Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków oraz wymiana oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na cztery zadania

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
    REGON: 01066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków oraz wymiana oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na cztery zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków oraz wymiana oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na cztery zadania: Zadanie 1 - Docieplenie i remont dachu budynku B i C. Zadanie 2 - Termomodernizacja łączników budynków C-D i D-E Zadanie 3 - Termomodernizacja ścian budynku C. Zadanie 4 - Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Oddziale Dermatologii. 2. Przedmiot zamówienia zadań 1-3 obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku głównego- część B i C oraz łączników komunikacyjnych budynku D w zakresie zgodnym z załączonymi przedmiarami robót, a w szczególności wykonanie w ramach: 1. Robót wstępnych i przygotowawczych. 1.1. Ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy oraz jego zagospodarowania (podłączenie mediów dla potrzeb budowy, urządzenie zaplecza socjalnego, magazynowego itp.). 1.2. Zabezpieczenia robót daszkami ochronnymi -dotyczy budynków B i C oraz wykonanie rusztowań z podestami i balustradami wraz z zabezpieczeniem robót daszkami ochronnymi i osłonami z siatek ochronnych oraz wykonanie instalacji odgromowej na rusztowaniach - dotyczy łączników komunikacyjnych budynku D. 2. Robót podstawowych dotyczących budynków B i C. 2.1. Naprawy kominów, , gzymsów, instalacji odgromowej na budynku B i C oraz naprawy konstrukcji balkonów - tylko w budynku C oraz demontaż balustrad dachowych. 2.2. Docieplenie dachów wg technologii wykonania podanej w projekcie budowlanym. 2.3. Docieplenie ścian budynku C 2.4. Remontu obróbek blacharskich. 3. Robót podstawowych dotyczących łączników budynku D. 3.1. Demontażu istniejącej elewacji szklanej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki. 3.2. Przygotowania podłoża (mycie wodnym agregatem ciśnieniowym, wyrównanie powierzchni i uzupełnienia ubytków zaprawą cementowo-wapienną). 3.3. Docieplenie ścian i ościeży płytami styropianowymi metoda lekko-mokrą, w technologii określonej w projekcie budowlanym. 3.4. Regulacji ustawienia okien. 3.5. Remontu obróbek blacharskich. 3.6. Elewacji budynku. 4. Robót towarzyszących. 4.1. Opaski wokół łączników budynku D z betonowych płyt chodnikowych . 4.2. Opaski z płyt chodnikowych wokół budynku C 4.3. Uporządkowanie i doprowadzenie do poprzedniego stanu użyteczności terenu budowy. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto, sporządzenie dokumentacji powykonawczej budowy z naniesionymi zmianami i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z art. 54 ustawy Prawo budowlane. Warunkiem uznania zakończenia inwestycji i ostatecznego jej rozliczenia jest uzyskanie przez Inwestora pozwolenia na użytkowanie. II. Roboty będą wykonywane na podstawie: 1. Prawomocnego pozwolenia na budowę uzyskanego przez Zamawiającego. 2. Zatwierdzonego projektu budowlanego - Projekt budowlany docieplenia ścian zewnętrznych i dachu budynków ABCD Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 3. Zakres robót zadań 1-3 określony jest w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ III. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami zawartymi w: 1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami. 2. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami. 3. Ustawie Prawo ochrony środowiska i ustawie o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późniejszymi zmianami. 4. Obowiązujących obecnie szczegółowych przepisach prawnych, rozwiązaniach prawno-technicznych, w Polskich Normach oraz wytycznych w zakresie wykonawstwa budowlanego. IV. Wymagania w zakresie wykonywanych robót: 1. Roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 2. Wszystkie sprawy techniczne i administracyjne związane z robotami leżą po stronie Wykonawcy. 3. Rozwiązania budowlane i zastosowanie wyrobów i materiałów Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. 4. Wykonawca zabezpieczy teren robót zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami BHP, p poż i innymi przepisami w zakresie prawa budowlanego. 5. Wykonawca w trakcie realizacji zobowiązany jest do utrzymywania ładu i porządku na budowie oraz w jej otoczeniu, a w szczególności do należytego zbierania, składowania, transportu i zagospodarowania lub utylizacji wszelkich zbędnych materiałów, odpadów oraz śmieci jakie pozostają po prowadzonych pracach budowlanych 6. Wszystkie zadania i prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Prawa Polskiego i Prawa Unii Europejskiej. Wszystkie roboty budowlane i montażowe, oraz inne prace należy wykonać zgodnie z niniejszą specyfikacją i dokumentacją projektową. V. Terminy wykonania zadania Zleceniodawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie do dnia 30.11.2014 r. VI. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie, do dnia odbioru końcowego robót, dokumentacji budowy, składającej się z dziennika budowy oraz z przygotowanych do przekazania Zamawiającemu w oddzielnie spiętym zbiorze dokumentów: 1) kompletnej dokumentacji powykonawczej, 2) protokołów technicznych odbioru robót, 3) atestów, certyfikatów i ew. aprobat technicznych na wbudowane materiały, 4) wymaganych przepisami szczegółowymi protokołów i zaświadczeń z przeprowadzonych przez wykonawcę badań, sprawdzeń oraz prób, 5) powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 6) kart gwarancyjnych dla wbudowanych wyrobów, 7) oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z zatwierdzonym projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, aktualnie obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami (w przypadku zmian oświadczenia kierownika budowy powinno być poświadczenie przez inspektora nadzoru). 8) oświadczenia kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, 9) ze względu na zmiany nie odstępujące w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, wykonawca dołączy kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem technicznym, 10) pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy. Wyżej wymieniony zbiór dokumentów winien być opatrzony szczegółowym wykazem wraz z oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja zawiera komplet dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. V. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego (dział Techniczny), za uprzednim powiadomieniem. Zadania IV Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Oddziale Dermatologii. W pomieszczeniach Oddziału Dermatologii jest 97 szt. lamp jarzeniowymi typu 2*36 W oraz 23 szt lamp typu 2*58W. Należy wymienić oświetlenie na źródła światła typu LED. VI. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. VII. Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie I 21.000,00 zł słownie zł: dwadzieścia jeden tysięcy złotych Zadanie II 7.500,00 zł słownie zł: siedem tysięcy pięćset złotych Zadanie III 23.000,00 zł słownie zł: dwadzieścia trzy tysiące złotych Zadanie IV 4.500,00 zł słownie zł: cztery tysiące pięćset złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO 60 1240 6074 1111 0000 4993 2630 z dopiskiem Wadium - termomodernizacja budynków szpitala Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności ( art.46 ustawy): a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 4a, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy ( rozdział IX pkt. 6 ppkt. A SIWZ), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach