Przetargi.pl
Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Pocztowa 31 - termomodernizacja i modernizacja budynku.

Szkoła Podstawowa nr 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Pocztowa 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2319115 , fax. 032 2319115
  • Data zamieszczenia: 2016-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 11
    ul. Pocztowa 31 31
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2319115, fax. 032 2319115
    REGON: 00072147800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Pocztowa 31 - termomodernizacja i modernizacja budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: a) termomodernizacja i modernizacja budynku szkoły: W ramach termomodernizacji budynku zostanie wykonane: - docieplenie dachu w ramach połaci dachowej wraz z podkonstrukcją drewnianą (łaty 4x10cm.) montowaną poprzecznie do krokwi w odstępach około 1m.( roboty powiązane - remont dachu szkoły w ramach odrębnego opracowania Remont dachu szkoły), - docieplenie fragmentów dachu nad szkołą - żelbetowych stropodachów nad klatkami schodowymi wełną mineralną 20 cm., - docieplenie dachu nad zapleczem sali gimnastycznej - budynek szkoły, - demontaż istniejących elementów na elewacji zgodnie z zestawieniem wraz ze skuciem istniejących podokienników i likwidacją parapetów, - renowacja płaskorzeźby na północnej elewacji nad wejściem, - wymiana drzwi wejściowych i drzwi wiatrołapu w tym renowacja jednej sztuki drzwi wejściowych drewnianych - wejście główne od strony północnej elewacji, likwidacja naświetla nad wejściem do szatni , nowe okna w strefie wejścia do szatni i piwnicy w przedszkolu ( pokazanie zmian do projektu Wielobranżowy remont pomieszczeń na potrzeby grupy przedszkolnej......), - renowacja gzymsów, - remont wszystkich stref wejściowych do budynku - schody, podesty, zadaszenia, murki i częściowo ściany, - docieplenie ścian szkoły i przedszkola gr. docieplenia 15 i 20 cm wraz z wykonaniem podokienników z kształtek styropianowych, montażem parapetów i montażem wszelkich podkonstrukcji i elementów podtynkowych także instalacyjnych, montaż elementów wentylacji pomieszczeń dotychczas niezwentylowanych w ramach poprzednich opracowań(pokazanie zmian do projektu Wielobranżowy remont pomieszczeń na potrzeby grupy przedszkolnej......), - docieplenie ścian piwnic - grubość 12 cm. i 5 cm. - wraz z izolacją przeciwwilgociową oraz odtworzeniem drenażu opaskowego ( pokazanie zmian do projektu Wielobranżowy remont pomieszczeń na potrzeby grupy przedszkolnej......), - montaż częściowo istniejących, a częściowo wymienionych na nowe i nowych elementów na elewacji zgodnie z zestawieniem (w tym prace instalacyjne elektryczne - nowe lampy oświetleniowe, wymiana pionowej instalacji odgromowej), - prace instalacyjne sanitarne: regulacja instalacji c.o. i węzła cieplnego, wymiana grzejników, itp. b) przebudowa części budynku szkoły (dobudówki), w której mieszczą się oddziały przedszkolne - realizacja część robót ujętych w zatwierdzonym projekcie budowlanym w szczególności: - remont i przebudowa klatki schodowej, - wykonanie podziału budynku na odrębne strefy pożarowe (budowa ściany oddzielenia pożarowego), - budowa instalacji hydrantowej wraz układem hydroforowym, - budowa/montaż klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach, - budowa/montaż oświetlenia awaryjnego, - dostosowanie pomieszczeń w piwnicy dla potrzeb hydroforni oraz pomieszczenia przyłącza wodnego, - inne niezbędne roboty towarzyszące budowlane oraz instalacyjne c) wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 5000 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - wykona wyniesienie , wniesienie mebli, sprzętu, wyposażenia, itp., - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu, wyposażenia, itp., - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., w tym koszty operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona postanowienia decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, - wykona wydruki dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 13 i 14 do SIWZ - z uwagi na przypadający od 1 marca do 15 października okres ochronny miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy Wykonawca jest zobowiązany: przed rozpoczęciem prac - do wykonania na własny koszt i przedstawienia Zamawiającemu opinii ornitologicznej i chiropterologicznej sporządzonej przez uprawnione do wykonywania tego typu opinii osoby, do zapewnienia na własny koszt podczas realizacji przedmiotu zamówienia nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego, do uzyskania-w przypadku wystąpienia w obiekcie miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy-odpowiedniej zgody na odstępstwo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska od przepisów zawartych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody - t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 627 z pózn. zm. (decyzji derogacyjnej), do prowadzenia prac pod nadzorem ornitologicznym i chiropterologicznym i pokryje koszty tego nadzoru. - dla przedmiotowego zadania Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wymagań WFOSiGW dla zadań dofinansowywanych (jak np. umieszczenie tablicy informacyjnej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowę - załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robot budowlanych. c) Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. d) Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe Wykonawca będzie wykonywać na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych; roboty wewnątrz budynku wykona w miesiącach lipiec- sierpień; nie będzie prowadzić robót wewnątrz budynku po godzinach pracy jednostki i w dni wolne od pracy jednostki; odstępstwo od tych zasad jest możliwe po przeprowadzeniu uzgodnień z Zamawiającym e) Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg wzoru załączonego do SIWZ. f) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku: od godziny 7.00 do godziny 20.00. g) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy oraz w innych godzinach jak wyżej wymaga zgody zamawiającego h) w okresie roku szkolnego głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 13.00 i) Roboty budowlane podlegające dofinansowaniu (roboty dociepleniowe, instalacje c.o., remont dachu, remont stref wejściowych Wykonawca wykona do 30.09.2016r. j) termin zakończenia zadania i podpisania protokółu odbioru końcowego oraz przekazania do użytkowania nie może przekroczyć daty 31.10.2016r. Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy),, 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 04 1050 1230 1000 0024 2090 3219 , 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w sekretariacie Zamawiającego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach