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, projektem budowlano-wykonawczym branży budowlanej i instalacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszystkich robót tymczasowych, organizacyjnych, zabezpieczających, których wykonanie będzie konieczne dla zrealizowania przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa stanowi podstawowy elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiary stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną i jedyna podstawą do przygotowania oferty. Od Wykonawców oczekuje się starannego i rzetelnego zapoznania się z całością dokumentacji przetargowej, a także dokonania wizji lokalnej w terenie oraz pozyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być istotne dla przygotowania oferty. W trakcie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania. Miejsce realizacji: Przemków, ul. Głogowska 17
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umprzemkow.ssdip.bip.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach