Przetargi.pl
System monitoringu (CCTV) z systemem integrującym do zarządzania bezpieczeństwem w budynku CEUE Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2014-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System monitoringu (CCTV) z systemem integrującym do zarządzania bezpieczeństwem w budynku CEUE Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń dla systemu monitoringu (CCTV) wraz z oprogramowaniem oraz komponentów (w tym oprogramowania) dla systemu integrującego do zarządzania bezpieczeństwem obiektów z pozycji jednego wspólnego interfejsu dopasowanego do potrzeb operatorów systemu (zwanych dalej >>asortymentem<<) zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznikiem nr 8 do SIWZ) i specyfikacją techniczno - cenową (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z jego dostarczeniem na miejsce wskazane w siedzibie Zamawiającego, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem wskazanych przedstawicieli Zamawiającego. Instalowany system integrujący należy odpowiednio skonfigurować i zintegrować z istniejącymi systemami kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, nagłośnieniowym i ostrzegawczym oraz z będącym również przedmiotem tego zamówienia systemem CCTV, tak aby uzyskać pełny dostęp do możliwych funkcjonalności.2.Oferowany sprzęt wchodzący w skład asortymentu musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony.3.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).4.Inne wymagania: 4.1.Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy urządzeń wchodzących w jego skład. 4.2. Dostarczony asortyment musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.4.3.Dostarczone urządzenia wchodzące w skład asortymentu, a przeznaczone do zasilania z sieci energetycznej muszą być wyposażone w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie ich do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.4.4.Do każdego urządzenia wchodzącego w skład asortymentu należy dołączyć komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej.4.5. Dostarczone oprogramowanie musi być w wersji polsko lub angielskojęzycznej 5. Wszystkie nazwy własne produktów albo oznaczenia producenta wskazane w SIWZ i jej załącznikach (np. specyfikacji techniczno - cenowej) zostały użyte jedynie przykładowo. Wykonawca może oferować w każdym takim przypadku asortyment równoważny, tj. o nie gorszych parametrach aniżeli posiadane przez asortyment wskazany przykładowo w SIWZ. Zamawiający dopuszcza bowiem możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany asortyment wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji techniczno - cenowej (załącznik nr 5 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.6.Zamawiający oświadcza, że wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiany komputer oraz monitory (pkt 14-16 tabeli specyfikacji technicznej) są przeznaczone dla placówki oświatowej, co pozwoli na zastosowanie stawki zero procent VAT. W związku z powyższym Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji dostawy komputerowej jednostki centralnej i monitorów zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z 2004 r. z późniejszymi zmianami). W ofercie należy jednak zawrzeć stawkę podatku VAT zgodnie z ogólnymi zasadami.7.Zamówienie będzie finansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.8. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w całości w przypadku nie przyznania mu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, a które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322340002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 27 listopada 2014 r., godz. 08:00 - w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 3.Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty.4.Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46. pzp.6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;Wykonawca, na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas naprawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach