Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków szkolnych Zespołu Szkół w Sulechowie ul. Piaskowa 52

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków szkolnych Zespołu Szkół w Sulechowie ul. Piaskowa 52
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pod nazwą Termomodernizacja budynków szkol-nych Zespołu Szkół w Sulechowie ul. Piaskowa 52, dofinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Priorytet 3 Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego, Działanie 3.2 Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii, w tym w zakresie robót budowlanych: 1) budynek A, wykonanie m. in.: a) ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą bezspoinową 14 cm warstwą styropianu EPS 70-040 wraz z wyprawą elewacyjną, b) ocieplenia ścian fundamentowych do 20 cm poniżej poziomu terenu metodą bezspoinową 14 cm warstwą styropianu EPS 100-038, c) ocieplenia stropodachu wentylowanego metodą wtryskową granulatem na bazie celulozy Ekofiber gr. 17 cm wraz z pokryciem papą termozgrzewalną, d) zamurowania części luksferów, e) częściowej wymiany stolarki okiennej, f) wymiany rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, g) uzupełnienia tynków zewnętrznych, h) demontażu i montażu krat okiennych, i) wymiany opaski wokół budynku, j) remontu głowic kominowych i schodów zewnętrznych, k) demontażu i montażu instalacji odgromowej, l) montażu i demontażu rusztowań zewnętrznych, m) wywozu gruzu, 2) budynek B, wykonanie m. in.: a) ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą bezspoinową 13 cm warstwą styropianu EPS 70-040 wraz z wyprawą elewacyjną, b) ocieplenia ścian piwnicy poniżej poziomu terenu metodą bezspoinową 13 cm warstwą styropianu EPS 100-038, c) ocieplenia stropodachu wentylowanego metodą wtryskową granulatem na bazie celulozy Ekofiber gr. 17 cm wraz z pokryciem papą termozgrzewalną, d) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, e) wymiany rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, f) uzupełnienia tynków zewnętrznych, g) wymiany opaski wokół budynku, h) remontu głowic kominowych i schodów zewnętrznych, i) demontażu i montażu instalacji odgromowej, j) montażu i demontażu rusztowań zewnętrznych, k) wywozu gruzu, 3) budynek C, wykonanie m. in.: a) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, b) remontu głowic kominowych, c) demontażu i montażu krat okiennych, d) malowania elewacji farbą silikonową, e) montażu i demontażu rusztowań zewnętrznych, 4) budynek łącznika, wykonanie m.in.: a) ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą bezspoinową 14 cm warstwą styropianu EPS 70-040 wraz z wyprawą elewacyjną, b) ocieplenia ścian fundamentowych do 40 cm poniżej poziomu terenu metodą bezspoinową 14 cm warstwą styropianu EPS 100-038 wraz z wyprawą elewacyjną, c) ocieplenia stropodachu wentylowanego metodą wtryskową granulatem na bazie celulozy Ekofiber gr. 18 cm wraz z pokryciem papą termozgrzewalną, d) ocieplenia stropodachu pełnego warstwą styropianu EPS 100-038 gr. 16 cm, e) ocieplenia stropodachu drewnianego płytami z wełny mineralnej gr. 16 cm wraz z po-kryciem papą termozgrzewalną, f) demontażu i montażu krat okiennych, g) uzupełnienia tynków zewnętrznych, h) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, i) wymiany rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, j) wymiany opaski wokół budynku, k) remontu głowic kominowych i schodów zewnętrznych, l) demontażu i montażu instalacji odgromowej, m) montażu i demontażu rusztowań zewnętrznych, n) wywozu gruzu. 1.2 Szczegółowy zakres robót określa Projekt Budowlany zatwierdzony decyzją nr 246/12 Starosty Zielonogórskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 27.03.2012 r. oraz Projekt Wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane przez Pracownię Projektową Atrium Studio Jacek Nowakowski w Poznaniu ul. Za Cytadelą 5. 1.3 W przedmiocie zamówienia należy uwzględnić, pomimo nie przedstawienia przez Zamawiającego przedmiarów, zakup i montaż: tablicy reklamowej o wym. 90 x 70 cm o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej, wykonanej zgodnie z przepisami rozporządzenia 1974/2006 oraz warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku marki Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Priorytet 3 Ochrona i zarządza-nie zasobami środowiska przyrodniczego. - wzór w rozdziale VII SIWZ. Dokładny projekt tablicy informacyjnej zostanie przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy przed terminem zakończenia realizacji zamówienia. 1.4 Wykonawca musi uwzględnić: 1) ogrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy, 2) wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 3) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 4) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 5) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, 6) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 1.5 Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 1.6 Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 1.7 Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 1.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.9 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.10 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 1.11 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.12 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 1.13 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.14 Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacone będzie na podstawie faktur VAT, wystawionych przez Wykonawcę i doręczonych Zamawiającemu, z zastrzeżeniem następujących rozwiązań szczegółowych: a) pierwsza faktura, za zakres robót wykonanych po rozpoczęciu prac i dokonaniu odbioru częściowego bez zastrzeżeń, zostanie wystawiona po wykonaniu minimum 20 % wartości robót określonych na podstawie oferty Wykonawcy, b) następne faktury, za wykonany zakres robót po dokonaniu odbiorów częściowych bez zastrzeżeń, wystawiane będą nie częściej niż jeden raz w miesiącu, łącznie do 80% wartości określonej na podstawie oferty Wykonawcy, c) ostatnia faktura, obejmująca pozostałą część wynagrodzenia Wykonawcy, wystawiona zostanie po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy i dokonaniu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 39.000,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach