Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
    Plac Bema 5 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
    REGON: 51074266900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia realizowany w budynku Domu Pomocy Społecznej, położonym przy ul. Lipowej 9 w Jonkowie, gm. Jonkowo, powiat olsztyński, na działce geodezyjnej nr 482. Obiekt sklasyfikowany w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych w dziale 11, w klasie ex 1130. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych, parter i I piętro, w budynku głównym, stołówce i pralni, poprzez doklejenie styropianu, na zewnątrz z wyprawą tynkarską, metodą lekko mokrą, z zastosowaniem kolorystyki opisanej w projekcie budowlanym, 2) ocieplenie ścian zewnętrznych, II piętro, w budynku głównym, poprzez doklejenie styropianu, na zewnątrz z wyprawą tynkarską, metodą lekko mokrą, z zastosowaniem kolorystyki opisanej w projekcie budowlanym, 3) ocieplenie ścian zewnętrznych klatki schodowej i szybu windy, poprzez doklejenie styropianu, na zewnątrz z wyprawą tynkarską, metodą lekko mokrą, z zastosowaniem kolorystyki opisanej w projekcie budowlanym, 4) ocieplenie stropu wełną mineralną w budynku głównym, stołówce i pralni, 5) ocieplenie stropu wełną mineralną- klatka schodowa i szyb windy, 6) wymianę okien w pralni na okna PCV, o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 1,7, 7) wymianę pokrycia dachowego na budynku głównym- połać główna, połać dachu przylegającego, połać dachu wysokiego, w tym: rozbiórka istniejącego pokrycia z blachodachówki i pokrycia dachowego z gąsiorów, rozebranie istniejących obróbek z blachy stalowej, wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki, montaż nowych gąsiorów, obróbki murarskie, wykonanie oraz montaż obróbek blacharskich, 8) kompleksową wymianę instalacji c.o. w budynku głównym i stołówce, w tym: demontaż grzejników żeliwnych, demontaż rurociągów i armatury, montaż grzejników stalowych płytowych, montaż rurociągów wraz z armaturą, montaż zaworów termostatycznych grzejnikowych, wykonanie nastaw wstępnych zaworów grzejnikowych, próba szczelności instalacji c.o. , malowanie rurociągów całej instalacji c.o, izolacja termiczna i przeciwkorozyjna instalacji, próby szczelności i wykonanie regulacji, 9) montaż instalacji solarnej do przygotowania c.w.u., składającej się z: 8 płaskich kolektorów słonecznych o powierzchni 2,51 m2 każdy, umieszczonych w układzie szeregowym na dachu budynku pralni, podgrzewacza c.w.u., pompy obiegu solarnego, rurociągów i armatury, regulatora solarnego, zasilanie elektryczne, zamontowanie konstrukcji wsporczej kolektorów do połaci dachu, wykonanie niezbędnych podłączeń i prób, 10) roboty ogólnobudowlane: obróbki blacharskie, wymiana, starych na nowe, -parapetów zewnętrznych, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów, dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych, w pomieszczeniach, po demontażu rurociągów instalacji c.o., 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, w skład, której wchodzą: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz w warunkach pozwolenia na budowę. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami SIWZ Nr IF-I.272.20.1.2012 z dnia 16.05.2012r, w zgodności z projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami pozwolenia na budowę nr Jon.151.2011 z dn. 18.11.2011r., przepisami i obowiązującymi w tym zakresie normami budowlanymi, zgodnie z zawartą umową, Harmonogramem rzeczowo- finansowym robót budowlanych, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz w sposób należyty. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający proponuje Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, celem zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia oraz uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do oceny zakresu realizowanych prac. Z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do realizacji umowy przez Wykonawcę, Zamawiający nie będzie dokonywał żadnych dodatkowych płatności i zamówień. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ, a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu, w formie zapytania lub wyjaśnienia, o którym mowa w SIWZ, rozdział VII ust.6. 7. Z uwagi na konieczność utrzymania efektu ekologicznego, wymagany okres udzielenia gwarancji na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia- 5 lat, liczonych od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 12.000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych ), w terminie do dnia 15.07.2013r , do godz. 10.00. 2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 109, poz. 1158 z późn. zm. ), przy czym: 1) wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Olsztynie- Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie, nr konta 49 8857 0002 3001 0000 3900 0003. Na przelewie należy umieścić informację Wadium - przetarg na termomodernizację budynku w Jonkowie. Wymagane dołączenie kopii wpłaty do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego; 2) wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5- Biuro Obsługi Interesanta (parter), w terminie do dnia 15.07.2013r., do godz. 10.00. 3) w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności wadium będzie krótszy, to taka oferta podlega odrzuceniu ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z wyjątkiem Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zgodnie z art. 46, ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 tej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/ - zakładka zamówienia publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach