Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Oddziału ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6881202, 6881209 , fax. 84 6866974
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6881202, 6881209, fax. 84 6866974
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Oddziału ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Oddziału ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a. 2. Roboty budowlane dotyczące termomodernizacji budynku Oddziału ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a będą prowadzone na budynku, który składa się z części A, B i C. 3. Zakres robót z podziałem na poszczególne części budynku obejmuje w szczególności: 1) W zakresie części A: a) Elewacja wschodnia i zachodnia - ściany zewnętrzne podłużne - piętra od I do V: a. Demontaż ścian osłonowych podłużnych o konstrukcji aluminiowej z oknami aluminiowymi i pasami międzyokiennymi ze szkła hartowanego oraz istniejącej izolacji termicznej na wszystkich piętrach budynku poza parterem w ilości - 1403,4m2 b. Wykonanie zabezpieczenia pomieszczeń archiwum na piętrach II-V, oraz pomieszczeń biurowych piętra I-II na czas robót poprzez wykonanie tymczasowych ścian osłonowych z wodoodpornej i ognioodpornej płyty GKFI opartej na metalowym stelażu z profili o szerokości 10 cm w ilości - 881,6m2. c. Wykonanie elewacji wentylowanej z paneli kompozytowych wraz z konstrukcją stalową wsporczą i dociepleniem systemowym w ilości - 1236,0m2 d. Montaż stolarki okiennej PCV w ilości - 298,7m2 wraz z wymiana parapetów. e. Wzmocnienie ścian klatki schodowej przy szybie windowym. f. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. b) Elewacja wschodnia i zachodnia - ściany zewnętrzne podłużne - piętra od I do V: a. Wymiana okien z aluminium na PCV w szczytach budynku. b. Cokół-demontaż starego ocieplenia, wykonanie nowej izolacji termicznej. c. Przebudowa płyty wejściowej i zadaszenia wejście od ul. Krzeszowskiej. d. Naprawa tynków, mycie, odgrzybianie, uszczelnienie ścian zewnętrznych. c) Roboty sanitarne i elektryczne: a.Wymiana grzejników na stalowe płytowe z podejściem dolnym, wyposażone w zawór (wkładkę) termostatyczny w ilości - 77szt. b. Wymiana systemu pogodowego. c. Wymiana złączy kontrolnych instalacji odgromowej. d. Montaż obwodu dla zasilania oświetlenia logo na zewnątrz budynku. e. Malowanie elewacji farbami emulsyjnymi. 2) W zakresie części B: a) Demontaż starej i wykonanie nowej izolacji termicznej w strefie cokołu. b) Naprawa tynków- mycie, odgrzybianie, uszczelnienie ścian zewnętrznych, uzupełnienie ewentualnych ubytków w ścianach zewnętrznych. c) Malowanie elewacji farbami emulsyjnymi. d) Montaż zadaszenia nad wejściem do części hotelowej. e) Remont schodów wejściowych do magazynu akt od strony północnej. 3) W zakresie części C: a) Naprawa tynków- mycie, odgrzybianie, uszczelnienie ścian zewnętrznych, uzupełnienie ewentualnych ubytków w ścianach zewnętrznych. b) Malowanie elewacji farbami emulsyjnymi. c) Demontaż starej i wykonanie nowej izolacji termicznej w strefie cokołu. d) Montaż nowych obróbek blacharskich. 4. Szczegółowo zakres robót do wykonania określają: 1) Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1.1 do siwz 2) Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 1.2 do siwz 3) SSTWiOR stanowiąca załącznik nr 1.3 do siwz., 4) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1.4 do siwz 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o : 1) projekt budowlany 2) projekt wykonawczy, 3) SSTWiOR 4) przedmiar robót, 5) wizję lokalną, 6) obowiązujące przepisy i normy oraz zasady sztuki budowlanej. 6. Po wykonaniu robót termomodernizacyjnych zostanie wykonana inspekcja termowizyjna, która będzie miała wpływ na usterkowanie robót. 7. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie użyteczności publicznej w związku z tym, wszelkie konieczne do wykonania prace oraz konieczne zabezpieczenia w ofercie winny być kalkulowane z uwzględnieniem tego czynnika. 8. Przedmiot zamówienia tj. wykonane prace i zamontowane urządzenia winny być objęte okresem gwarancji nie krótszym niż 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru robót za wyjątkiem paneli elewacyjnych kompozytowych na który okres gwarancji nie może być krótszy niż 180 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani przed upływem terminu składania ofert tj. 29.04.2014r. godz. 11:00 do wniesienia wadium w kwocie: 45 000,00 zł. Słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 29.04.2014r. do dnia 28.05.2014r. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną upzp formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z własnego rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium: 1) Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 2) Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I, ul. Nowogrodzka 35/41 7. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: WADIUM - PRZETARG TERMOMODERNIZACJA UL. KRZESZOWSKA 8. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego najpóźniej o godz. 11:00 dnia 29.04.2014r. uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych. 9. Kopię dowodu wpłaty/przelewu wadium zaleca się załączyć do składanej oferty. 10. Wadium w pozostałych akceptowanych formach niepieniężnych regulowanych upzp należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy zachowaniu poniższych zasad: 1) Jeżeli wadium będzie składane osobiście należy je złożyć w sposób i terminie określonym w § 10 ust. 1 pkt 2 i 3) tak jak dla oferty. 2) Jeżeli będzie wysyłane pocztą lub kurierem należy umieścić go w oddzielnej kopercie niż oferta z opisem: WADIUM - PRZETARG TERMOMODERNIZACJA UL. KRZESZOWSKA Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju. Centrum Zamówień Publicznych Wadium w ten sposób przekazane musi bezwzględnie wpłynąć w terminie i miejsce określone w § 10 ust. 1 pkt 2) i 3) niniejszej siwz tak jak dla oferty. 11. Wadium w formie bezgotówkowej winno zawierać co najmniej: 1) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), 2) wskazanie beneficjenta (Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, Oddział w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj), 3) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 5) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie 6) przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), 12. Wadium w formie niepieniężnej jeżeli będzie składane w tej samej kopercie co oferta nie powinno być trwale połączone z ofertą aby Zamawiający mógł go odłączyć i umieścić w depozycie. Wykonawca może z ofertą połączyć trwale kopię wnoszonego wadium w formie niepieniężnej. 13. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, za wyjątkiem sytuacji określonej w art. 46 ust.4a upzp. 14. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium (ustanawiając stosowny termin do jego wniesienia) przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 upzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15. Do wadium wnoszonego w poręczeniach i gwarancjach bankowych stosuje się przepisy ustawy Prawo Bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 72 poz.665 z 2002r.) 16. Oddział banku zagranicznego może udzielić poręczeń i gwarancji bankowych, jeżeli posiada na wykonywanie tych czynności zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego. 17. Zwrotu wadium dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający dokona niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 18. Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwracane z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 19. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami stosownie do przepisu art. 46 ust. 5 upzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta w danej części została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 20. UWAGA: Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy upzp, nie złożył w ogóle dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach