Miasto Józefów ogłasza przetarg
- Adres: 05420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 790 000 , fax. 227 895 102
- Data zamieszczenia: 2018-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Józefów
ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
05420 Józefów, woj. mazowieckie
tel. 227 790 000, fax. 227 895 102
REGON: 1326872900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW Szkoły Podstawowej Nr 2 PRZY UL. SIENKIEWICZA 2 – ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji, rozbudowie oraz wykonaniu częściowego zagospodarowania terenu budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Sienkiewicza 2 w Józefowie, stanowiące ETAP I całej inwestycji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 wraz z dokumentacją techniczną. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: pracownicy na stanowiskach robotniczych. 4. Zamawiający zwołuje zebranie wykonawców wraz z wizją lokalną na terenie planowanej inwestycji. Wizja lokalna rozpocznie się dnia 15.03.2018 r. o godzinie 13:00 w Józefowie przed wejściem do budynku Hali przy ul. Sienkiewicza 2 w Józefowie (05-410). Zaleca się wzięcie w niej udziału. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty. 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać w terminie od 02.05.2018 roku do 30.08.2018 r. przy czym w terminie do 22.06.2018 r. prace termomodernizacyjne, budowlane należy wykonywać w sposób nie ingerujący w funkcjonowanie szkoły. Dopuszczone jest wykonywanie robót budowlanych w taki sposób aby zapewnić bezpieczne funkcjonowanie szkoły i hali sportowej. Termin 30.08.2018 roku jest terminem na otrzymanie decyzji na użytkowanie tych części dla których jest to wymagane. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego wejścia i dojścia do hali na czas budowy od strony ulicy Wawerskiej wraz z montażem czasowego podestu umożliwiającego bezpieczne wejście oraz utrzymanie czystości obuwia. Budynek hali użytkowany będzie przez cały okres trwania prac. Wszelkie uzgodnienia i akceptację na sposób prowadzenia prac Wykonawca powinien uzyskać również ze strony Użytkowników – Szkoły Podstawowej nr 2 – Dyrektor Pani Jolanta Czernecka oraz Integracyjnego Centrum Sportu i Rekreacji w Józefowie – Zastępca Dyrektora Pan Piotr Gąszcz. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 sierpnia 2018 r., przy czym: - wszystkie prace związane z robotami budowlanymi muszą zostać zakończone nie później niż 19 sierpnia 2018 r.; - wszystkie budynki muszą być udostępnione użytkownikowi ( w celu przygotowania do nowego roku szkolnego) nie później niż do 19 sierpnia 2018 r.; - prace porządkowe na zewnątrz obiektów muszą zostać wykonane nie później niż do 30 sierpnia 2018 r.; - ostateczny termin na uzyskanie decyzji na użytkowanie tych części , dla których jest wymagane – nie później niż 30 sierpnia 2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 33 000,00 PLN (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Karczewie_ nr rachunku 69 8023 0009 2001 0000 0127 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu POŚ.271.13.2018 na termomodernizację budynków Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Sienkiewicza 2 w Józefowie”.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII. 1 SIWZ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Wypełniony formularz „Podział zadania na elementy skończone”. 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wymiana okien w budynku warsztatowym
Dodano: 2022-02-28 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej i budowa na jej podstawie zespołu przedszkolno – żłobkowego przy ul. Cokołowej 2 w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy.
Dodano: 2021-02-25 - wymiana okien w budynku warsztatowym
Dodano: 2020-12-16 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej i budowa na jej podstawie zespołu przedszkolno – żłobkowego przy ul. Cokołowej 2 w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy.
Dodano: 2020-12-16 - przebudowa budynku inwentarskiego nr 2 na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie, przy ul. Ciechanowskiej 18b
Dodano: 2020-09-25 - Budowa szkoły podstawowej z oddziałami przedszkolnymi we wsi Szczęsne, gmina Grodzisk Mazowiecki – ETAP I
Dodano: 2020-06-24 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej i budowa na jej podstawie nowego budynku oświatowego dla oddziałów wczesno-szkolnych na terenie istniejącej Szkoły Podstawowej nr 316 przy ul. Szobera 1/3 w Warszawie.
Dodano: 2020-06-08 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Górkach, gmina Dębe Wielkie
Dodano: 2020-02-07 - Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Lewiczynie
Dodano: 2020-01-22 - Przebudowa budynku inwentarskiego nr 2
Dodano: 2019-12-06