Przetargi.pl
TECHNICZNA OBSŁUGA KONCERTÓW ORGANIZOWANYCH PODCZAS DNI MIASTA BIAŁEGOSTOKU

Białostocki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 15-281 Białystok, ul. Legionowa 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7424823 , fax. 85 7447023
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Ośrodek Kultury
    ul. Legionowa 5 5
    15-281 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 7424823, fax. 85 7447023
    REGON: 00028111100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bok.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TECHNICZNA OBSŁUGA KONCERTÓW ORGANIZOWANYCH PODCZAS DNI MIASTA BIAŁEGOSTOKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Kompleksowa obsługa techniczna koncertu organizowanego z okazji Dni Miasta Białegostoku na Placu Miejskim przed Ratuszem dnia 22 czerwca 2013 roku, zgodnie z poniższymi wymaganiami: NAGŁOŚNIENIE: SYSTEM NAGŁOŚNIENIA WIDOWNI (FOH) Wymagane jest zapewnienie równomiernego nagłośnienia na terenie Rynku Kościuszki w Białymstoku za pomocą wysokiej jakości systemu wyrównanego liniowo. KOLUMNY GŁOŚNIKOWE I. NAGŁOŚNIENIE PLENEROWE, HALE WIDOWISKOWE, AMFITEATRY itp. 1. Wymagany jest min. trójdrożny system nagłośnieniowy oraz minimum trójdrożny, aktywny podział częstotliwości z możliwością korekcji fazowo częstotliwościowej układu. 2. Dopuszczone są wyłącznie duże, wysokiej serii modele zestawów głośnikowych Line Array dedykowane do dużych produkcji, (określane zwykle np. LARGE SCALE, TOURING SERIES itp.). 3. Preferowane systemy dźwiękowe :L acoustics, Martin Audio, Nexo JBL , D&B Audiotechnik, Coda Audio, ElectroVoice, Adamson, EAW, Meyer Audio, Pol audio itp. Nie będą akceptowane kolumny głośnikowe dedykowane dla małych produkcji koncertowych, klubów Wykluczone są tzw. domowe produkcje, bez względu na jakość komponentów znajdujących się w kolumnie głośnikowej, czy wzmacniaczu mocy. 4. Systemy średnio wysokotonowe powinny być bezwzględnie podwieszone. 5. System nagłośnieniowy powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar audytorium, spełniając następujące warunki: powinien być złożony z dwóch gron składających się z minimalnie 12 kolumn głośnikowych Line Array, podwieszonych obok sceny, ukierunkowanych tak, aby zminimalizować ewentualne odbicia dźwięku od ścian budynków, oraz z odpowiedniej ilości kolumn głośnikowych niskotonowych SUB BASS; Musi być to system jednego z uznanych producentów światowych. Łącznie system musi się składać z minimalnie 24 jednakowych kolumn mid hi, basy w ilości co najmniej 16 sztuk zbudowane w oparciu o głośnik min. 18 (lub minimalnie 8 sztuk 2 na 18). 6. Sektor bezpośrednio przy scenie powinien być nagłośniony niezależnie sterowanym, wysokiej jakości systemem kolumn głośnikowych FRONT FILL . KONSOLETA MIKSERSKA FOH 1. Preferowane są konsolety cyfrowe, np. Avid Venue Profile lub Yamaha PM5D M7CL , lub Soundcraft vi6 4,minimum 48 kanałowe, inne konsolety cyfrowe nie będą akceptowane. 2. Konsoleta powinna być usytuowana w odległości ok. 30m, centralnie w osi sceny, na podeście nie wyższym niż 0,5 m , zadaszonym, osłoniętym od wpływu warunków atmosferycznych . WZMACNIACZE MOCY Wyłącznie odpowiednio wysokiej klasy wzmacniacze mocy renomowanych firm, dedykowane dla danej aparatury wykorzystywanej podczas koncertu. SYSTEM ODSŁUCHOWY (MON) KONSOLETY MONITOROWE 1. Preferowane są dwie konsolety cyfrowe, z których pierwsza to jeden z następujących modeli : Yamaha M7cl,PM5D, Soundcraft vi4 na 6, inna konsoleta nie będzie akceptowana; druga również cyfrowa np: Soundcraft vi1 Avid Venue sc48, Midas pro 1 na2, Yamaha ls9, itp. 3. Usytuowanie konsolet odsłuchowych z prawej strony sceny, nie bezpośrednio na scenie tylko na dodatkowym zadaszonym i wysłoniętym podeście przylegającym do sceny, na tej samej wysokości, co scena w sposób umożliwiający realizatorom dźwięku i technikom na kontakt wzrokowy z zespołem (zgodnie ze stage planem). Stanowisko monitorowe powinno być wyposażone w system komunikacji z konsoletą FOH tzw. intercom. KOLUMNY ODSŁUCHOWE Dopuszczalne są wyłącznie wysokiej klasy modele kolumn odsłuchowych przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań. SIDE FILL: ( 2 kpl.) Zestaw pełno pasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny sobwoofer i kolumny szerokopasmowe o mocy co najmniej 2 kW rms, WEDGE: ( min. 8szt) np. L acoustics, Martin Audio, Turbosound , D&B Audiotechnik , JBL, Pol audio itp UWAGA 1. Aparatura nagłośnieniowa łącznie z rozstawieniem mikrofonów, diboxów , linii odsłuchowych (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonymi w terminie późniejszym stage planami i riderami technicznymi zawierającymi szczegółowy spis modeli mikrofonów, diboxów, statywów mikrofonowych, kabli itp powinna być uruchomiona i sprawdzona minimum 1 godzinę przed przyjazdem ekip technicznych wykonawców. 2. System nagłośnieniowy musi być bezwzględnie wolny od brumów i przydźwięków. 3. Instalacja elektryczna musi być bezwzględnie sprawna, sprawdzona na okoliczność zaistnienia niebezpieczeństwa porażenia prądem elektrycznym, zaopatrzona w ważne atesty. 4. Wszystkie gniazdka sieciowe udostępnione na scenie powinny być zaopatrzone w bolec uziemiający. Ww sprzęt powinien posiadać stosowne atesty. OŚWIETLENIE KONSOLETA OŚWIETLENIOWA: Chamsys MagicQ wyłącznie RUCHOME GŁOWY: MARTIN MAC 700 (PROFIL) lub równoważne 12 szt. CLAY PAKY SHARPY (WYŁĄCZNIE) 12szt. CLAY PAKY ALPHA BEAM 300 (WYŁACZNIE) 8szt. ROBE ROBIN 600 lub JB VARY LED A7 lub DTS NICK NRG 1201 8szt. LAMPY typu JARAG5 8szt. STROBOSKOP ATOMIC 3000 10szt. BLINDERY 4 LITE BLINDER 10szt. MASZYNY DO DYMU WYTWORNICA DYMU TYPU ZR 33 2szt. WYTWORNICA DYMU TYPU UNIQUE HAZER 2szt. WENTYLATORY 4 szt. Wszystkie urządzenia muszą być w 100 procentach sprawne i posiadać zgodność kolorów, gobo, iris, zoom, prism, pan, tilt, mode itp. na osobnym adresie dmx. Konsoleta musi być sprawna z działającymi suwakami, encoderami, ekrany skalibrowane, działające. Konsoleta musi posiadać sprawny port USB. Jakiekolwiek zmiany dotyczące oświetlenia muszą być bezwzględnie skonsultowane i zaakceptowane przez realizatora światła. MULTIMEDIA telebim led typu zewnętrznego ; wymiar nie mniejszy niż 15m2 ( panorama w układzie 16 na9), np. minimalnie 5 na3m, preferowane 6na3m; jasność powyżej 6.000 cd m2; piksel virtualny nie większy niż 8mm; piksel w układzie 2RGB lub SMD; konstrukcja aluminiowa umożliwiająca podwieszenie ekranu w taki sposób, że dół ekranu będzie zawieszony na wysokości nie mniejszej niż 2m od ziemi; 3 kamery HD o dużej jasności, dwie na statywach i jedna na kranie kamerowym. Jedna kamera musi być wyposażona w system bezprzewodowego przesyłu sygnału video. mikser video z dwoma wejściami skalowanymi VGA; realizacja: 3 kamerzystów i realizator video; SCENA Scena o wymiarach podestu 10na12m, wysokości 1,5 m składająca się z równych i stabilnych podestów, całkowicie zadaszona, oparta na grubej (0,45m) konstrukcji quadro. Wysokość okna sceny minimalnie powinna wynosić 6m. Scena powinna być wyposażona w dwie dodatkowe podwieszane kratownice do zamontowania urządzeń oświetleniowych, wysłonięte czarnym materiałem usytuowanie i sposób podwieszenia według rideru technicznego oświetlenia wykonawców dostarczonego w terminie późniejszym. Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont, w czarnym kolorze muszą być szczelne ( gęsta siatka lub lekki, gęsty materiał) podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody woda nie może się dostawać na scenę bokami oraz tyłem sceny. Scena musi posiadać barierki zabezpieczające boki oraz tył sceny. Na scenę powinny prowadzić dobrze oświetlone , stabilne schody posiadające poręcze z prawej i lewej strony. Obok sceny powinien być zbudowany trap umożliwiający w czasie rozładunku i załadunku wtoczenie sprzętu na scenę i ze sceny. Scena musi być wyposażona w dwa podesty o rozmiarach 2m na 3m, i 2m na 2m, posiadające możliwość sprawnego przesuwania - wyposażone w koła, każde z blokadą , o wysokości 0,2m. Z prawej strony sceny musi być usytuowane profesjonalnie zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe. Podest realizatorki monitorowej powinien przylegać do podestu sceny, musi mieć taką samą wysokość, co podest sceny. W odległości ok. 30m , centralnie w osi sceny, powinien znajdować się profesjonalnie zadaszony i osłonięty z trzech stron podest dla konsolety audio frontowej, o wysokości podestu nie większej niż 0,5m, oraz drugi, dla konsolety oświetleniowej, również zadaszony i osłonięty z trzech stron, o wysokości minimalnej podestu 0,8 m. Wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomocą barierek ochronnych, łącznie ok. 450mb barierek, z czego 50m barierek typu ciężkiego (przód estrady i początek korytarza dla akustyków). Wygrodzenie zgodne z dostarczonym po podpisaniu umowy planem imprezy masowej: estrada z zapleczem, teren imprezy masowej z wejściami dla publiczności, korytarz techniczny o szerokości 1m z estrady do namiotu akustyków. Ww sprzęt musi posiadać stosowne atesty. Uwaga: Rider techniczny zostanie przedstawiony po wyborze oferty najkorzystniejszej 1.2. Montaż sceny oraz umiejscowienie ekranu LED w świetle sceny wraz z obsługą techniczną koncertu organizowanego z okazji Dni Miasta Białegostoku w Parku Planty dnia 23 czerwca 2013 roku, zgodnie z poniższymi wymaganiami: MULTIMEDIA telebim led typu zewnętrznego ; wymiar nie mniejszy niż 15m2 ( panorama w układzie 16:9), np. minimalnie 5na 3m, preferowane 6na3m; jasność powyżej 6.000 cd m2; piksel virtualny nie większy niż 8mm; piksel w układzie 2RGB lub SMD; konstrukcja aluminiowa umożliwiająca podwieszenie ekranu w taki sposób, że dół ekranu będzie zawieszony na wysokości nie mniejszej niż 2m od ziemi; 3 kamery HD o dużej jasności, dwie na statywach i jedna na kranie kamerowym. Jedna kamera musi być wyposażona w system bezprzewodowego przesyłu sygnału video. mikser video z dwoma wejściami skalowanymi VGA; realizacja: 3 kamerzystów i realizator video; DOSTARCZENIE MONTAŻ I DEMONTAŻ ZADASZONEJ ESTRADY Scena o wymiarach podestu 10na12m, wysokości 0,8 do1 m składająca się z równych i stabilnych podestów, całkowicie zadaszona, oparta na grubej (0,45m) konstrukcji quadro. Wysokość okna sceny minimalnie powinna wynosić 6m. Scena powinna mieć możliwość podwieszenia nagłośnienia na przedłużeniu przednich trawersów konstrukcji zadaszenia sceny, po dwa punkty z każdej strony. Punkty podwieszenia w odległości nie mniejszej niż 1m od słupów nośnych. Prześwit pomiędzy podwójnymi słupami nie mniejszy, niż 2,5m. W tym przypadku montaż sceny musi zakończyć się bezwzględnie do godz. 8.00. Jeśli nie ma możliwości podwieszenia nagłośnienia do sceny dopuszcza się postawienie dwóch oddzielnych , stabilnych i wypoziomowanych wież zbudowanych z konstrukcji typu layher , o wysokości nie mniejszej, niż 8m i szerokości jednej klatki konstrukcji ok. 2,5m. Usytuowanie wież wysunięte o 1 do1,5m przed front sceny, odsunięte o ok. 2m z lewego i prawego boku sceny. Obydwie wieże powinny być zwieńczone stabilnie umocowaną, ułożoną w linii frontu sceny atestowaną belką o udźwigu 1000 kg w każdej klatce. Przed wieżami, na poziomie 0 m powinny znajdować się wypoziomowane i stabilne podesty o wymiarach min. 2,5 na 1m, dla umieszczenia na nich niskotonowych kolumn głośnikowych. W tym przypadku montaż sceny musi zakończyć się bezwzględnie do godz. 10.00. Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont, w czarnym kolorze muszą być szczelne ( gęsta siatka lub lekki, gęsty materiał) podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody woda nie może się dostawać na scenę bokami oraz tyłem sceny. Scena musi posiadać barierki zabezpieczające boki oraz tył sceny. Na scenę powinny prowadzić z dwóch stron szerokie, dobrze oświetlone , stabilne schody posiadające poręcze z prawej i lewej strony. Scena musi być wyposażona w dodatkowy podest o rozmiarach 12m na 3m. Usytuowanie i wysokość podestu zostanie podana w późniejszym terminie wg rideru technicznego artysty. Z prawej strony sceny musi być usytuowane profesjonalnie zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe. Podest realizatorki monitorowej powinien przylegać do podestu sceny, musi mieć taką samą wysokość, co podest sceny. Min wymiary reżyserki to 4 na 3m. W odległości ok. 25 m , centralnie w osi sceny, powinien znajdować się profesjonalnie zadaszony i osłonięty z trzech stron podest dla konsolety audio frontowej, wymiarach min. 4 na 3m, wysokość podestu 0,3 do 0,5m. Wygrodzenie terenu imprezy za pomocą barierek ochronnych, łącznie ok. 450mb barierek, z czego 50m barierek typu ciężkiego (przód estrady i początek korytarza dla akustyków). W w sprzęt musi posiadać stosowne atesty. 2. Podane nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923700005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. w Białymstoku, nr PKO S.A., nr 37 1240 5211 1111 0010 3558 4150, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w Białostockim Ośrodku Kultury w Białymstoku ul. Legionowa 5, pok. 17. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bok.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach