Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku gospodarczego i budowa miejsc postojowych

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Olendzka 31
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7305800 , fax. 85 7394265
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka
    ul. Olendzka 31 31
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 85 7305800, fax. 85 7394265
    REGON: 05051174700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku gospodarczego i budowa miejsc postojowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAGOSPODAROWANIE TERENU INWESTYCJI: Rozbudowa terenu utwardzonego o nowe miejsca parkingowe w ilości: 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych, 7 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, komunikacja kołowa istniejącym zjazdem na drogę dojazdową a następnie do ulicy Olendzkiej pozostają bez zmian. Rozbudowa istniejącej sieci elektrycznej o dodatkową lampę z oprawą oświetleniową 70W i monitoringiem na słupie h=4m.Prace rozbiórkowe i przygotowawcze: Ściany zewnętrzne dokładnie sprawdzić, tynk dający głuchy odgłos, zasolone, odparzone i zawilgocone skuć na elewacjach, w przypadku na trafienia na zarysowania muru w miejscach skuwania tynku należy sprawdzić wielkość rysy odsłaniając ją całą, przy głębokiej rysie spinać prętami np. HeliBar wklejanymi na warstwę zaprawy np. HeliBond, w innym przypadku wypełnić masą naprawczą - zamiennie można zastosować stalowe pręty gwintowane ocynkowane ogniowo, wklejane w bruzdę na warstwę zaprawy montażowej szybkowiążącej Ściany należy przygotować jako jedna równa płaszczyzna Zdemontowanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych przy wymienianych oknach Zdemontowanie istniejących obróbek blacharskich demontowanie istniejących rynien i rur spustowych Zdemontowanie stolarki okiennej Wymiana stolarki okiennej (według rysunków rzutów I i II piętra) Odkopać ścianę fundamentową na gł. min. 1m w celu wykonania proj. izolacji termicznej (w przypadku uszkodzenia istn. izolacji przeciw-wodnej pionowej podczas wykopu należy miejsce to naprawić podobnym materiałem stosując zakład w promieniu min 50cm od miejsca uszkodzenia) Przed nałożeniem projektowanych warstw ocieplających, ściany należy dokładnie oczyścić i zagruntować gruntem ogólnego stosowania. Zdemontować instalacje odgromową do miejsca połączenia z odcinkiem wychodzącym z ziemi w rurce osłonowej. Montaż okien połaciowych Montaż dachówki ceramicznej Wykonanie obróbek blacharskich Gruz wywieźć poza teren budowy na przeznaczone do takich celów miejsce wskazane przez zamawiającego. Demontaż urządzeń zamontowanych na elewacji: oświetlenie zewnętrzne, puszki rewizyjne, kratki wentylacyjne, które należy przenieść na nową elewację, jeżeli są w złym stanie technicznym w/w elementy wymienić na nowe. PROJEKTOWANE PRACE TERMOMODERNIZACYJNE: STOLARKA OKIENNA: - Montaż nowej stolarki okiennej PCV w kolorze orzech, profil 5 komorowy, głębokość zabudowy 82mm, ścianki profilu gr. 3mm w klasie A. pakiet szybowy 4LE/18/4/18/4LE rs o współczynniku K=0,5 (EN 674), współczynnik Uw dla okna referencyjnego min. 0,9W/m2*K. Uszczelki szare. Ramka dystansowa w pakiecie szybowym - polimerowa TGI. okna musza być wyposażone w nawiewniki higrosterowalne. klamki okienne. - FPP-V U3 06 okno uchylno-obrotowe 78x118cm wykonane z drewna sosnowego, impregnowanego próżniowo. współczynnik u okna: 1,2 W/m2K, zestaw szybowy: 4H - 16 - 4T PAS COKOŁU: naprawa rys w murze: po skuciu tynku sprawdzić czy na murze występują rysy, jeżeli ukryte rysy pod tynkiem istnieją należy sprawdzić czy jest na całą szerokość muru, przy głębokiej rysie spinać prętami np. HeliBar wklejanymi na warstwę zaprawy np. HeliBond, w innym przypadku wypełnić masą naprawczą - zamiennie można zastosować stalowe pręty gwintowane ocynkowane ogniowo, wklejane w bruzdę na warstwę zaprawy montażowej szybkowiążącej. izolacja przeciwwodna - 2x masa bitumiczna wykonanie docieplenia ścian fundamentowych styropianem fundamentowym XPS TOP 30GK 100 o wspł. lambda 0,036 W/m*K, gr. 10 cm, montaż na zaprawę klejowo szpachlową w kolorze białym z włóknami polipropylenowymi. nałożenie warstw wykończeniowych pasa cokołu: zaprawa klejowo-szpachlowa w kolorze białym z włóknami polipropylenowymi np. Baumit Star Contact White, siatka z włókna szklanego alkalioodporna, do zbrojenia warstwy szpachlowej w systemie ociepleń, wielkość oczek: 4x4,5mm, gramatura 150 g/m2 podkład gruntujący uniwersalny wykończenie cokołu płytki z piaskowca na kleju wysokoelastycznym mrozoodpornym, kolor czerwony dopasowane materiałowo i kolorystycznie do istn. ŚCIANY ZEWNĘTRZNE: wykonanie napraw istniejącego tynku ścian masą tynkarską oraz nałożenie gruntu ogólnego stosowania naprawa rys w murze j. w. wykonanie projektowanego docieplenia ścian zewnętrznych płytą styropianową EPS S gr. 18 cm, współczynnik przewodności cieplnej płyty: lambda = 0,033 W/m*K. nałożenie warstw wykończeniowych elewacji: zaprawa klejowo-szpachlowa w kolorze białym z włóknami polipropylenowymi np. Baumit Star Contact White, siatka z włókna szklanego alkalioodporna, do zbrojenia warstwy szpachlowej w systemie ociepleń, wielkość oczek: 4x4,5mm, gramatura 150 g/m2, podkład gruntujący uniwersalny, tynk silikonowy strukturalny, samoczyszczący, gotowy do użycia, barwiony w masie, cienkowarstwowy, uziarnienie 1,5 mm. Tynk z efekt samoczyszczenia (fotokataliza) oraz odporny na porastanie alg glonów i pleśni, kolor jasny żółty nr 0216, kolor jasny szary nr 0446, kolor ciemny szary nr 0442 w oparciu o wzornik firmy BAUMIT. DOCIEPLENIE PRZESTRZENI STROPU (PODDASZE NIEUŻYTKOWE): proj. folia paroizolacyjna proj. izolacja termiczna w dwóch warstwach: skalna wełna mineralna gr.15cm przewodności cieplnej 0,040 W/mK, skalna wełna mineralna gr.10cm przewodności cieplnej 0,040 W/mK płyta OSB 1,8cm POKRYCIE DACHOWE: demontaż istniejących starych obróbek blacharskich, orynnowania oczyścić istniejące pokrycie kontrłaty drewniane 4x3cm (bite do istn. sklejki w osi krokwi) łaty drewniane gr. 5cm co ok 35,5cm (wg instrukcji producenta) proj. dachówka ceramiczna np. Koramic Holenderska Madura kolor - ceglasta angoba szlachetna wykonanie nowych obróbek blacharskich okapu - z blachy stalowej powlekanej w kolorze dopasowanym do pokrycia dachu montaż rynhaków metalowych wzmocnionych gr. 4mm do spodu płyt warstwowych na wprost trapezów. Mocowanie rynhaków stalowymi śrubami gwintowanymi ?8x260mm z łbem sześciokątnym i podkładką EPDM przez całą grubość płyty z zakończeniem nakrętkami kołnierzowymi z zabezpieczeniem wykonanie końcowej obróbki blacharskiej okapu z blachy stalowej powlekanej w kolorze grafitowym zbliżonym do koloru RAL 7016. Mocowanie obróbki na trapezach płyty dachowej stalowymi wkrętami samowiercącymi ocynkowanymi z łbem sześciokątnym z podkładką EPDM w kolorze grafitowym. Montaż proj. dachówka ceramiczna np. Koramic Holenderska Madura kolor - ceglasta angoba szlachetna wykonanie obróbek blacharskich PRACE WYKOŃCZENIOWE Prace remontowe wewnętrzne związane z wymianą okien: po montażu okien należy obrobić otwory okienne gotową zaprawą tynkarską uzupełnić powierzchnię farbą emulsyjną w kolorze dopasowanym do istniejącej farby, parapety wewnętrzne wykonać z konglomeratu jasny beż gr. 3 cm. Obróbki blacharskie: z blachy stalowej powlekanej w kolorze pokrycia dachu gr. rdzenia 0,6 mm. Szczególną uwagę należy zwrócić na prawidłowe nachylenia daszków i zakończenie okapów, a ukształtowanie kapinosów powinno uniemożliwić ściekanie wody opadowej na elewacje. Szczelinę między gzymsem, a obróbką blacharską uzupełnić pianką poliuretanową z pistoletu. Po wykonaniu napraw, obróbkę blacharską należy uszczelnić na łączach. Rynny i rury spustowe: zaprojektowano nowe rynny 160mm i rury spustowe ?120mm z blachy stalowej powlekanej w kolorze pokrycia, np. system rynnowy 160/120 firmy ANN DACH. Do mocowania rur spustowych zastosować kołki do ścian ocieplonych. Schody zewnętrzne od strony pomieszczenia agregatu do wykonania z kostki brukowej. Elementy drewniane: czyszczenie oraz malowanie wszystkich elementów drewnianych (kolor ciemny brąz), drewniane elementy ozdobne dachu do wymiany. Remont łazienki. W zakres remontu wchodzą następujące prace : prace rozbiórkowe ścianki działowej, skucie nawierzchni z płytek ścian i podłogi wraz z wywozem gruzu i odpadów. demontaż istniejących urządzeń sanitarnych położenie nowych okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych biały montaż nowych urządzeń sanitarnych (miska ustępowa, brodzik, umywalka i inne) roboty wykończeniowe wewnętrzne (gładzie gipsowe, malowanie ścian i sufitów) niezbędne przeróbki instalacyjne: roboty remontowe - elektryczne - wymiana osprzętu i lamp. dostosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej do nowych urządzeń sanitarnychRemont pokoi: W zakres remontu wchodzi: Roboty wykończeniowe wewnętrzne (gładzie gipsowe, malowanie ścian i sufitów) Wymiana wykładziny dywanowej. 3.Wykaz dokumentów opisujących przedmiot zamówienia 1) Projekt budowlany i wykonawczy. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Projekt umowy. 5) Obowiązujące normy i przepisy w tym przepisy prawa budowlanego, zamówień publicznych i ochrony środowiska. 6) Przedmiary robót jako element pomocniczy nie mający wpływu na zakres przedmiotu zamówienia oraz cenę oferowaną za jego wykonanie, którą należy podać zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ. 4. Postanowienia końcowe 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektowo - techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami i przepisami BHP 2) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót. 4) Wykonawca zobligowany będzie do inwentaryzacji powykonawczej oraz w razie potrzeby do dokonania rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. 5) Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi zadeklarowanej w ofercie (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy). 6) Informacje na temat rozwiązań równoważnych: a) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Natomiast dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa. c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważne z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem (parametry) rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. d) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. e) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. f) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu (nierównoważności) zaproponowanych rozwiązań równoważnych. g) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 r, 359 tekst jednolity). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Bielsk Podlaski S.A. 9420300045111000000072213 z dopiskiem: Termomodernizacja budynku gospodarczego i budowa miejsc postojowych Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 4.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie w formach niepieniężnych (poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. 6. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. 1, 1a i ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem ust. 4a. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy. 11. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie powinno zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczyciela) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji, poręczenia, d) termin ważności gwarancji - poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas trwania gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/_nadl_rudka/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach