Telewizja Polska S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 00-999 Warszawa, J.P. Woronicza 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A.
J.P. Woronicza 17
00-999 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 01041897300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi wsparcia technicznego platformy do wykrywania i zarządzania podatnościami i ryzykiem teleinformatycznym w okresie 36 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego platformy do wykrywania i zarządzania podatnościami i ryzykiem teleinformatycznym w okresie 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ – zwanych dalej „Wzorem umowy”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07 - Utrzymanie Systemu Telemetrycznego.
Dodano: 2024-01-11 - Usługa zapewnienia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń HUAWEI
Dodano: 2023-11-22 - Usługa utrzymania SOLM
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu i oprogramowania dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-09-26 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego i utrzymania ciągłości działania systemu Kliper przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2023-09-14