Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. C. Skłodowskiej 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8462651 w. 120
  • Data zamieszczenia: 2015-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
    ul. M. C. Skłodowskiej 1a 1a
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 8462651 w. 120
    REGON: 00056329800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie z podziałem na części. 1.Zakres świadczonych usług obejmować będzie utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, wymienionych w Załączniku nr 1- Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ w zakresie: pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz Ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz.U.z 2015r. poz.876) jak również bieżących napraw i prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. 2.Wykonawca oświadcza, że : - dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi; - posiada odpowiednie instrukcje serwisowe wyrobu oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności serwisowych; - posiada odpowiednie kwalifikacje lub zatrudnia osoby z tymi kwalifikacjami oraz doświadczeniem zawodowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, 2)konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń, 3)przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, 4)prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, 5)prowadzenie kart naprawy urządzeń, 6)okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), 7)wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy. 4.SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - Konserwacji i przeglądom podlegają urządzenia i aparatura medyczna wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ. - Okresowe przeglądy techniczne będą wykonywane z częstotliwością określoną w Załączniku nr 1 - Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ i w terminach ustalonych przez Zamawiającego - Dział Techniczno - Gospodarczy w porozumieniu z Wykonawcą wynikających z właściwości danego sprzętu aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą jak również wynikających z zaleceń producenta i w obecności pracownika Działu Techniczno-Gospodarczego. -Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego. - Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi, posiadającymi stosowne kwalifikacje lub autoryzacje, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami z zachowaniem przepisów BHP i P POŻ . - Czynności przeglądowo - konserwacyjne sprzętu i aparatury medycznej obejmują w szczególności: 1) sprawdzenie prawidłowości działania 2) wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, filtry powietrza, uszczelki, zawory, zużyte akumulatory - baterie, bezpieczniki, żarówki, promienniki, siłowniki, sprężyny, czujniki, grzałki, elektrody itp. Wynikających z normalnego użytkowania sprzętu; 3) określenie czy sprzęt może być dopuszczony do użytkowania; 4) wskazanie zakresu niezbędnych czynności w celu dopuszczenia sprzętu i aparatury medycznej do dalszej eksploatacji; 5)sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń (w tym mycie chemiczne wywoływarek RTG) 6)sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego; 7)ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 8)ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego; 9)w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT. - Każdą czynność przeglądowo- konserwacyjną oraz sprawdzenie sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzone w karcie pracy i wpisane przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia tj.wprowadzenie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie dopuszczeniu sprzętu medycznego do dalszego użytkowania. - W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. -Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia przeglądu technicznego lub naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej lub pisemnie drogą e-mail, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. - Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia wynosi 48 godzin (w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. - Usunięcie usterek zostanie dokonane w przypadku dostępności części zamiennych w terminie 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 10 dni roboczych od otrzymania akceptacji kosztu naprawy. -Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez ich producenta. 5.Zamówienie obejmuje 121 Części (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części lub na całość zamówienia) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części zamówienia Część Nr 1 Negatoskopy Część Nr 2 Sprzęt endoskopowo - laparoskopowy STORZ Część Nr 3 Ssaki Część Nr 4 Myjka ultradźwiękowa Część Nr 5 Pompy Infuzyjne firmy KWAPISZ Część Nr 6 Ssaki elektryczne Część Nr 7 Koncentratory tlenu Część Nr 8 Aparat do znieczulenia ogólnego Część Nr 9 Mammograf Część Nr 10 Aparat do znieczulenia ogólnego Część Nr 11 Mikroskopy Część Nr 12 - Aparatura endoskopowa firmy PENTAX Część Nr 13 - Lampy operacyjne i zabiegowe Część Nr 14 - Aparatura laboratoryjna Część Nr 15 - Aparatura laboratoryjna Część Nr 16 - Wirówki laboratoryjne Część Nr 17 - Mikroskopy laboratoryjne Część Nr 18 - Cieplarki Część Nr 19 - Aparatura do zabiegów chirurgicznych Część Nr 20 - Pompy infuzyjne Część Nr 21 - Urządzenia do sterylizacji Część Nr 22 - Aparaty EKG Część Nr 23 - Kardiomonitory Część Nr 24 - Inkubator Część Nr 25 - Wywoływarka automatyczna Część Nr 26- Aparatura do fizykoterapii Część Nr 27- Lampy zabiegowe Część Nr 28 -Inhalatory Część Nr 29 - Stanowisko do pielęgnacji noworodka Część Nr 30 - Aparat do masażu uciskowego Część Nr 31 - Aparatura do fizykoterapii Część Nr 32 - Kardiostymulator zewnętrzny Część Nr 33 - Laser biostymulacyjny Część Nr 34 - Aparat do krioterapii Część Nr 35 - Pompa infuzyjna strzykawkowa Część Nr 36 - Defibrylatory Część Nr 37 - Inkubatory Część Nr 38 - Detektory tętna Część Nr 39 - Lampa do terapii noworodków Część Nr 40 - Urządzenie do badań wysiłkowych Część Nr 41 - Aparatura do fizykoterapii Część Nr 42 - Promiennik podczerwieni Część Nr 43 - Myjnia Hydrim Część Nr 44 - Aparat KTG Część Nr 45 - Myjnie Część Nr 46 - Kolposkop Część Nr 47 - Lampa operacyjna Część Nr 48 - Pulsoksymetry Część Nr 49 - Aparat USG Część Nr 50 - Aparat Rtg stomatologiczny Część Nr 51 - Aparat Rtg Część Nr 52 - Ultrasonografy Część Nr 53 - Ultrasonograf Część Nr 54 - Pompy infuzyjne Część Nr 55 - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych Część Nr 56 - Podgrzewacz do krwi i płynów infuzyjnych Część Nr 57 - Urządzenie do badania wydolności płuc Część Nr 58 - Reduktory tlenowe Część Nr 59 - Lampy zabiegowe i inne Część Nr 60 - System monitorowania glikemii Guardia Część Nr 61 - Respirator Część Nr 62 - Defibrylatory Część Nr 63 - Aparatura laboratoryjna Część Nr 64 - Komora dezynfekcyjna Część Nr 65 - Ultrasonograf Część Nr 66 - Aparat do znieczulenia ogólnego Część Nr 67 - Respirator Część Nr 68 - Spirometr Część Nr 69 - Myjka ultradźwiękowa Część Nr 70 - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych Część Nr 71 - Holter Część Nr 72 - Aparat do urodynamiki Część Nr 73 - Spirometr diagnostyczny Część Nr 74 - Inkubator otwarty dla noworodków Część Nr 75 - Aparat CPAP Część Nr 76 - Aparat USG Część Nr 77 - Aparatura do hydroterapii Część Nr 78 - Aparatura do fizykoterapii Część Nr 79 - Aparatura do fizykoterapii Część Nr 80 - Aparat Rtg Część Nr 81 - Automatyczny dwugłowy wstrzykiwacz kontrastu Część Nr 82 - Sprzęt endoskopowy firmy OLYMPUS Część Nr 83 - Kardiomonitory Część Nr 84 - Kardiomonitor Część Nr 85 - Monitor głębokości znieczulenia Część Nr 86 - Monitor napięcia mięśniowego Część Nr 87 - Podgrzewacz okładów cieplnych Część Nr 88 - Magnetronik Część Nr 89 - Myjnie endoskopowe firmy OLYNPUS Część Nr 90 - Tomograf komputerowy firmy Toshiba Część Nr 91 - Respiratory Część Nr 92 - Wózek reanimacyjny Część Nr 93 - Pulsoksymetry Część Nr 94 - Inhalator Część Nr 95 - Defibrylator Część Nr 96 - Aparat kriochirurgiczny Część Nr 97 - Pompa lactina Część Nr 98 - Kapnograf Część Nr 99 - Kardiotokograf Część Nr 100 -Kardiotokograf Część Nr 101 -Kardiomonitor Część Nr 102 - Wywoływarka automatyczna do zdjęć Część Nr 103 - Skanery Część Nr 104 - Defibrylator Część Nr 105 - Pompy infuzyjne Część Nr 106 - Holter ciśnieniowy Część Nr 107 - Aparat do diagnostyki zaburzeń oddechowych Część Nr 108 - Aparat Auto CPAP Część Nr 109 - Nebulizator Część Nr 110 - Urządzenie do masażu leczniczego Część Nr 111 - Monitor Philips Część Nr 112 - Pulsoksymetr Część Nr 113 - Pulsoksymetr Część Nr 114 - Ssaki Część Nr 115 - Pulsoksymetr Część Nr 116- Zestaw holterowski Część Nr 117 - Detektor tętna płodu Część Nr 118 - Wieża endoskopowa firmy OLYMPUS Część Nr 119 - Wieża endoskopowa firmy OLYMPUS Część Nr 120 - Aparatura do fizykoterapii Część Nr 121 - Respiratory
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach