Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 10-747 Olsztyn, ul. Tuwima 10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5234692 , fax. 089 5234693
- Data zamieszczenia: 2012-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk
ul. Tuwima 10 10
10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5234692, fax. 089 5234693
REGON: 00128934000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi wykonywania zadań kierownika projektu - Dr Inno 3. Studia doktoranckie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wykonywania obowiązków kierownika projektu na rzecz Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie w projekcie pt. Dr Inno 3. Studia doktoranckie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r., polegającej w szczególności na: 1) zarządzaniu Zespołem Projektowym; 2) sprawowaniu nadzoru nad procesem monitoringu i ewaluacji projektu; 3) zatwierdzaniu wydatków oraz sporządzaniu wniosków o płatność i sprawozdań okresowych; 4) sprawowaniu nadzoru nad poprawnością i kwalifikowalnością kosztów projektowych, udzielanie informacji organom kontrolnym; 5) opracowaniu regulaminu przyznawania stypendiów przez Zespół Projektowy i zarządzanie procesem rekrutacji w projekcie 6) przygotowaniem wzoru sprawozdania z postępów badań realizowanych w ramach prac doktorskich; 7) kierowaniem współpracą z promotorami lub opiekunami naukowymi w zakresie realizacji założeń prac doktoranckich, przeprowadzając ocenę merytoryczną i naukową z postępów realizacji pracy badawczej zawartą w sprawozdaniach okresowych i końcowych; 8) przydzielaniu wniosków do oceny ekspertom zewnętrznym/ członkom Komisji Stypendialnej w taki sposób, aby dziedziny nauki/dyscypliny naukowe ekspertów były tożsame lub możliwie bliskie z dziedzinami nauki, w ramach których realizowane będą prace badawcze w ocenianych przez nich wnioskach; 9) podejmowaniu decyzji o skreśleniu z listy uczestników projektu, wstrzymaniu wypłat stypendiów w przypadku braku znaczących odstępstw w realizacji prac badawczych lub innych okoliczności określonych w regulaminie przyznawania stypendiów; 10) przyjmowanie wyjaśnień od uczestników projektu i rozstrzyganie problemów, w przypadku stwierdzenia niejasności lub braku informacji w sprawozdaniu na temat realizacji założeń określonych we wniosku; 11) przygotowaniu uzasadnienia merytorycznego listy rankingowej do zaopiniowania Regionalnemu Komitetowi Sterującemu ds. Regionalnej Strategii Innowacyjności (RKS ds. RSI). 2. Zadania o których mowa powyżej będą świadczone nieprzerwanie przez cały okres realizacji projektu na podstawie ewidencji faktycznie przepracowanych godzin (maksymalnie 35 godzin w miesiącu). Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy usługach zarządzania projektem; 2) świadczenia usług w oparciu o obowiązujące przepisy prawa; 3) poszanowania praw pracowniczych; 4) stosowania się do reguł i standardów obowiązujących u Zamawiającego; 5) przestrzegania norm dotyczących ochrony danych osobowych i informacji niejawnych; 6) udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na wezwanie Zamawiającego; 7) Zamawiający wymaga, aby co najmniej 15 % w skali miesiąca szacowanego czasu wykonywania usługi, była ona realizowana w siedzibie beneficjenta, a w razie konieczności - Wykonawca stawi się w miejscu realizacji zadań projektu w ciągu maksymalnie 4 godzin od momentu otrzymania wezwania od Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany będzie dojeżdżać do siedziby Zamawiającego i w razie konieczności do instytucji dofinansowującej we własnym zakresie i na własny koszt. 9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletne przygotowanie dokumentacji projektowej, w tym w szczególności wniosków o płatność i sprawozdań okresowych oraz jej terminowe złożenie w odpowiedniej instytucji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.olsztyn.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług polegających na koordynacji, zarządzaniu i obsłudze oraz monitorowaniu programu pn. Ponadlokalny program rewitalizacji sieci miast Cittaslow Województwa Warmińsko - Mazurskiego realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2016-06-02 - pełnienie funkcji koordynatora III etapu projektu pn. Droga do bezpiecznej służby w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-07-01 - WYBÓR CZŁONKA ZESPOŁU ZARZĄDZAJĄCEGO DO REALIZACJI PROJEKTU PN. LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ
Dodano: 2015-05-05 - WYBÓR CZŁONKA ZESPOŁU ZARZĄDZAJĄCEGO DO REALIZACJI PROJEKTU PN. LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ
Dodano: 2015-03-25 - Usługa pełnienia funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.4.14
Dodano: 2014-06-05 - Usługa pełnienia funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.2.14.
Dodano: 2014-05-16 - Usługa zarządzania projektem pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.1.14.
Dodano: 2014-03-20 - Wybór Zespołu Zarządzającego do realizacji Projektu PN. Lepsza Przyszłość
Dodano: 2014-02-05 - Przetarg na wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Projektu w projekcie Dobrze mieć zawód
Dodano: 2014-01-21 - Pełnienie obowiązków koordynatora projektu pn.: COOL - ciekawi, otwarci, odważni licealiści
Dodano: 2013-12-23