Przetargi.pl
Szkolenie w ramach projektu Lepsze perspektywy realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Obsługa programu AUTO CAD - wersja podstawowa

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Rzeźnicza 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2661387, 2663424, 26636369 , fax. 032 2663635 w. 420, 508
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
    ul. Rzeźnicza 12 12
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2661387, 2663424, 26636369, fax. 032 2663635 w. 420, 508
    REGON: 27671436900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie w ramach projektu Lepsze perspektywy realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Obsługa programu AUTO CAD - wersja podstawowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Program szkolenia zakłada teoretyczne i praktyczne szkolenie grupy bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w terminie do 15.12.2009 r. Ogólna liczba osób do przeszkolenia 20. Bezrobotni odbędą szkolenia w różnych terminach w grupach 10 osobowych. Osoby zakwalifikowane na szkolenie będą posiadać wykształcenie minimum średnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Ogólne warunki udziału w postępowaniu 1.1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 1.1.2 Szkolenie winno być przeprowadzone na terenie miasta Sosnowca lub gmin ościennych. W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Sosnowca, Wykonawca winien uwzględnić koszty dojazdu w cenie szkolenia i wykazać je na Formularzu cenowym, przy czym łączny dojazd nie może przekraczać 3 godzin. 1.1.3 W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki opisane w punkcie 2.1. ppkt a i d każdy z partnerów musi wykazać odrębnie. 1.2 Warunki szczegółowe Potencjał ekonomiczno-finansowy a) Wykonawca musi wykazać posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w kwocie co najmniej 10.000 PLN lub zdolność kredytową na kwotę 10.000 PLN b) Potencjał ekonomiczno finansowy Wykonawców składających wspólna ofertę: - warunki określone w punkcie a musi spełniać co najmniej jeden partner. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - szkolenia pt Obsługa programu AUTO CAD - wersja podstawowa wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przynajmniej jedna osoba spośród szkolących winna posiadać doświadczenie w pracy pedagogiczno - dydaktycznej w nauczaniu, prowadzeniu zajęć grupowych potwierdzone uprawnieniami pedagogicznymi. Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej jedną osobę z wykształceniem wyższym, co najmniej 5 letnim stażem pracy. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osoby z wykształceniem minimum średnim, i co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym. Wykonawca, który wykaże, że będzie dysponował takimi osobami musi posiadać pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie jest potrzebne tylko wtedy, jeżeli oferenta (wykonawcę) i wykładowcę nie wiąże jeszcze żaden stosunek prawny obligujący wykładowcę do prowadzenia szkolenia - wówczas potrzebne jest zobowiązanie wykładowcy do realizowania umowy, lub takie zobowiązanie powinien złożyć podmiot ( np. pracodawca wykładowcy ) dysponujący wykładowcą. b) Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę: warunek określony w punkcie a musi być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Potencjał techniczny a) Wykonawca musi posiadać: status ATC bazę szkoleniową z odpowiednimi pomieszczeniami wraz z zapleczem do przeprowadzenia szkolenia dla osób dorosłych tj. posiadających odpowiednie warunki sanitarne bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe narzędzia i urządzenia, a także aktualne oprogramowania i pomoce dydaktyczne niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca, który wykaże, że będzie dysponował takimi narzędziami i urządzeniami musi posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. b) Potencjał techniczny wykonawców składających wspólną ofertę: - warunek określony w punkcie a musi być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Doświadczenie zawodowe a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej jedno szkolenie, porównywalne tematycznie z przedmiotem niniejszego zamówienia. b) Doświadczenie zawodowe wykonawców składających wspólną ofertę: - warunek określony w punkcie a musi być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Rejestr instytucji szkoleniowych Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualnie obowiązujące zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, który prowadzony jest przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy; Zaangażowanie instytucji szkoleniowej Wykonawca musi wykazać w jaki sposób angażuje się w pozyskiwanie miejsc dla przeszkolonych osób. Sposób sprawdzenia efektów szkolenia Wykonawca musi wykazać w jaki sposób dokona sprawdzenia efektów szkolenia. Nadzór wewnętrzny Wykonawca winien wskazać sposób sprawowania nadzoru przy realizowanym szkoleniu. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia do realizacji podwykonawcom. 1.3 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których zamawiający żądał na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą c) Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie pkt. 1.3 d w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. d) Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny tylko w niżej wymieniony sposób: 1) w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar: a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową, b) jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten zapis ceny jednostkowej, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny; 2) w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia: a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części zamówienia, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za części zamówienia, b) jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny, c) jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie; 3) w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część ( cena ryczałtowa): a) przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia, b) jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie, c) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych, przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 2.1 Dokumenty wymagane: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby albo zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) z wykorzystaniem wzoru f) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem g) aktualnie obowiązujące zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, który prowadzony jest przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy h) program szkolenia zgodnie z punktem III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru i) dokument potwierdzający zaangażowanie instytucji szkoleniowej z wykorzystaniem wzoru 2.2 Dokumenty wymagane w przypadku Wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3 ppkt. a, c, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunki szczegółowe), wykonawca składa następujące dokumenty określające: a) Potencjał kadrowy tj. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z wykorzystaniem wzoru Jeśli w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy przedłożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) Potencjał techniczny tj. wykaz bazy szkoleniowej oraz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, a także aktualnej komercyjnej wersji oprogramowania AUTO CAD i pomocy dydaktycznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z wykorzystaniem wzoru Jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował należy przedłożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń. c) Doświadczenie zawodowe tj. wykaz wykonanych szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykaz (zawierający co najmniej jedno szkolenie porównywalne tematycznie z przedmiotem niniejszego zamówienia) należy sporządzić wg wzoru Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie każdej usługi szkoleniowej. Zamawiający preferuje listy referencyjne, a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług(np.: oświadczenie). 2.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w kwocie co najmniej 10.000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 10.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; 2.5 Formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru, 2.6 Formularz cenowy, z wykorzystaniem wzoru 2.7 Uzupełniony wzór umowy wraz z załącznikami z wykorzystaniem wzoru

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: LICZBA GODZIN SZKOLENIA TEORETYCZNEGO PRZYPADAJĄCA NA JEDNEGO UCZESTNIKA
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach