Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4240706, 61 4240720 , fax. 61 4240770
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4240706, 61 4240720, fax. 61 4240770
    REGON: ---
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie przy ulicy Gdańskiej 106. Starostwo Powiatowe w Gnieźnie realizuje zadanie: Modernizacja obiektów należących do Powiatu: Przystosowanie budynku dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii, Zmiana sposobu użytkowania dawnego budynku szkolnego na Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Gnieźnie przy ulicy Gdańskiej 106 – termomodernizacja budynku MOS. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca powinien wykonać: 1) roboty budowlane polegające na: demontażu starej stolarki okiennej, zamurowaniu (zmniejszeniu) otworów okiennych, montażu nowych okien, uzupełnieniu tynków wewnętrznych, po szpachlowaniu i pomalowaniu ścian wewnętrznych; 2) termomodernizację dachu poprzez założenie styropapy (15 cm) wraz z odtworzeniem (przesunięciem) gzymsu, nowymi rynnami, rurami spustowymi i niezbędnymi obróbkami blacharskimi oraz nową instalacją odgromową; 3) termomodernizację ścian budynku głównego (styropian 15 cm) wraz z tynkiem i pomalowaniem; 4) wykonanie tynku i malowania elewacji szczytów (już ocieplone) i murowanej klatki schodowej; 5) roboty wykończeniowe polegające na wykonaniu od frontu podjazdu dla niepełnosprawnych i schodów wejściowych, chodnika z kostki oraz opaski dookoła budynku. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: projekt budowlany stanowiący załączniki nr 8 i 9 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki nr 11 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje: pomimo, że pozwolenie na budowę nie jest wymagane, posiada decyzję o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Gnieźnieńskiego nr 770/2016 z 13.07.2016r. ( AB6740.810.2016). 4. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, ze zm.) w ilości nie mniejszej niż zadeklarowana w ofercie, wykonujące czynności: prace fizyczne związane z robotami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 3. Inwestycja rozłożona jest na dwa etapy: - I etap – demontaż stolarki okiennej, zmniejszenie otworów okiennych przez zamurowanie, montaż nowych okien, uzupełnienie tynków wewnętrznych, szpachlowanie i malowanie wewnątrz pomieszczeń, sprzątanie po robotach; termin wykonania do dnia 15 sierpnia 2017 r., - II etap - wykonanie ocieplenia dachu wraz z rynnami, niezbędnymi obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową; termomodernizację (ociepleniem) ścian zewnętrznych budynku; wykonanie tynku mineralnego; malowanie elewacji i roboty wykończeniowe (opaska, schody, podjazd dla niepełnosprawnych, chodnik); termin wykonania do dnia 15 września 2017 r. Za termin wykonania etapu uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru przez komisję odbiorową powołaną przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. 4. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże teren budowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz podpisanym protokołem odbioru robót, do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi na podstawie dwóch faktur: po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze każdego z etapów prac określonych w pkt. 3.3.3. SIWZ. 6. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór inwestycyjny i merytoryczny będzie prowadził Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu. Odbioru robót dokona powołana przez Starostę Gnieźnieńskiego komisja odbiorowa - warunkiem koniecznym przyjęcia odbioru zrealizowanych prac jest wcześniejsze pisemne zgłoszenie wykonanych prac do odbioru oraz przekazanie dokumentacji powykonawczej. Na 7 dni przed odbiorem wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wszystkich dokumentów odbiorowych, tj. przynależnych do wykonanego zakresu rzeczowego aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, ocen higienicznych, itp. atestów na materiały zabudowane, protokołów z pomiarów. 7. Zgłoszenie zakończenia zadania należy dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed określonym w umowie terminem wykonania etapu. Termin przystąpienia zamawiającego do odbiorów w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości wykonawcy do odbioru. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia bezusterkowego odbioru robót. 9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach