Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 613 46 19, 623 36 98 , fax. 22 623 36 93
- Data zamieszczenia: 2015-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Czerniakowska 16 16
00-701 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 613 46 19, 623 36 98, fax. 22 623 36 93
REGON: 00001804600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TA/ZP-17/2015 zaprojektowanie i wykonanie stanowiska do projekcji audiowizualnych przy wyświetlaniu obrazów 2D i 3D - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, przygotowanie i przedstawienie prezentacji, dostawa fabrycznie nowych elementów i wykonanie z ich wykorzystaniem stanowiska do projekcji audiowizualnych przy wyświetlaniu obrazów 2D i 3D, w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a następnie jego instalację, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania w budynku laboratoryjnym pod nazwą Centrum Badań i Rozwoju Technik Bezpieczeństwa Procesów Pracy i Środowiska (TECH-SAFE-BIO) CIOP-PIB przy ul. Czerniakowskiej 16 w Warszawie. Postępowanie będzie przebiegało dwuetapowo: I etap postępowania obejmować będzie: 1) zaprojektowanie Stanowiska zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym: a) ustalenie modelu, producenta oraz liczby projektorów 2D, ustalenie rozmieszczenia urządzeń wyświetlających, b) ustalenie modeli, producentów projektorów 3D, ustalenie rozmieszczenia urządzeń wyświetlających, c) ustalenie modelu, producenta nagłośnienia dla pomieszczenia 247, ustalenie rozmieszczenia nagłośnienia, d) zaprojektowanie konstrukcji wsporczej podwieszonej do sufitu pomieszczenia 247, służącej do zamocowania: projektorów 2D, projektorów 3D, nagłośnienia, opraw oświetleniowych, kamer do podglądu, 2) przedstawienie projektu Stanowiska w formie prezentacji elektronicznej. II etap postępowania obejmować będzie dostawę fabrycznie nowych elementów i wykonanie z ich wykorzystaniem Stanowiska, a następnie jego instalację, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak np. instrukcja obsługi, gwarancja, deklaracja zgodności z wszystkimi niezbędnymi dyrektywami (np. CE) i normami oraz nośniki z oprogramowaniem. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu o lepszych parametrach), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Uwaga: Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do celów komercyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 513100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciop.pl - BIP - zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie - ZP/INW/16/15
Dodano: 2015-08-25 - Modernizacja zestawów mikrofonów bezprzewodowych polegająca na przestrojeniu nadajników i odbiorników
Dodano: 2014-11-20 - Wykonanie telewizyjnego systemu monitoringu ulicznego dla miasta Chorzele
Dodano: 2014-06-06 - Wykonanie usługi systemu nagłośnienia wraz z dostawą instalacji, uruchomieniem oraz wykonaniem pomiarów akustycznych do budynku Oranżerii Muzeum Romantyzmu w Opinogórze realizowanej w ramach projektu pn.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej północnego Mazowsza - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno-kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI działanie 6.2
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego, zakup sprzętu IT, do siedziby Muzeum Historii Żydów Polskich, postępowanie nr MHZP/29/2013.
Dodano: 2013-11-14 - Wynajem, montaż i demontaż sprzętu audio-video w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich
Dodano: 2013-04-05 - Budowa systemu monitoringu wizyjnego w mieście Chorzele
Dodano: 2012-11-22 - Dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń monitoringu w siedzibie Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie - ZP-INW-49-12
Dodano: 2012-09-27 - Dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej IP HD na terenie Ośrodka Reprezentacyjnego MON (etap II). Nr postępowania 4/POIN/2012.
Dodano: 2012-08-03 - dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia elementów systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku Sądu Rejonowego w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14, 05-500 Piaseczno
Dodano: 2012-07-26